ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ Μεγάλη ποικιλία

Λόγω  του προβλήματος με το προηγούμενο BLOGG και αρκετών ημερών να αναρτήσω " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS "  σήμερα σας έβαλα μεγάλη ποικιλία από  όσα e-mail μου είχαν έρθει μέχρι σήμερα και είναι η πρώτη ανάρτηση σε αυτό το Blogg " ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΝΟΜΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ " θα το γράφω για να γίνει γνωστό και αυτό αλλά και με την βοήθεια την δική σας για όλους τους φίλους.  

 

ΠΗΓΗ : "  Asteiakia.gr    "

Η ξανθιά τροχονόμα...

Μια ξανθιά οδηγούσε, γκαζωμένη φουλ, μέσα σε έναν οικισμό και, για κακή της τύχη, την τσακώνει μια τροχονόμα, επίσης ξανθιά.
- Την άδεια, παρακαλώ.
Ψάχνει η δική μας στην τσάντα... τίποτα. Οπότε ρωτάει την τροχονόμα:
- Με τι μοιάζει αυτή η άδεια;
- Έχει πάνω την φωτογραφία σου, λέει τσαντισμένη η τροχονόμα.
Η ξανθιά ξαναματαψάχνει... και τελικά πέφτει πάνω σε ένα μικρό τετράγωνο καθρεφτάκι στον πάτο...
Το βγάζει, το κοιτάει, βλέπει την φάτσα της.
'Αυτή θα είναι η άδεια', σκέφτεται και την δίνει στην τροχονόμα.
Η ξανθιά τροχονομα ρίχνει μια ματιά στον καθρέφτη και τον δίνει πίσω στη δική μας.
- Μπορείς να πηγαίνεις... και αν μου είχες πει ότι είσαι συνάδελφος, εν υπηρεσία, θα είχαμε αποφύγει όλη αυτή την φασαρία...

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ.

Ένας καθηγητής της Ιατρικής ρωτάει μια φοιτήτρια:
-Ποιο μέρος του σώματος εξαπλασιάζεται μετά από εξωτερική επίδραση;
Η φοιτήτρια κοκκίνισε, χαμήλωσε τα μάτια, ντράπηκε κι έμεινε βουβή. Ο καθηγητής της ξανάλεει την ερώτηση, αλλά αυτή δεν έβγαλε κιχ. Τότε ο καθηγητής ρωτάει τον επόμενο φοιτητή κι εκείνος του απαντά:
-Η κόρη του μάτιου.
-Πολύ ωραία, του λέει ο καθηγητής και κοιτώντας τη φοιτήτρια της ρίχνει μια ματιά βλοσυρή και της λέει:
-Εσένα θα σε κόψω για τρεις λόγους: Πρώτον, γιατί είσαι τελείως αδιάβαστη. Δεύτερον, γιατί το μυαλό σου πήγε στο πονηρό και τρίτον γιατί αυτό που σκέφτηκες δεν εξαπλασιάζεται.

Ε, ΑΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...

Ο σύζυγος γυρνάει στο σπίτι και βλέπει την γυναίκα του στο κρεββάτι με άλλο άνδρα:
- Μαρία, τι κάνεις εκεί;
- Βλέπεις; Στο είπα οτι είναι χαζούλης!
 
  • Το τραγούδι
    Ποιο ελληνικό τραγούδι τραγουδάνε οι αγελάδες στην Αγγλία; - "Κι ας με λένε τρελή..."
  • Ο γυάλινος τοίχος
    Γιατί 2 ξανθιές σκαρφαλώνουν σε ένα γυάλινο τοίχο;Για να δουν τι υπάρχει από πίσω!
  • Παρκάρισμα
    Μπαίνει κάποιος σ ένα μπαρ, ζητάει ένα σκέτο ουίσκι, βάζει μια γουλιά στο στόμα του, κάνει δύο φορές γαργ...
  • Η πεθερά ....
    Ωραίο το σπίτι σας. Μονάχα αυτά τα δέντρα που φυτέψατε είναι πολύ μικρά. Ο γαμπρός.... Ελπίζω να τα βρείτε πο...
  • Η ονομασία του σκύλου
    Μια οικογένεια βρίσκει έναν σκύλο και συζητούν πως θα το ονομάσουν. Το αγόρι λέει να το βγάλουμε Τζάκ. ...
  • Αρθριτικά
    Αυτός 87, αυτή 86 και παντρευτήκανε. Την πρώτη νύχτα του γάμου κάτι έπρεπε να κάνουν, όπως όλος ο καλός ο κό...

ΔΙΑΣΗΜΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΟΓΙΑ

Διάσημα τελευταία λόγια:
01. Και τι σκοπεύεις να κάνεις; Θα με σκοτώσεις;
02. Όχι αυτό το κουμπί!...
03. Αυτό κουμπί
04. Δεν μπορώ να βρω το αλεξίπτωτό μου.
05. Την επόμενη φορά που θα δω τον δολοφόνο με το τσεκούρι, θα ...
06. Γιατρέ, είστε σίγουρος ότι δεν χρειάζεται να ανησυχώ;
07. Έχω ένα κακό προαίσθημα γι αυτό.
08. Ακουσες αυτό τον ήχο;
09. Μη στενοχωριέσαι, όλα είναι υπό έλεγχο.
10. Μη φοβάσαι, δεν πέφτω.

Τι περιμένει μια ξανθιά στο βυθό της θάλασσας ;

Ένα κοπάδι γλώσσες .
 

Τι λες όταν βλέπεις κάποιον, να ξερνοβολά στις 5 η ώρα το πρωί έξω από ένα μπαρ;

Η μέρα έρχεται, το Τζόνι Γουώκερ φεύγει!

Το κήρυγμα

Ενας παπάς αποφασίζει, ότι μια επίδειξη θα έδινε άλλη βαρύτητα στο κυριακάτικο κήρυγμα του, γι αυτό έβαλε 4 σκουλήκια σε 4 μπουκάλια.
Το πρώτο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε οινόπνευμα.
Το δεύτερο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε καπνό.
Το τρίτο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε σπέρμα.
Και το τέταρτο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε καθαρό νερό.
Στο τέλος του κηρύγματός του ο παπάς δίνει τα αποτελέσμα του πειράματός του:
- Βλέπετε; λέει στο εκκλησίασμα. Το σκουλήκι που τοποθετήθηκε στο μπουκάλι του αλκοόλ, πέθανε. Το σκουλήκι που τοποθετήθηκε στο μπουκάλι του καπνού, πέθανε. Το σκουλήκι που τοποθετήθηκε στο μπουκάλι με το σπέρμα, πέθανε. Μόνο το σκουλήκι που τοποθετήθηκε μέσα στο καθαρό νερό έζησε. Ποιό είναι το ηθικό δίδαγμα από αυτό το πείραμα;
Και μια γριούλα από το βάθος της εκκλησίας αναφωνεί:
- ΟΣΟ ΠΙΝΟΥΜΕ, ΚΑΠΝΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΗΔΙΟΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ!!!!


  • Ο μικρός
    Ο μικρός φώναζε στη βραδινή προσευχή του, ζητώντας από τον καλό Θεό γλυκά και παιχνίδια ....- Τι φωνάζεις ...
  • Μια ανέμελη οικογένεια
    Ήταν ένα ζευγάρι νιόπαντρων και είχαν πάει ταξίδι του μέλιτος σε ένα νησί. Όταν έφτασαν δεν ήξεραν το όνομα αυτού...
  • Ο πιο βλάκας
    Η μαμά και ο μπαμπάς πήγαν, με το 6χρονο αγοράκι τους, να κάνουν το μπάνιο τους στην πλαζ των γυμνισ...

ΤΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΑ ΧΤΑΠΟΔΙΑ

- Τι λέει ο χταποδίνος στην χταποδίνα;
- "Αγάπη μου, έλα να πιαστούμε χεράκι-χεράκι-χεράκι-χεράκι-χεράκι-χεράκι..."

Ο ΜΙΧΑΛΗΣ Ο ΣΒΟΥΡΑΣ

Κάποτε πάει μια γυναίκα στο Παράδεισο και λέει στον Αγιο-Πέτρο ότι ψάχνει τον άντρα της.
- Πώς ήταν ο άντρας σου; ρωτάει ο Αγ. Πέτρος. 
- Τον έλεγαν Μιχάλη και ήταν ξανθός με μουστάκι. 
- Όλοι οι Μιχάληδες είναι ξανθοί και έχουν μουστάκι. Πες μια άλλη πληροφορία, λέει ο Αγ. Πέτρος. 
- Του είχα πεi ότι όποτε τον απατώ θα κάνει και μια σβούρα. 
- Α, το Μιχάλη το σβούρα θες!

ΤΙ ΚΟΙΝΟ ΕΧΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΦΟΥΡΝΟ;

Και τα δύο πρέπει να τα ζεστάνεις για να βάλεις το κρέας!
 

ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΡΚΑΚΙ

Βρισκόμαστε σε ένα αεροπλάνο όπου σε μία στιγμή ακούγεται το ακόλουθο: - "Κυρίες και κύριοι θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε πως βρισκόμαστε σε λάθος υψόμετρο. Έχουμε χάσει την κεντρική και την βοηθητική μηχανή όπου έπρεπε να ήταν στην θέση της πριν από μισή ώρα. Επίσης λείπουν και τα δύο φτερά και τώρα πέφτουμε στη θάλασσα. Στη μέση του διαδρόμου έχει ανοίξει μία σχισμή, όποιος έχει καλή όραση θα μπορεί να δει ένα μικρό βαρκάκι. Κυρίες και κύριοι οι πιλότοι σας μιλούν μέσα από το βαρκάκι".

ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ;

Κώστας Παλιο-κουβέντας!


ΚΡΙΜΑ....

Ήταν σε ένα αεροπλάνο ένας Ιταλός, ένας Έλληνας και μια χοντρή κυρία. Κάποια στιγμή αναγκάστηκαν να πέσουν από το αεροπλάνο γιατί έχασε τον έλεγχο. Καθώς έπεφταν, λέει ο Ιταλός:
-Κρίμα στην Ιταλία που θα χάσει ένα παλικάρι σαν κι εμένα!
Ο Έλληνας:
-Κρίμα στην Ελλάδα που θα χάσει τέτοιο παλικάρι!
Και η χοντρή κυρία:
-Κρίμα στον άνθρωπο που θα πέσω πάνω του!
 

Ο ΑΓΓΛΟΣ ΚΑΙ Η ΑΓΓΛΙΔΑ

Ένας Αγγλος και μια Αγγλίδα κάνουν έρωτα. Ξαφνικά, ο Αγγλος ανάβει το λαμπατέρ και ρωτάει: 
- Αγάπη μου, σε πόνεσα; 
- Όχι, του απαντά αυτή. Γιατί; 
- Γιατί κουνήθηκες!
 

  • Η επιστροφή στη Σουηδία
    Μια ξανθιά Σουηδέζα που είχε έρθει στην Ελλάδα για διακοπές , θέλει να γυρίσει στην πατρίδα της αλλά δεν έχει...
  • ΛΥΚΟΣ
    Τρεις συμμαθητές βρέθηκαν σε μια ταβέρνα 30 χρόνια μετά το σχολείο και έλεγαν τα δικά τους. Ρωτούν τ...
  • Η ψείρα
    Υπήρχε κάποτε κάποιος ο οποίος είχε ψείρες. Ρώτησε λοιπόν ένα γνωστό του πως θα απαλλαγή από αυτές. Θα πα...
  • Ελέφαντες αλεξιπτωτιστές
    -Γιατί τα ζώα δε κυκλοφορούν στη ζούγκλα δύο με τέσσερις; -Επειδή αυτές τις ώρες μαθαίνουν να πέφτουν μ...
  • Η χοντρή ξανθιά
    Ήταν μια χοντρή ξανθιά η οποία είχε πάει σε ινστιτούτο αδυνατίσματος για να αδυνατίσει.Η ξανθιά έβλεπε οτι δεν έχανε κιλά και ...
  • Ο ψυχίατρος
    Ένας ψυχίατρος επισκέφθηκε ένα Ινστιτούτο Ψυχικών Νοσημάτων (λέγε με τρελάδικο) και ρώτησε έναν ασθενή: "Πώς έφτ...
  • Το μαυράκι και η νέα του μητέρα
    Ένας μαύρος περπατάει στη ζούγκλα με τον μικρό του γιο. Σε μια λίμνη, μία ξανθιά πανέμορφη κοπέλα, κ...
  • Πτώση
    Ήταν μια ξανθιά και μια μελαχρινή, ταξίδευαν με το αεροπλάνο. Κάποια στιγμή έπεσαν από το αεροπλάνο. Ποια θα φτ...
  • Η σχέση αναπηρίας και ακοής Βατράχου.
    Ο Καθηγητής Παντελής Βιολογίδης, κάνει μια σημαντικότατη ανακοίνωση σε παγκόσμιο συνέδριο Ιατρικής, σχετι...
 
 
 
  • Ο μηχανικός που έγινε γιατρός.
    Ήταν κάποτε ένας μηχανικός αυτοκινήτων στο επάγγελμα, που είχε πρόβλημα με τα νεφρά του και αποφάσισε να π...
  • Η σίγουρη λύση γάμου...
    Δύο φιλενάδες συζητούν: - Εγώ θα παντρευτώ αρχαιολόγο! - Γιατί; - Γιατί όσο γερνάω θα με αγαπάει περ...
  • Ο ψυχίατρος
    Ένας ψυχίατρος επισκέφθηκε ένα Ινστιτούτο Ψυχικών Νοσημάτων (λέγε με τρελάδικο) και ρώτησε έναν ασθενή: "Πώς έφτ..

Πατέρας- γιός

Έχει πια σκοτεινιάσει εντελώς. Μικρός :Μπαμπά, εγώ τη νύχτα φοβάμαι! Μπαμπάς: Δεν πρέπει να φοβάσαι! Πρέπει να μάθεις απο τώρα να αντιμετωπίζεις τον κόσμο με θάρρος και γενναιότητα...Γιατί πρέπει να ξέρεις ότι στη ζωή σου, θα σου συμβούν πολλά καλά πράγματα, αλλά και πολλά κακά. Μικρός :Δηλαδή; Μπαμπάς: Ε,να! Εγώ ας πούμε μια μέρα θα πεθάνω και θα μείνεις μόνος σου... Μικρός :Πες μου και τα κακά.

Η ΗΛΙΚΙΑ

Μια γυναίκα αποφασίζει να κάνει λίφτινγκ στο πρόσωπο για τα γενέθλιά της.
Ξοδεύει 5000 και αισθάνεται ιδιαίτερα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα. Στο δρόμο για το σπίτι, σταματάει σε ένα περίπτερο για να αγοράσει μια εφημερίδα. Προτού φύγει ρωτάει τον περιπτερά:
- Πόσο χρονών με κάνετε;
- 32, της απαντάει.
- Κι όμως, είμαι 47! λέει με ικανοποίηση.
Λίγο αργότερα, πάει στα McDonald's και κάνει την ίδια ερώτηση στην κοπέλα στο ταμείο. Εκείνη απαντάει: 
- Γύρω στα 29 σας κάνω.
Και η γυναίκα:
- Όχι, είμαι 47!
Τώρα πλέον πετάει στα σύννεφα. Σταματάει σε ένα φαρμακείο και αφού φτάνει στο ταμείο και αγοράζει μέντες, ρωτάει το φαρμακοποιό την ίδια φλέγουσα ερώτηση.
Εκείνος απαντά:
- Εχμ, 30;
Για μια ακόμα φορά, λέει περήφανα: 
- Είμαι 47, αλλά σας ευχαριστώ.
Στη στάση του λεωφορείου, ρωτάει έναν ηλικιωμένο κύριο την ίδια ερώτηση.
Εκείνος της απαντά: 
- Κυρία μου, είμαι 78 ετών και η όρασή μου δεν είναι όπως παλιά. Όσο ήμουν νέος ωστόσο, είχα ένα σίγουρο τρόπο για να διαπιστώνω την
ηλικία μιας κυρίας. Θα ακουστεί σαν ασέβεια, αλλά απαιτεί την τοποθέτηση των χεριών μου στο εσωτερικό του στηθόδεσμού σας. Τότε θα είμαι σε θέση να ειπώ την ακριβή ηλικία σας.
Ακολουθεί μια παρατεταμένη σιωπή στον άδειο δρόμο έως ότου η περιέργεια την κυριεύει:
- Εντάξει, θα σας αφήσω.
Βάζει και τα δύο του χέρια κάτω από την μπλούζα της και στο εσωτερικό του σουτιέν, ψηλαφίζει μεθοδικά και προσεκτικά. Μετά από δύο λεπτά, εκείνη του λέει: 
- Εντάξει φτάνει..., πόσο ετών είμαι;
Κάνει ένα τελευταίο ζούπηγμα αυτός, βγάζει τα χέρια του και της λέει:
- Κυρία μου, είστε 47 ετών.
Όλο έκπληξη τον ρωτάει:
- Απίστευτο! Πώς το καταλάβατε; 
- Μου υπόσχεστε πως δε θα νευριάσετε;
- Ναι.
- Ήμουν από πίσω σας στα McDonald's.

Ζητείται τίμιος

Δικάζεται ένας για κατάχρηση:
- Έχεις κανέναν συνεταίρο στην επιχείρηση σου; Τον ρωτά ο δικαστής.
- Συνέταιρο; Μα μπορείς τη σήμερον ημέρα να βρεις τίμιο άνθρωπο να συνεταιριστείς, κύριε πρόεδρε;
 

ΝΟΜΟΜΑΘΗΣ

- Παρόλο που έχει γεμίσει ο κόσμος δικηγόρους, ψάχνω μήνες και δεν βρίσκω κανέναν που να γνωρίζει καλά τον νόμο...
- Τότε βρες κάποιον που να γνωρίζει καλά τον δικαστή!
 

ΠΩΣ ΚΡΑΤΑΣ ΕΝΑ ΒΛΑΚΑ ΣΕ ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ;

Θα σου πω αύριο!
 

Το μεγαλύτερο ψέμα

Κάποτε ο Γιωρίκας και ο Κωστίκας ανταγωνιζόντουσαν ποιος θα πει το μεγαλύτερο ψέμα.
Λέει λοιπόν ο Γιωρίκας στην ποντιακή διάλεκτο. "Εγώ έναν ημέρα σκότωσα ένα ζαρκάδ 400 κιλά". "Ωραία" λέει και ο Κωστίκας, "Και εγώ έναν ημέρα σκότωσα ένα ζαρκάδ 800 κιλά". "Μα πως ίνετε α είκον τρανόν ζαρκάδ"; Ρωτάει ο Γιωρίκας. "τον η μάνα τη ζαρκάδι που εσκότωσες εσύ", απαντάει ο Κωστίκας!!!

Ρωσίδα πλαστική χειρούργος

- Πώς ονομάζεται η ρωσίδα πλαστική χειρουργός;
- Ταφτιά Νασούκοβα

Η ΜΥΓΑ

- Πάει ένα κοριτσάκι σχολείο με ένα τεράστιο καρούμπαλο στο κεφάλι ... ! 
- Μα , πού το χτύπησες το κεφαλάκι σου μικρό μου ; .... ρωτάει ο δάσκαλος.
- Με τσίμπησε μια μύγα .
- Μύγα ;
- ... ναι .... αλλά ευτυχώς τη σκότωσε ο μπαμπάς με το φτυάρι 
 

ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ;

ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Ποιος θα μου πει από που κατάγεται ο άνθρωπος ;
ΚΙΚΗ : Από τον Αδάμ και την Εύα , κύριε .
ΚΩΣΤΑΣ : Όχι , κύριε ! Λάθος ! Ο μπαμπάς μου , μου είπε ότι καταγόμαστε από τους πιθήκους . 
ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Τα οικογενειακά σας Κώστα δε μας ενδιαφέρουν
  • Η ζωή συνεχίζεται
    Μια μέρα ο Κώστας μπαίνει μέσα στο σαλόνι του σπιτιού του και αναγγέλλει στους γονείς του ενθουσιασμένος...
  • Οι διαπραγματεύσεις με το μπαμπά
    Ο μικρός πηγαίνει στην ταβέρνα για να φωνάξει τον πατέρα του. - Θα σου δώσω ένα χιλιάρικο αν πεις στη μ...
  • Το κλάμα
    Μια κυρία αγοράζει ένα πανάκριβο φόρεμα. Ο έμπορος παίρνει τα χρήματα που του δίνει η κυρία και με απορία τ...
 
  • Τα άδεια μπουκάλια
    Γιατί οι ξανθιές έχουν στο ψυγείο τους άδεια μπουκάλια;Γι αυτούς που δεν πίνουν!!!
  • Ασανσέρ
    3 Ξανθιές είναι μέσα σε ένα ασανσέρ το οποίο έχει σταματήσει .Φωνάζουν όλες για βοήθεια !Λέει η μία : Κορίτσι...

Αρνήσεις

Αντρας: Κούκλα μου που ήσουν όλη τη ζωή μου;;; 
Γυναίκα: Κρυβόμουν από εσένα... 

Αντρας: Είμαι φωτογράφος. Ψάχνω για ένα πρόσωπο σαν και το δικό σου! 
Γυναίκα: Είμαι πλαστική χειρουργός. Ψάχνω για ένα πρόσωπο σαν και το δικό σου! 

Αντρας: Καλησπέρα. Δεν είχαμε βγει ραντεβού μια φορά; Ή μήπως δύο; 
Γυναίκα: Μάλλον μία φορά. Δεν κάνω ποτέ το ίδιο λάθος δύο φορές 

Αντρας: Θα ήθελες να βρεθούμε αυτό το Σάββατο; 
Γυναίκα: Λυπάμαι. Θα έχω πονοκέφαλο αυτό το Σαββατοκύριακο. 

Αντρας: Βλέποντας το πρόσωπό σου, πρέπει να γυρίζουν πολλά κεφάλια!! 
Γυναίκα: Και βλέποντας το δικό σου, πρέπει να γυρίζουν αρκετά στομάχια! 

Αντρας: Έλα, μην είσαι ντροπαλή, ζήτα μου να βγούμε! 
Γυναίκα: Βεβαίως, βγες έξω. 

Αντρας: Πιστεύω ότι θα μπορούσα να σε κάνω πολύ ευτυχισμένη...
Γυναίκα: Γιατί; Φεύγεις; 

Αντρας: Τι θα απαντούσες αν σου ζητούσα να με παντρευτείς;
Γυναίκα: Τίποτα. Δεν μπορώ να μιλάω και να γελάω ταυτόχρονα. 
Αντρας: Μπορώ να έχω το ονοματάκι σου;
Γυναίκα: Γιατί, δεν έχεις δικό σου; 

Αντρας: Θέλεις να πάμε να δούμε μια ταινία;
Γυναίκα: Όχι, την έχω δει. 

Αντρας: Νομίζω ότι κάπου σε έχω ξαναδεί!
Γυναίκα: Όντως. Για αυτό το λόγο δεν έχω ξαναπάει εκεί. 

Αντρας: Η θέση δίπλα σου είναι άδεια; 
Γυναίκα: Ναι, και θα είναι και η δικιά μου αν καθίσεις. 

ΠΩΛΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Μια γυναίκα θέλει ν αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και ψάχνει τις μικρές 
αγγελίες για καμιά ευκαιρία. Βλέπει μια που έλεγε: «Σχεδόν καινούργια Mercedes 
300SLSERTX, μοντέλο 2000, με όλα τα κομφόρ και πολλά βαβαβούμ, πωλείται £100» 

«Κάποιο λάκκο θα χει η φάβα» σκέφτηκε και παίρνει τηλέφωνο τον πωλητή, να μάθει τι 
συνέβαινε. 
- Γιατί πουλάτε τέτοιο αυτοκίνητο τόσο φτηνά; ρωτάει τη γυναίκα που απάντησε το 
τηλέφωνο. 
- Είναι του άντρα μου, λέει αυτή, που την περασμένη βδομάδα το σκασε με τη γραμματέα 
του. Προχτές μου τηλεγράφησε τα εξής: « Είμαι στο Μαϊάμι. Χρειάζομαι λεφτά. Πούλα το 
αυτοκίνητο!»

ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ

Κάποτε έγινε γενική επιστράτευση όλων των ζώων. Συζητούν ένας λαγός μια αρσενική αλεπού και ένας αρκούδος για το πώς θα αποφύγουν την στράτευσή τους. Αποφασίζουν ο μεν λαγός να κόψει τα αφτιά του, η αλεπού την ουρά της και ο αρκούδος (μια και δεν είχε τίποτα που να είναι χαρακτηριστικό για να κόψει) έκοψε τα γεννητικά του όργανα. 
Παρουσιάζονται έξω από το στρατόπεδο και μπαίνει πρώτος ο λαγός. Τον βλέπουν με κομμένα τα αυτιά και τον ξαποστέλνουν. Λαγός-φαντάρος χωρίς αυτιά δεν γίνεται. Μπαίνει η αλεπού το ίδιο. 
Χωρίς ουρά αλεπού-φαντάρος γίνεται; 
Την ώρα που πάει να μπει και ο αρκούδος ακούγεται μια φωνή: 
Πού πας ρε βλάκα με τέτοια πλατυποδία; Έχεις την εντύπωση ότι θα σε πάρουμε φαντάρο;

2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ

Δυο πράγματα μ' ενοχλούν στον άντρα μου:
1. Είναι κοντός.
2. Είναι προληπτικός.
Να φανταστείς ότι ποτέ δεν περνάει κάτω από μαύρη γάτα.

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ

- Γιατρέ μου δεν είμαι καλά. Νομίζω πως είμαι πεταλούδα!
- Απο πότε σας συμβαίνει αυτό;
- Απο τότε που ήμουν κάμπια!!!!

  • Που ήταν;
    - «Η γυναίκα μου πρέπει να είναι μεγάλη ψεύτρα, η πολύ έξυπνη », λέει ο σύζυγος σ ένα νεαρό, που κάθεται δίπ...
  • Η στρουθοκάμηλος
    Μπαίνει κάποιος στο μπαρ, ακολουθούμενος από μια στρουθοκάμηλο. Κάθεται κι ο μπάρμαν έρχεται να πάρει την παραγγελία....
  • Το βάζο...
    Μια ξανθιά και μια κοκκινομάλλα περπατούν στην αγορά...Ξαφνικά η κοκκινομάλλα βλέπει τον άντρα της να μπαίνει σε έ
  • Είναι ο Τοτός στο σχολείο
    > Είναι ο Τοτός στο σχολείο και η δασκάλα τους μαθαίνει την αλφαβήτα. > -Παιδιά μου για κάθε γράμμα θα μου...
  • Οι ξανθιές και ο καθρέπτης.
    Είναι τώρα δύο ξανθιές στο δρόμο και όπως περπατάνε περνάνε από ένα μαγαζί που πούλαγε καθρέφτες . Βλέπει λοι...
 
  • Το καγκουρό δραπέτης
    Ήταν σε ένα ζωολογικό κήπο ένα κανγκουρό το οποίο όλο το έσκαγε. Οι υπεύθυνοι του ζωολογικού σκέφτηκαν...
  • Η φιλανθρωπία
    -- Ο φίλος μου ο Χρόνης, που πέθανε προχθές, άφησε ότι είχε και δεν είχε στο ορφανοτροφείο. -- Μπράβο, ...
  • Η αγελάδα
    - Τι είπε η αγελάδα στο αρνί για το Πάσχα; - Παίξ’ το τρελός να γλιτώσεις.
 
  • Η προπαίδεια
    Όλη την προηγούμενη βδομάδα μάθαινε η δασκάλα στα παιδάκια την προπαίδεια, έκαναν κι επανάληψη την Παρασκευή...
  • Ξανθιές στο βυθό
    Τι γυρεύουν 1000 ξανθιές στον βυθό της θάλασσας;Τον Λεονάρντο ντι κάμπριο.
  • Το κουνάβι
    Ένας άντρας με τη γυναίκα του οδηγούσαν προς το σπίτι τους ένα πολύ κρύο βράδυ (του χειμώνα), όταν η γυναί..
 
  • Μητρική συμβουλή !!!
    Τι λέει η ξανθιά μητέρα στην ξανθιά κόρη της που ετοιμάζεται να βγει Σάββατο βράδυ; - Αν δεν είσαι στο κρεβάτι...

Η πρόκληση

Μπαίνει ένας τύπος σε ένα μπαρ και ρωτάει με αγριεμένη φωνή:
- Υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι είναι πιο δυνατός από μένα;
Σηκώνεται ένας άνδρας σωστή ντουλάπα, και λέει θυμωμένα:
- Ναι, εγώ είμαι πιο δυνατός από εσένα.
Και του λέει ο πρώτος:
- Ωραία, μπορείς να με βοηθήσεις να σπρώξουμε μαζί το αυτοκίνητό μου;

Η Συμέλα στο κλαρί

O Γιωρίκας είχε σοβαρό οικονομικό πρόβλημα. Φωνάζει μια μέρα τη γυναίκα του και της λέει:
- Συμέλα, για να μην πάω φυλακή πρέπει να σε βγάλω στο κλαρί.
- Δεν μπορώ, Γιωρίκα, τι θα λέω στους πελάτες..
- Είναι απλό. Θα λες 50 ευρώ και όλα τ' άλλα θα έρχονται μόνα τους. Εξάλλου εκεί κοντά θα 'μαι κι εγώ και ο,τι απορία έχεις θα με ρωτάς!
Την πείθει, την ντύνει κατάλληλα και την κατεβάζει στη Συγγρού. Περιμένει, περιμένει... με τα πολλά σταματάει το πρώτο αυτοκίνητο.
- Πόσο κοπελιά; Είσαι και όμορφη!
- 50, του λέει η Συμέλα.
- Αχ, μόνο 20 ευρώ έχω της λέει.
Τρέχει αυτή στον Γιωρίκα και τον ρωτά τι να κάνει.
- Δε βαριέσαι; Καλά είναι και τα 20. Παρ' του μια πίπα.
Γυρνάει η Συμέλα τρέχοντας στον πελάτη και του λέει τι μπορεί να του δώσει με 20 ευρώ. Βγάζει ο τύπος το... παλαμάρι και όταν το βλέπει η Συμέλα γουρλώνει τα μάτια και λέει.
- Περιμένετε μια στιγμή, έρχομαι αμέσως. 
Τρέχει στο Γιωρίκα και του λέει:
- Γιωρίκα πασά μου, έχεις 30 ευρώ να μου δανείσεις και θα στα δώσω εγώ μετά;;;;;
 

ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΑΣ

Σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου και αφού έχουν κάνει ότι έχουν κάνει γυρνάει η κοπέλα και λέει στον άντρα: 

- Εσύ πρέπει να σαι καταδρομέας. 
- Γιατί ?? την ρωτάει όλο απορία ο κύριος .. 
- Μπήκες , βγήκες και κανείς δεν σε πήρε χαμπάρι !!!!
 

ΜΕΡΑΚΛΩΣΑΝ

Αρρώστησε η μητέρα του Γιωρίκα, και έπρεπε να πάει να την δει. Αποφάσισε να αφήσει λοιπόν στην θέση του στο μπαρ τον Κωστίκα, και άρχισε να του δίνει συμβουλές.
- Λοιπόν, τα πράγματα είναι απλά. Όλοι οι πελάτες εδώ είναι καλοί και φιλικοί. Το πιο δύσκολο που έχεις να αντιμετωπίσεις είναι κάποιοι κωφάλαλοι που έρχονται εδώ κάθε βράδυ.
- Καλά, ρε Γιωρίκα, αφού είναι κωφάλαλοι πώς θα ξέρω τι θέλουν; ρωτάει ο Κωστίκας.
- Α, το έχουμε ταχτοποιήσει αυτό. Εγώ με αυτούς έχουμε βρει συνθήματα. Όταν σου δείχνουν ένα δάχτυλο, θα τους πηγαίνεις Gordons, όταν σου δείχνουν 2, θα τους πηγαίνεις βότκα και όταν σου δείχνουν 3 θα τους πηγαίνεις ουίσκι... 
Το επόμενο απόγευμα στο μαγαζί έρχονται και οι κωφάλαλοι.
Δείχνουν 1 με το δάχτυλο, του πάει Gordons. Δείχνουν 2, τους πάει βότκα. Δείχνουν 3, τους πάει ουίσκι.
Μετά από λίγο βλέπει και τους 3 να κοιτάνε το ταβάνι με τα στόματα ανοιχτά. Δεν ξέρει τί σημαίνει αυτό και τηλεφωνεί στον Γιωρίκα.
- Α, έλα ρε, αυτό δεν είναι τίποτε, λέει ο Γιωρίκας!
- Τότε τί έχουν πάθει; ρωτάει ο Κωστίκας;
- Τίποτε ρε... Μεράκλωσαν και τραγουδάνε...

Ο ΤΟΤΟΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ

Ήταν ο Τοτός στο σπίτι του και έκανε μπανιστήρι τους γονείς του που ετοιμαζόντουσαν να κάνουν μπάνιο εκείνη τη στιγμή. 
Βλέπει λοιπόν τον πατέρα του να ανοίγει το μπουρνούζι του λέγοντας στη μάνα του: 
Πάρε μου μια πίπα! Αμέσως μετά ο Τοτός ακούει την αδερφή του να πλησιάζει και έτσι εγκαταλείπει την κλειδαρότρυπα.
Την επόμενη μέρα βλέπει, εντελώς τυχαία, πάνω στο γραφείο του πατέρα του μία πίπα. 
Πηγαίνει λοιπόν και ο Τοτός γεμάτος χαρά στη μάνα του φορώντας ένα μπουρνούζι, το ανοίγει και λέει: 
- Μαμά πάρε μου ποδήλατο!
 
  • Αυτός είπε - Αυτή είπε
    Αυτός είπε :Δεν ξέρω γιατί φοράς σουτιέν , δεν έχεις και τίποτα να βάλεις μέσα !Αυτή είπε :Κι εσύ φο...
  • Η επέτειος
    Ο Κυρ - Κώστας ανακοινώνει στους φίλους του μετά από μερικά ουζάκια , μεζεδάκια σε ένα ουζερί στην Πλάκα , ...
  • Το ανιψάκι
    Ένας τύπος τώρα πάει για να κάνει στείρωση (να του κόψουν το μακρύ του δηλαδή) και έχουν πάει τώρα ο αδ...
 
  • Ελέφαντας και καμήλα
    -Ήταν μια μέρα ένας ελέφαντας και μια καμήλα.Ρωτάει λοιπόν ο ελέφαντας την καμήλα: -Καμήλα γιατί έχεις τα...
  • Οι δύο νεκροί και οι μαλαγανιές τους
    Πεθαίνουν δυο άνθρωποι ο ένας από συγκοπή ο άλλος από πνευμονία. Συναντιούνται στον παράδεισο και λέει ο δεύτερος στο...
  • Ο Μαραγκός
    Κάποτε μια ξανθιά επισκέπτεται τον δερματολόγο της.-Καλημέρα γιατρέ, έχω ένα πρόβλημα στο αριστερό μου μπούτι απ...
 
 
 
  • Η αντικατάσταση
    Έκανε τη βόλτα του ο τύπος στον ήσυχο αγροτικό δρόμο κι εκεί που πήγαινε, τσουπ, του ξεπετάγεται ένα...
  • Διαπαιδαγώγηση
    Ο τσογλανάκος είναι στο σαλόνι και παίζει με το τραινάκι του, η μαμά στην κουζίνα κάνει δουλειές.Τσαφ τ...
  • Το Μπουφάν
    Φορούσα το καλό δερμάτινο μπουφάν μου και εκεί που περπατούσα αμέριμνος με βλέπει μια οικολόγος και με λέει: "Μια..

Το Πάρτι

Μια μέρα, οι αστερίσκοι αποφάσισαν να κάνουν πριβέ - πάρτι . Βγάζουν λοιπόν αφίσες που γράφουν: 
* ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΡΑΔΥ - ΠΡΙΒΕ ΠΑΡΤΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΣΤΕΡΙΣΚΟΥΣ - ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΤΕΛΕΙΕΣ , ΟΞΕΙΕΣ , ΚΟΜΜΑΤΑ , ΠΕΡΙΣΠΩΜΕΝΕΣ κλπ * 
Το Σάββατο το βράδυ κατά τις μιάμιση και ενώ γίνεται χαμός στο πάρτι, χτυπάει το κουδούνι . Ένας αστερίσκος πηγαίνει στην πόρτα , κοιτάει από 
το στρογγυλό τζαμάκι και βλέπει μια τελεία . 
- Τι γυρεύεις εδώ ; του φωνάζει . Αφού είπαμε ότι το πάρτι είναι πριβέ μόνο για αστερίσκους ! 
- Ανοιξε ρε μαλά** , αστερίσκος είμαι , έχω βάλει ζελέ ...

Η κορούλα

Η μικρή Αννούλα βλέποντας την μαμά της να φοράει την γούνινη καμπαρτίνα της λέει:
«Μαμά, συνειδητοποίησες ποτέ σου πόσο βασανίσθηκε, τι τράβηξε αυτό το άθλιο ζώο, για να έχεις εσύ μια γούνα;». 
Η μαμά ρίχνει ένα άγριο βλέμμα στην κορούλα της, και λέει «δεν ντρέπεσαι, πως μιλάς έτσι για τον πατέρα σου»
 

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΡΓΑΤΕΣ

Πάνε 3 φίλοι σε μια φάρμα να πιάσουνε δουλειά.
- Εσύ τι ξέρεις να κάνεις; ρωτάει τον πρώτο το αφεντικό.
- Εγώ, αφεντικό, βλέπω καλά. Όταν λέω καλά, εννοώ πολύ καλά.
- Εσύ τι ξέρεις να κάνεις; ρωτάει τον δεύτερο.
- Εγώ ακούω καλά, πολύ καλά, όχι αστεία τώρα.
- Εσύ τι ξέρεις να κάνεις; ρωτάει τον τρίτο.
- Εγώ βλαστημάω πολύ, δεν το πιάνει το μυαλό σου δηλαδή, άλλο πράμα, πάρα πολύ!
- Εσείς οι δυο μου κάνετε, λέει τo αφεντικό στους δυο πρώτους. Προσλαμβάνεστε. Εσένα δε σε θέλω, λέει στον τρίτο.
- Δεν γίνεται, του λένε κι οι τρεις με ένα στόμα. Εμείς πάμε πακέτο. Ή όλους, ή κανέναν.
Τι να κάνει τ αφεντικό τους προσέλαβε και τους τρεις.
- Για πάμε έξω, τους λέει, να μου δείξετε τις ικανότητές σας. Πώς με τέτοιες ικανότητες και δεν έχετε δουλειά;
Βγαίνουν έξω και λέει ο πρώτος:
- Αφεντικό, εκεί στην απέναντι πλαγιά, τον βλέπεις αυτόν που αρμέγει τη γελάδα;
- Τι να σου πω τώρα; λέει το αφεντικό. Σαν κάτι να βλέπω.
- Ε, αφεντικό, ετούτη τη στιγμή έφυγε μια τρίχα από την ουρά της γελάδας κι έπεσε μέσα στην καρδάρα με το γάλα.
- Τι είπες, ρε παιδί; Βλέπεις τόσο καλά μέχρι εκεί κάτω;
- Ναι, αφεντικό, λέει ο δεύτερος. Εγώ την άκουσα που έπεσε μέσα στο γάλα. Έκανε «πλιτς».
- Σώπα, ρε παιδί, έμεινε άφωνος ο αφεντικός. Ακούς τέτοια πράματα;
- Τώρα τι να σου πω αφεντικό; λέει ο τρίτος. Κάτι τέτοιες μαλακίες ακούω εγώ, αρχίζω τις βρισιές και μετά μας διώχνουνε!
 

Ο ΛΟΞΙΓΚΑΣ

Ένας κύριος μπαίνει στο φαρμακείο του Γιωρίκα και του ζητάει ένα φάρμακο για τον λόξιγκα.
Αρπάζει ο Γιωρίκας ένα μαχαίρι και αρχίζει να τον κυνηγά με σκοπό να τον τρομάξει.
Μετά από αρκετό κυνηγητό λέει ο Γιωρίκας:
- Τώρα σίγουρα σου πέρασε ο λόξιγκας.
- Μα δεν είχα εγώ... Ο μικρός μου γιος...

ΠΟΛΥ ΚΡΕΜΜΥΔΙ

Κατά την διάρκεια του Μυστικού Δείπνου λέει ο Ιούδας στον Ιησού:
- Κύριε, έχετε βάλει πολύ κρεμμύδι στο φαϊ σας!
- Και τι σε νοιάζει, ρε; Θα με φιλήσεις;
 
  • Ξανθιές
    Γιατί οι ξανθιές χαμογελούν όταν πέφτει κεραυνός;Γιατί νομίζουν ότι τους τραβάνε φωτογραφία!
  • Ευκολία
    Δύο συμμαθητές συζητάνε μεταξύ τους. -Τι καλά που θα ήταν αν είχαμε γεννηθεί έναν αιώνα πριν. Λέει ο έν...
  • Γάμος και συζητήσεις
    Στον πρώτο χρόνου γάμου ο άντρας μιλάει και η γυναίκα ακούει. Στο δεύτερο η γυναίκα μιλάει και ο άντρας ακούει....
 
  • Το ζαρκάδι .
    Είναι ένα ζευγάρι που έχει πρόβλημα διάρκειας στο κρεβάτι . Ο άντρας δηλαδή φταίει που είναι πολύ γρήγορος...
  • Το ανεμογκάστρι
    Είναι η Κατινιώ και ο Μιχαλιώς ζευγάρι. Η Κατινιώ πιθανόν είναι έγκυος. - Μιχαλιώ μου μάλλον είμαι έγκυο...
  • Είναι πλαστό
    Δυο κοριτσάκια γυρνούν από το σχολείο μαζί και όπως περπατούσαν λέει η μία: - Κοίτα ένα χιλιάρικο! Το βλέπει καλά καλ...
 
  • Η δασκάλα ρωτάει...
    Τοτό, τι προκαλεί τη βροχή; Τοτός... Όταν συγκροτούνται δύο σύννεφα, πονάνε και κλαίνε....
  • Δόλωμα
    Ήταν ένας ψαράς και πήγε για ψάρεμα και ξέχασε το δόλωμα και έγραψε πάνω σε ένα χαρτί δόλωμα και το έρ...
  • Ο κουφός και η ξανθιά
    Ρωτάει ένας κουφός μια ξανθιά:-Πόσο κάνει δύο και ένα;-Τέσσερα.-Να τη φας και ναναι κρύα!!!
  • Οι 3 ομοφυλόφιλοι
    Ήταν ένας Αμερικάνος ένας Γερμανός κι ένας πόντιος και ήταν και οι 3 πούστηδες. Μια μέρα πήγαν στο γ...
  • How do blonde brain cells die?
    Alone.
  • Οι μεθυσμένοι
    Στο μπαρ κάθονται και πίνουν διάφοροι. Μια στιγμή γυρνάει ένας και λέει στον άλλο δίπλα του.-Σου γ**ω τη ...
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου