ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

ΤΟ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ


Ήταν μια φόρα μέσα σε ένα αεροπλάνο ο Σημίτης , ο Χριστόδουλος , δύο εφοριακοί και ένας Πόντιος . Καθώς πετούσε το αεροπλάνο , ξαφνικά βγαίνουν οι δύο πιλότοι από το κόκπιτ και λένε :
- " Κύριοι , χάσαμε όλους τους κινητήρες . Υπάρχουν μόνο έξι αλεξίπτωτα . Δυστυχώς , κάποιος δεν θα τα καταφέρει . Εμείς παίρνουμε τα δύο από αυτά . Βρείτε τα μεταξύ σας , για το ποιός θα μείνει χωρίς αλεξίπτωτο . Μένουν λοιπόν άλλα τέσσερα αλεξίπτωτα . Σηκώνεται ο Σημίτης και τους λέει :

- " Κύριοι , εγώ είμαι ο πρωθυπουργός της χώρας . Έχω ακόμα πολλά να κάνω για την Ελλάδα . Δεν γίνεται να πεθάνω . " Παίρνει το ένα αλεξίπτωτο και πέφτει στο κένο . Πετάγεται και ο Χριστόδουλος και λέει :
- " Κύριοι , εγώ είμαι ο αρχηγός της Εκκλησίας και έχω να διατελέσω το έργο του Χριστού . Δεν γίνεται να πεθάνω . " Παίρνει και αυτός το άλλο αλεξίπτωτο και πέφτει στο κενό . Μένουν άλλα δύο αλεξίπτωτα λοιπόν . Πετάγεται και ο Πόντιος και λέει :
- " Κύριοι , κοίταχτε , επειδή πάντα εγώ την πατάω στα ανέκδοτα , παίρνω το ένα αλεξίπτωτο και βρείτε μεταξύ σας ποιος θα σωθεί. " Μόλις έπεσε ο Πόντιος , λέει ο ένας εφοριακός στον άλλον :
- " Πάρε εσύ το ένα , να πάρω εγώ το άλλο , γιατί ο Πόντιος , πήδηξε με το σακ - βουαγιάζ ! "

ΠΗΓΗ : " Asteiakia.gr   "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου