Κοίτα όμως πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα τώρα. Σε όποιο φιλικό σπίτι και αν πάω όλο και κάποια diy κατασκευή θα δω, η οποία θα είναι από κάποιο αντικείμενο που εγώ σίγουρα θα πετούσα.
Πριν μερικές μέρες λοιπόν, ήμουν σε μία φίλη μου (την οποία πάντα χαριτολογώντας την έλεγα ρακοσυλλέκτρια) και πως κοιτάω τον τοίχο της, μου τράβηξε την προσοχή ένα πολύ εντυπωσιακό ρολόι.
Το σοκ ήρθε όταν την ρώτησα από που το είχε αγοράσει. Το είχε φτιάξει μόνη της από έναν παλιό τροχό ποδηλάτου. Καταπληκτική ιδέα;
Έτσι σκέφτηκα τι άλλο θα μπορούσα να φτιάξω και εγώ από τροχούς ποδηλάτου. Ειδικά τώρα που χρησιμοποιούμε όλοι πολύ συχνά τα ποδήλατα μας, θα ήταν μια υπέροχη ιδέα και για τη διακόσμηση σπιτιού.
Και εννοείται δεν κάθισα με σταυρωμένα τα χέρια, βρήκα 10 εντυπωσιακές ιδέες που σίγουρα θα τις λατρέψεις και εσύ! Πάμε να τις δούμε;
Τι να φτιάξεις από τροχούς ποδηλάτου
Το συγκεκριμένο υλικό που θα δούμε στην πορεία δεν είναι και από τα πιο εύκολα για να βρεις ιδέες, αυτές που υπάρχουν όμως θα δεις ότι είναι αρκετά πρωτότυπες και έξυπνες.
Σίγουρα οι ξύλινες κατασκευές έχουν μεγαλύτερη ποικιλία, αλλά δεν μας μάθανε ότι τα δύσκολα είναι και τα καλύτερα;
Οι ιδέες που ακολουθούν είναι ιδανικές για τη διακόσμηση κήπου, αλλά και εσωτερικών χώρων, καθώς υπάρχουν αρκετά διακοσμητικά και κάποιες ιδέες για έπιπλα με εξαιρετικό στυλ.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Οπότε αν κάνεις ανανέωση ή ανακαίνιση σπιτιού, σίγουρα θα σου φανούν πολύ χρήσιμες οι προτάσεις μου. Φτάνουν όμως τώρα τα λόγια.