ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΙΤΙΑ, ΤΑ ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ, TΣΕΚΑΠ


ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΙΤΙΑ

Στο δικαστήριο, ο πρόεδρος:
- Κατηγορούμενε, δεν φτάνει που πήρες ένα χιλιάρικο από τον επιβάτη στο λεωφορείο, έκλεψες και το πορτοφόλι του άλλου!
- Μα κύριε πρόεδρε δεν είχα που να βάλω το χιλιάρικο!


ΤΑ ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ

Αγοράζει μια ξανθιά χρυσόψαρα, αλλά δεν έχει ιδέα πως να τα ταΐσει. Φωνάζει τη φίλη της τη μελαχρινή να της δείξει και όταν έχουν τελειώσει με το τάϊσμα, η ξανθιά τη ρωτάει:
- Και τώρα τι να τα βάλω να πιούν;

TΣΕΚΑΠ

Ένας δεν αισθάνεται καλά, πάει στο γιατρό για τσεκάπ. Έρχεται ο γιατρός
με τα αποτελέσματα.

- Δυστυχώς έχω πολύ κακά νέα. Είσαι βαριά άρρωστος! Σου μένει ελάχιστος
χρόνος ζωής!

- Γιατρέ μου! Πόσος χρόνος μου μένει;

- Δέκα

- Δέκα, τι; Μήνες; Βδομάδες; Τι;

- Εννιά... οχτώ.

Η Αλογόμυγα

Κάθετε μια αλογόμυγα στην πλάτη ενός λυκόσκυλου.
-Τι είσαι εσύ; Ρωτάει απορημένη η αλογόμυγα.
Λυκόσκυλο! Απαντάει εκείνος. Ο πατέρας μου ήταν λύκος και η μητέρα μου σκύλος.
-Εσύ;
Εγώ είμαι αλογόμυγα.
-Α, καλά........Εσένα οι δικοί σου το παρακάνανε....

ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου