Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
09/06/2015
Ιδιαίτερα σημαντική θεωρεί τη συνεισφορά των σούπερ μάρκετ, εν μέσω της οικονομικής κρίσης, ο Έλληνας καταναλωτής, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα ετήσιας πανελλήνιας έρευνας καταναλωτών σουπερμάρκετ του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).
Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, για το ευρύ ελληνικό κοινό το σούπερ μάρκετ αποτελεί «στήριγμα» της οικονομίας και της καθημερινότητας. Συγκριτικά με άλλα σημεία πώλησης τροφίμων (λαϊκές αγορές, κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία, οπωροπωλεία, περίπτερα, κλπ) θεωρείται με διαφορά το σημείο που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες των καταναλωτών την περίοδο της οικονομικής ύφεσης, με παροχή ανταγωνιστικών τιμών και την παροχή ποιοτικών προϊόντων και αναβαθμισμένων υπηρεσιών.