ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Το πρωί… ανθυπαστυνόμος το απόγευμα Παπάς

ΠΗΓΗ : "    pentapostagma    " 

Posted: Σεπτεμβρίου 27, 2014 at 8:00 μμ, Last Updated: 
590_80bb55804fc1ef83cbac55efd4058c93
Το πρωί… ανθυπαστυνόμος το απόγευμα Παπάς
Από παπαδάκι στην εκκλησία του χωριού του, στη Ναύπακτο, βρέθηκε για 12 μήνες σε μάχιμη υπηρεσία της Αστυνομίας, ως πλήρωμα περιπολικού οχήματος και ως τηλεφωνητής στο Κέντρο Άμεσης Δράσης. Όμως η αγάπη του για την Εκκλησία αποδείχθηκε ισχυρή και από τον Σεπτέμβριο του 2013 μοιράζει καθημερινά τον χρόνο του ανάμεσα στα (διοικητικά) καθήκοντα του στη Διεύθυνση Άμεσης Δράσης Αττικής και τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει ως διάκονος στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην Ηλιούπολη.

Φορώντας πάντα το ράσο του, ο 29χρονος κληρικός – αστυνομικός Κωνσταντίνος Σπανός περνάει κάθε πρωί, στις 07.00 της Γερμανικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής (ΓΑΔΑ) παραμένει στο πόστο του μέχρι τις 15.00 και τα περισσότερα απογεύματα βρίσκεται στην εκκλησία για ακολουθίες συνεδριάσεις επιτροπών, ομιλίες και άλλες ποιμαντικές δραστηριότητες.
«Από τα παιδικά χρόνια μου η Εκκλησία ήταν η πιο όμορφη εμπειρία της ζωής μου. Μάλιστα, είχα και την ιδιαίτερη ευλογία να διακονώ τον ιερέα της ενορίας μου. Παρά την αγάπη μου για την Εκκλησία, αποφάσισα αρχικά να ενταχθώ στο Σώμα της ΕΛ.ΑΣ. Μεγαλώνοντας, όμως επιθυμούσα να αφοσιωθώ όλο και περισσότερο στο έργο του Ευαγγελίου. Έτσι αποφάσισα να γίνω κληρικός» λέει ο ίδιος «δημοκρατία». Οι συνάδελφοι του, οι υπόλοιποι ιερείς της ενορίας, αλλά και πιστοί αποδέχθηκαν αμέσως την επιλογή του. «Η αγάπη και η στήριξη τους είναι ιδιαιτέρως σημαντικές. Είμαι ευγνώμων στον Θεό και τον μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο, που δέχθηκε τη μορφή αυτής της διακονίας μου, στον πνευματικό μου πατέρα, στη σύζυγο και στους συγγενείς μου».
Πηγή: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου