ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS,


Αυτό την ανησυχούσε!

Ο σύζυγος: - Ρε γυναίκα, τώρα που πεθαίνω πες μου την αλήθεια, ήμουν ο μοναδικός άντρας στην ζωή σου; Έλα πες μου την αλήθεια να μην πάω μ' αυτή την απορία στον άλλο κόσμο;
Η σύζυγος: - Ναι, κι αν δεν πεθάνεις;!


  • 2 αρνιά το Πάσχα
    Θέλεις να βγούμε μαζί σήμερα; - Όχι Έχω γύρισμα..
  • A married couple
    These two people have been married for ten years. The woman walks up to the man, slaps him in the face...
  • Μάθημα γεωγραφίας
    Στο μάθημα της Γεωγραφίας: - Τάκη, για δείξε μας στο χάρτη πού είναι η Αμερική. - Εδώ! - Μπράβο παιδί μ...
  • Μύγα
    -Τί περνάει από το μυαλό μιας μύγας όταν συγκρούεται με το παμπρίζ ενός αυτοκινήτου;-Ο κώλος της!
  • Μιλάω
    Χτυπάει το τηλέφωνο κάποια φορά, στο σπίτι ενός τύπου γύρω στις 3 το πρωί. Ο τύπος μέσα στον ύπνο του, σηκ...
  • Συζύτηση μεταξύ ξανθιών:
    - Xθες, με τη διακοπή ρεύματος εγκλωβίστηκα 3 ώρες μέσα στο ασανσέρ. - Τι να πω κι εγώ, που ήμουν επί 3 ...

Αγαπημένη Στάση

Ένας Γάλλος, ένας Εγγλέζος και ένας Έλληνας συζητούν για τις στάσεις που προτιμούν στο σεξ.
Ο Γάλλος λέει ότι προτιμά να είναι από πάνω γιατί τότε βλέπει τα όμορφά της μάτια.
Ο Εγγλέζος προτιμά να είναι από κάτω για να βλέπει τα όμορφα στήθη της.
Ό Έλληνας λέει ότι προτιμά από πίσω.
- Καλά, και τι βλέπεις; τον ρωτάνε.
- Ανάλογα, κάθε φορά.... Χθες είδα Champions League!





  • Ο έρωτας είναι τυφλός!
    Δύο φιλενάδες συζητούν: - "Ο Γιάννης μου, με λατρεύει. Μου λέει, ότι δεν έχει ξαναδεί πιο ωραία γυναίκ...
  • Η μαμά και η κρέμα
    Ένα αγοράκι παρακολουθεί τη μαμά του να στέκεται μπροστά απ τον καθρέφτη και να βάζει κρέμα στο πρόσωπό...
  • Η πρώτη νύχτα του γάμου στη Βενετία
    Το ζεύγος των νεόνυμφων από την Ιαπωνία πηγαίνει στην Βενετία για τον μήνα του μέλιτος. Μόλις μπαίνουν στο ξενοδο...



  • Ποιος;
    Είναι μια έξυπνη ξανθιά, μια μελαχρινή και ο Aγιος Βασίλης. Βλέπουν στο δρόμο ένα νόμισμα. Ποιος θα το πάρ...
  • Pigs and Mules
    A couple drove several miles down a country road, not saying a word. An earlier discussion had led to...
  • Ο μικρός Λάκης
    Ο μικρός Λάκης πηγαίνει στο σαλόνι όπου κάθονται οι γονείς του με τους φίλους τους και λέει δυνατά στη μαμά...

ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου