ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Κερδίσατε Πάτερ !!!, ο Πόντιος γιατρός, ΟΙ ΑΓΕΛΑΔΕΣ.

Κερδίσατε Πάτερ !!!

Τέσσερις πιτσιρικάδες κάθονται σε μια μικρή πλατεία και συζητούν, γελώντας. 
Από κοντά τους περνά ένας παπάς, σταματά, τους κοιτάζει και τους ρωτά: 
- "Γεια σας παιδιά μου, τι κάνετε;" 
- "Τίποτα πάτερ, απλά κάνουμε ένα διαγωνισμό, για το ποιος θα πει το μεγαλύτερο ψέμα για τη σεξουαλική του ζωή." 
- "Παιδιά μου, εγώ όταν ήμουν στην ηλικία σας ποτέ δε σκεφτόμουν για το σεξ." 
Και όλα τα παιδιά μαζί: 
- "Κερδίσατε πάτερ!"




ο Πόντιος γιατρός

Λέει ο Πόντιος γιατρός στην άρρωστή του:
- Λοιπόν, κυρία μου, πονάνε τα νεφρά σας, τα μάτια σας, τ' αφτιά σας, το στομάχι σας, το στήθος σας κι έχετε ρευματισμούς κι αρθριτικά.
- Ναι, γιατρέ.
- Τι ηλικία έχετε, κυρία μου;
- Είκοσι εννέα, χρονών, είμαι γιατρέ.
- Έχετε και διαλείψεις μνήμης.

ΟΙ ΑΓΕΛΑΔΕΣ.

Ήταν δύο αγελάδες και λέει η μια της άλλης:
- Μμμμμμμμμμμμμ..........
Και της λέει η άλλη:
- Από το στόμα μου το πήρες!

ΠΗΓΗ : "    Asteiakia.gr     " 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου