ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Φθινοπώριασε… ΚΑΙ ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ - ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΑΣΕ



ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΑΠΟ ΔΥΟ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΗ Η ΕΠΟΧΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑΛΗ ΤΕΡΖΗ " ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΑΣΕ " (ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ )  ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥΣ. 

Φθινοπώριασε…






Φυσικά και Φθινοπώριασε… πέρα από το ημερολόγιο που μου το θυμίζει κάθε μέρα όταν σβήνω τους αριθμούς (ναι υπάρχουν άτομα που το κάνουν ακόμα… ΕΓΩ) ο καιρός έχει χαλάσει άρχισαν οι βροχές, τα φύλλα κιτρινίζουν, πέφτουν και όλα αυτά ξέρετε που ζωγραφίζαμε στην πρώτη δημοτικού όταν μας έβαζε η δασκάλα να αποτυπώσουμε την εποχή… μέχρι εκεί έφτανε η δικιά μου φαντασία! Τώρα που μεγάλωσα όμως το φθινόπωρο σημαίνει και κάποια άλλα πράγματα, για μένα τουλάχιστον! Για ρίχτε μια ματιά…
1. Είναι η εποχή που ο freddo espresso αντικαθίσταται με ζεστή σοκολάτα και παρακαλάω στις καφετέριες να μου κάνουν σχήματα πάνω σ” αυτήν σαν πεντάχρονο!

2. Με τα πρωτοβρόχια ξεθάβω από κάποια γωνία όλες μου τις ομπρέλες, οι οποίες όλως τυχαίως είναι πολύχρωμες και κάθε τέτοια εποχή με κράζει όλη η παρέα μου.
3. Είναι η εποχή που τα κορίτσια φοράμε από πάνω φούτερ και από κάτω σανδάλια, έτσι για να θυμίζουμε λίγο ακόμη καλοκαίρι (Προσοχή! Η κοπέλα στη φώτο δεν είμαι εγώ).
 4. Αυτό παίζει μόνο εγώ να το βρίσκω διασκεδαστικό… Σπίτι, άραγμα, παρέα και επιτραπέζια. Το αγαπημένο μου είναι το tabboo αλλά και το scrable που το δοκίμασα τώρα τελευταία έχει την πλάκα του!
5. Δεν είναι για τώρα… είναι για τέλη Νοέμβρη! Αλλά όσοι έχετε τζάκι στο σπίτι σας είστε πολύ τυχεροί να το ξέρετε!
6. Ίσως είναι λίγο υπερβολικό το χιόνι Φθινόπωρο αλλά είναι ένα από αυτά που σκέφτηκα πρώτο με το που άλλαξε η εποχή!
7. Και τέλος… η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα… ίσως να σας σπάμε λίγο τα νεύρα εσάς εκεί στα social media αλλά τι να κάνουμε… περιμένουμε τον Άγιο Βασίλη σαν παιδιά κι εμείς! Και για να μην ξεχνιόμαστε… 98 και σήμερα!




Read more: http://www.neolaia.gr/2012/09/18/fthinoporiase/#ixzz3CCIQL4vT


ΠΗΓΗ : "   http://www.neolaia.gr    "

------------------------------------------








ΠΗΓΗ : "  Youtube    " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου