ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Περικλής ΙΙ

Μεταξόπουλος: - Περικλή, ο κόσμος έδωσε ένα ευρώ για να σε κρατήσει στο παιχνίδι...
Περικλης: - Ένα ευρώ συν ΦΠΑ... Τα τσέπωσε δηλαδή και το κράτος από εμένα...


Μεταξόπουλος: - Να ακούς τις συμβουλές μου.
Περικλης: - Το ξέρω ότι πρέπει να ακούω τις συμβουλές σου! Είσαι 43 χρονών…

Μεταξόπουλος: - Περικλή τι κάνεις εκεί....; Καις τις τρίχες σου;
Περικλης: - Όχι, καίω μία πληγή που έχω, όπως έκανε ο Σταλόνε σε μία ταινία... Μήπως έχετε Μπέπανθέν μαζί σας...;

Τσολάκης: - Δεν το λες με κλάμα. Δεν είσαι ερωτευμένος;
Περι: - Όχι.
Τσ: - Να ερωτευθείς τότε.
Περι: - Ωραία, φέρτε μου μια γυναίκα να την ερωτευθώ τάκα-τάκα, σε 2 μέρες να με παρατήσει... - για το καλό της μουσικής πάντοτε!

Στην Μενεγάκη, όταν τους ρωτούσε στο live της πρωτοχρονιάς ποιον θέλουν να κρίνουν.
Περι: - Τον Μουρατίδη
Μενεγακη: - Γιατι Περικλή;
Περι: - Γιατι είναι ο πιο χάλιας.

Στο δωμάτιο επικοινωνίας σχολιάζει το τραγούδι που του δόθηκε.
"Αυτό το τραγούδι είναι Περικλής... Μου αρέσουν οι στίχοι... Και η μελωδία καλή είναι, αλλά οι στίχοι είναι αλφάδια!!!!

Όταν του δίνει ο Τσολάκης το δώρο του, ένα εσώρουχο ( ο Θεός να το κάνει δηλαδή), ο Πέρι τον ευχαριστεί με ένα φιλί και φεύγει λέγοντας:
- Ωραία, γιατί δεν είχα φέρει και πολλά βρακιά...

Στο μάθημα της Μάρας:
Μάρα: - Τι θα πει από στρείδι μύδι;
Περικλής: - Ότι έτρωγαν πολλά θαλασσινά!

Mεταξο: - Και όλος ο κόσμος θα πετάει ρύζι.
Πέρι: - Τι ρύζι; parboil ή νυχάκι;

Αναστασία: - Περικλή γιατί δεν πας για ύπνο;
Πέρι: - Περιμένω να μου κατέβει κατούρημα.....

Νάνσυ στον Πέρι(προσπαθώντας να τον πείσει να σηκωθεί από το κρεβάτι για να κάνουν πρόβα το χορευτικό):
- Περικλάκο μου, είμαι πολύ στεναχωρημένη.
- (με φυσικότητα): Γιατί;; Επειδή είσαι ξανθιά;;

Στο μάθημα Μεταξό, η Αναστασία με δήθεν παράπονο:
- Κύριε Μεταξό, ο Πέρη μας λέει γλάστρες και έπιπλα...
Μετά από λίγο ο Πέρι:
- Η Νάνσυ είναι έπιπλο, αλλά βερνικωμένο...
Αφροδίτη: - Δεν έβλεπα Φέιμ καθόλου!
Περικλής: - Γιατί; Που ήσουν; Στο Τύρναβο;
Αφροδίτη: - Όχι, στο L.Α.
Περικλής: - Ε και;..... Καλύτερα είναι εκεί;

Και το τελευταίο:
"Την μάνα μου την ξέρω πολλά χρόνια!!!!"


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS,



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου