Τον ιερό νόμο της Σαρίας, βάζει πάνω από τους νόμους του ελληνικού κράτους με απόφαση του ο Άρειος Πάγος αποδεχόμενος με απόφαση του πως οι μουσουλμάνοι Έλληνες δεν μπορούν να συντάσσουν διαθήκες γιατί αυτό δεν προβλέπεται από την σαρία !!!!!!!!!
Καλά θα κάνετε να αρχίσετε να διαβάζετε το κοράνι, για να μάθετε τι επιτρέπεται και τι όχι!
Ανύπαντρα ζευγάρια λιθοβολήθηκαν μέχρι θανάτου, καπνιστές και πότες χτυπήθηκαν, και ακρωτηριαστήκαν χέρια κλεφτών.
Αρχαίοι τάφοι που έχουν κηρυχθεί μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς, αλλά θεωρούνται "ειδωλολατρικοί" από τους ισλαμιστές .. έχουν κατεδαφιστεί.Ανύπαντρες νεαρές που έμειναν έγκυες (από βιασμό ή όχι, δεν είχε σημασία) λιθοβολήθηκαν μέχρι θανάτου!!
Καλά θα κάνετε να αρχίσετε να διαβάζετε το κοράνι, για να μάθετε τι επιτρέπεται και τι όχι!
Ανύπαντρα ζευγάρια λιθοβολήθηκαν μέχρι θανάτου, καπνιστές και πότες χτυπήθηκαν, και ακρωτηριαστήκαν χέρια κλεφτών.
Αρχαίοι τάφοι που έχουν κηρυχθεί μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς, αλλά θεωρούνται "ειδωλολατρικοί"
Παιδιά 12 ετών, που παντρεύονται αναγκαστικά. Πολλά κορίτσια παντρεύονται πριν ενηλικιωθούν, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις η ηλικία γάμου μπορεί να είναι μόλις στα 8. Γυναίκες στις οποίες δεν αναγνωρίζεται το δικαίωμα του διαζυγίου. Γυναίκες που χάνουν υποχρεωτικά την επιμέλεια των ανήλικων παιδιών τους! Και πολλά άλλα .....
ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΑΣ...
Αυτός είναι ο νόμος της σαρία .. αλλά κανένας δεν μιλά για αυτόν .
Σύντομα θα κτίσουν το δικαστήριο του νόμου της σαρία . αλλά και τότε κανένας δεν θα μιλά για αυτό .
Επειδή ... αυτή είναι η σαρία που έρχεται !
Δεν θα χρειάζεται ... τότε πλέον ... ουδεμία προειδοποίηση .
Έτσι και αλλιώς όλοι . γνώριζαν.
Αυτό εδώ λοιπόν .. απλώς είναι μια υπενθύμιση .
============== >>>
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ!! ΑΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΣΟΒΑΡΟ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ!
Σύντομα θα κτίσουν το δικαστήριο του νόμου της σαρία . αλλά και τότε κανένας δεν θα μιλά για αυτό .
Επειδή ... αυτή είναι η σαρία που έρχεται !
Δεν θα χρειάζεται ... τότε πλέον ... ουδεμία προειδοποίηση .
Έτσι και αλλιώς όλοι . γνώριζαν.
Αυτό εδώ λοιπόν .. απλώς είναι μια υπενθύμιση .
============== >>>
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ!! ΑΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΣΟΒΑΡΟ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ!
Τον ιερό νόμο της Σαρίας, βάζει πάνω από τους νόμους του ελληνικού κράτους με απόφαση του ο Άρειος Πάγος αποδεχόμενος με απόφαση του πως οι μουσουλμάνοι Έλληνες δεν μπορούν να συντάσσουν διαθήκες γιατί αυτό δεν προβλέπεται από την σαρία.
Την υπόθεση φέρνει στο φως με ρεπορτάζ της η εφημερίδα «Χρόνος» της Κομοτηνής, που αποκαλύπτει πως ο Άρειος Πάγος έκανε δεκτή την αίτηση ακύρωσης της διαθήκης θανόντος μουσουλμάνου της Θράκης με βάση το αιτιολογικό πως δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο από το ισλαμικό κληρονομικό δίκαιο.
Ο θανών είχε συντάξει διαθήκη στην οποία άφηνε κληρονόμο του την σύζυγο του. Την διαθήκη προσέβαλε η αδερφή του επικαλούμενη την Σαρία.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Δήμητρας Συμεωνίδου, η απόφαση δεν έχει καθαρογραφεί ακόμη. Ωστόσο εγείρονται πολλά ερωτηματικά από αυτήν την απόφαση αφού μέχρι τώρα η Σαρία επιτρεπόταν να τηρείται στην Ελλάδα σε θέματα οικογενειακού δικαίου μόνο από τους μουφτήδες και ύστερα από προσφυγή σε αυτόν.
Πλέον υπάρχει και δεδικασμένο από το ανώτατο δικαστήριο της χώρας.
Διαβάστε το ρεπορτάζ όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Χρόνος».
Αδελφή θανόντος, που άφησε όλη του την περιουσία στη γυναίκα του μέσω διαθήκης, διεκδικεί μερίδιο της περιουσίας με το αιτιολογικό ότι ο αδερφός της ως μουσουλμάνος δεν είχε δικαίωμα να συντάξει διαθήκη, καθώς η δημόσια διαθήκη είναι άγνωστη στο δίκαιο της σαρίας
Από το 1946 οι Έλληνες μουσουλμάνοι πολίτες συντάσσουν, σύμφωνα με το αστικό δίκαιο, διαθήκες, έχουν γίνει δικαιοπραξίες, μεταβιβάσεις, έχουν χτιστεί πολυκατοικίες έχουν δημιουργηθεί συμφέροντα
Ο Άρειος Πάγος αναιρώντας απόφαση του Εφετείου Θράκης αποφάσισε ότι επειδή στους μουσουλμάνους της Θράκης εφαρμόζεται το δίκαιο της σαρίας, ο άνδρας δεν είχε δικαίωμα να συντάξει δημόσια διαθήκη επειδή είναι μουσουλμάνος
Ανατρέπει δεδομένα στον τρόπο με τον οποίο συντάσσονται δημόσιες διαθήκες από μουσουλμάνους πολίτες της Θράκης, μία πρόσφατη απόφαση του Αρείου Πάγου.
Αυτή αναφέρει ότι οι διαθήκες που συντάσσονται στην Θράκη μεταξύ των μουσουλμάνων (το μόνο κριτήριο είναι η ύπαρξη στα δημοτολόγια της θρησκείας) είναι άκυρες με την αιτιολογία ότι στις σχέσεις μεταξύ μουσουλμάνων στο κληρονομικό δίκαιο εφαρμόζεται η σαρία και ως εκ τούτο στο Ισλαμικό δίκαιο δεν προβλέπεται σύνταξη διαθήκης από τον κληρονομούμενο. Η απόφαση που ακόμα δεν έχει καθαρογραφεί αφορά την υπόθεση θανόντος μουσουλμάνου πολίτη της Θράκης και των διεκδικήσεων που ακολούθησαν από συγγενικά του πρόσωπα επί της περιουσίας του για την οποία όμως ο ίδιος είχε φροντίσει να συντάξει διαθήκη σε συμβολαιογράφο πριν αποβιώσει.
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΕΤΕΙΟΥ
Ο Έλληνας μουσουλμάνος πολίτης ήταν παντρεμένος με μουσουλμάνα, με την οποία δεν απέκτησαν ποτέ παιδιά. Πριν αποβιώσει συνέταξε δημόσια διαθήκη σε συμβολαιογράφο στην οποία όριζε ρητά ότι μετά το θάνατό του όλη η περιουσία του, η οποία συνίστατο σε αστικά ακίνητα, ανήκει στη γυναίκα του.
Όμως αδελφή του θανόντος μετά το θάνατό του κατέθεσε αγωγή στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Ροδόπης ζητώντας την ακύρωση της διαθήκης. Το αιτιολογικό ήταν ότι ως μουσουλμάνος που ήταν ο θανών δεν είχε δικαίωμα να συντάξει διαθήκη, καθώς η δημόσια διαθήκη είναι άγνωστη στο δίκαιο της σαρίας, η οποία εφαρμόζεται στη Θράκη.
Η αδελφή του θανόντος διεκδικεί μέρος της περιουσίας κατά το ισλαμικό κληρονομικό δίκαιο, δηλαδή το δίκαιο της σαρίας, όπου, εφόσον δεν είχε παιδιά ο θανών, κληρονομούν και τα αδέρφια του με την εξ' αδιαθέτου διαδοχή. Δηλαδή μη έχοντας αυτός δικαίωμα διαθήκης θα κληρονομούσε η γυναίκα του ένα ποσοστό και το υπόλοιπο ποσοστό τα αδέρφια του.
Η περιουσία του θανόντος αφορά ακίνητα, ορισμένα εκ των οποίων βρίσκονται και στην Τουρκία. Το Πολυμελές Πρωτοδικείο απέρριψε την αγωγή ισχυριζόμενο ότι η οποιαδήποτε θρησκεία δεν μπορεί να αποτελεί διάκριση και να θεσμοθετεί δικαιοδοσία σε τέτοια θέματα.
Επικαλέστηκε μάλιστα το Πρωτοδικείο την ευρωπαϊκή σύμβαση για τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη που απαγορεύει αυτές τις διακρίσεις. Αυτή μάλιστα η σύμβαση είναι υπερκείμενη του εσωτερικού δικαίου.
Η αδερφή του θανόντος όμως άσκησε έφεση και το Εφετείο Θράκης αποφάνθηκε το ίδιο, ότι δηλαδή ο θανών καλώς συνέταξε διαθήκη ως πολίτης Έλληνας, όταν ήταν εν ζωή, άσχετα αν είναι μουσουλμάνος ή οποιασδήποτε άλλης θρησκείας. Αυτός μπορεί να συντάσσει διαθήκη και να διαθέτει ελεύθερα την περιουσία του.
Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΑΝΑΙΡΕΣΕ ΕΦΕΤΕΙΑΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
Η υπόθεση, την οποία χειρίστηκε ο συνταξιούχος σήμερα δικηγόρος Σωτήρης Πουπουζής, έφτασε μέχρι τον Άρειο Πάγο, όπου προσέφυγε η αδερφή του θανόντος. Ο Άρειος Πάγος αναιρώντας την απόφαση του Εφετείου Θράκης αποφάσισε ότι επειδή στους μουσουλμάνους εφαρμόζεται το δίκαιο της σαρίας δεν είχε δικαίωμα να συντάξει διαθήκη ως μουσουλμάνος.
«Ο Άρειος Πάγος ανέπεμψε να δικαστεί πάλι η υπόθεση στο Εφετείο Θράκης με αυτό το σκεπτικό, δηλαδή το Εφετείο Θράκης να εφαρμόσει την σαρία», τόνισε ο κ. Πουπουζής.
Η ΣΥΓΥΓΟΣ ΠΡΟΣΦΕΥΓΕΙ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
Όμως η σύζυγος του θανόντος, η οποία θίγεται από την απόφαση του Αρείου Πάγου έδωσε εντολή στο δικηγόρο της να προσφύγει στα ευρωπαϊκά δικαστήρια. Εκεί η δίκη θα γίνει ανάμεσα σε αυτήν και το ελληνικό κράτος και ζητείται με την προσφυγή της αυτή να καταδικαστεί το ελληνικό κράτος, διότι της αφαιρεί το δικαίωμα στην περιουσία και στην κληρονομία του θανόντος συζύγου της, ο οποίος είχε κάθε δικαίωμα, σύμφωνα με το αστικό δίκαιο, να συντάξει δημόσια διαθήκη.
ΣΤΟΝ «ΑΕΡΑ» ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΑΘΗΚΕΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ
Αυτή η απόφαση δημιουργεί τεράστια δεδομένα, τόνισε ο κ. Πουπουζής στον οποίον απευθύνθηκε ο «Χ» εξηγώντας ότι «μπορούν να ανατραπούν καταστάσεις οι οποίες έχουν καθιερωθεί από τότε που ισχύει ο αστικός κώδικας, από το 1946.
Από το 1946 οι Έλληνες μουσουλμάνοι πολίτες συντάσσουν κανονικά διαθήκες έχουν γίνει δικαιοπραξίες, μεταβιβάσεις, έχουν χτιστεί πολυκατοικίες έχουν δημιουργηθεί συμφέροντα. Δηλαδή τι θα γίνει εφεξής, θα πηγαίνει ο κάθε μουσουλμάνος στο συμβολαιογράφο και θα του λέει ο συμβολαιογράφος αρνούμαι να συντάξω διαθήκη επειδή είσαι μουσουλμάνος. Αυτά είναι πρωτάκουστα πράγματα.
Η Τουρκία που είναι υπέρμαχος για την εφαρμογή του δικαίου της σαρίας στη Θράκη, η ίδια δεν το εφαρμόζει από το 1923. Ο Μουσταφά Κεμάλ τότε κατήργησε όλα αυτά τα εκκλησιαστικά δικαστήρια όπως και της ελληνικής μειονότητας που υπήρχαν τότε και καλώς έπραξε. Και εφαρμόζει τουρκικό αστικό δίκαιο το οποίο είναι αντιγραφή του ελβετικού αστικού κώδικα».
Μέλος της μειονότητας και δικηγόρος ο Ιλχάν Αχμέτ, γνώστης του ισλαμικού δικαίου, είπε μιλώντας στο «Χ» πως «αυτή η απόφαση μπορεί να δημιουργήσει, κατά την άποψη μου, μεγάλο πρόβλημα στην κοινωνική δομή της μειονότητας, διότι έχουν συνταχθεί χιλιάδες δημόσιες διαθήκες.
Αυτές τις διαθήκες μπορεί ο κάθε ένας κακοπροαίρετα ή εκμεταλλευόμενος την κατάσταση αυτή να προσφύγει και να κάνει αγωγές με αποτέλεσμα τα δικαιώματα των γυναικών να κινδυνεύσουν. Ο Άρειος Πάγος θεώρησε ότι στη σαρία δεν υπάρχει πρόβλεψη διαθήκης. Η δική μου άποψη και η άποψη των ανθρώπων που ασχολούνται με το ισλαμικό δίκαιο, είτε είναι στις αραβικές χώρες είτε είναι στην Τουρκία, είναι ότι προβλέπεται και στο ισλαμικό δίκαιο η σύνταξη διαθηκών με περιορισμούς όμως.
Το ισλαμικό δίκαιο λέει ότι κατ' αρχήν μπορεί ελεύθερα να διαθέτει ο διαθέτης μόνο το 1/3 της συνολικής περιουσίας. Το ίδιο υπάρχει και στο αστικό δίκαιο.
Σήμερα και στο αστικό δίκαιο στην Ελλάδα ένας πατέρας μπορεί να διαθέσει μέχρι ένα ποσοστό της περιουσίας του, δηλαδή δε μπορεί να στερήσει το παιδί του εντελώς από την περιουσία, υπάρχει η νόμιμη μοίρα δηλαδή είναι το κομμάτι εκείνο που ούτως η άλλως οφείλει να το αφήσει στην κόρη ή στον γιο εκτός αν υπάρχουν λόγοι αποκλήρωσης.
Άρα η απόφαση αυτή έτσι όπως εκδόθηκε μη αναγνωρίζοντας καθόλου το δικαίωμα να συντάξουν διαθήκη οι μουσουλμάνοι αυτόματα οδηγεί στην εφαρμογή της σαρίας πράγμα που μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα».
Η υπόθεση παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον και αφορά χιλιάδες πολίτες της Θράκης, μουσουλμάνους στο θρήσκευμα, οι οποίοι έχουν επιλέξει να διαθέσουν την περιουσία τους και να συντάξουν διαθήκες κατά τον τρόπο που ορίζει ο ελληνικός Νόμος.
Την υπόθεση φέρνει στο φως με ρεπορτάζ της η εφημερίδα «Χρόνος» της Κομοτηνής, που αποκαλύπτει πως ο Άρειος Πάγος έκανε δεκτή την αίτηση ακύρωσης της διαθήκης θανόντος μουσουλμάνου της Θράκης με βάση το αιτιολογικό πως δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο από το ισλαμικό κληρονομικό δίκαιο.
Ο θανών είχε συντάξει διαθήκη στην οποία άφηνε κληρονόμο του την σύζυγο του. Την διαθήκη προσέβαλε η αδερφή του επικαλούμενη την Σαρία.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Δήμητρας Συμεωνίδου, η απόφαση δεν έχει καθαρογραφεί ακόμη. Ωστόσο εγείρονται πολλά ερωτηματικά από αυτήν την απόφαση αφού μέχρι τώρα η Σαρία επιτρεπόταν να τηρείται στην Ελλάδα σε θέματα οικογενειακού δικαίου μόνο από τους μουφτήδες και ύστερα από προσφυγή σε αυτόν.
Πλέον υπάρχει και δεδικασμένο από το ανώτατο δικαστήριο της χώρας.
Διαβάστε το ρεπορτάζ όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Χρόνος».
Αδελφή θανόντος, που άφησε όλη του την περιουσία στη γυναίκα του μέσω διαθήκης, διεκδικεί μερίδιο της περιουσίας με το αιτιολογικό ότι ο αδερφός της ως μουσουλμάνος δεν είχε δικαίωμα να συντάξει διαθήκη, καθώς η δημόσια διαθήκη είναι άγνωστη στο δίκαιο της σαρίας
Από το 1946 οι Έλληνες μουσουλμάνοι πολίτες συντάσσουν, σύμφωνα με το αστικό δίκαιο, διαθήκες, έχουν γίνει δικαιοπραξίες, μεταβιβάσεις, έχουν χτιστεί πολυκατοικίες έχουν δημιουργηθεί συμφέροντα
Ο Άρειος Πάγος αναιρώντας απόφαση του Εφετείου Θράκης αποφάσισε ότι επειδή στους μουσουλμάνους της Θράκης εφαρμόζεται το δίκαιο της σαρίας, ο άνδρας δεν είχε δικαίωμα να συντάξει δημόσια διαθήκη επειδή είναι μουσουλμάνος
Ανατρέπει δεδομένα στον τρόπο με τον οποίο συντάσσονται δημόσιες διαθήκες από μουσουλμάνους πολίτες της Θράκης, μία πρόσφατη απόφαση του Αρείου Πάγου.
Αυτή αναφέρει ότι οι διαθήκες που συντάσσονται στην Θράκη μεταξύ των μουσουλμάνων (το μόνο κριτήριο είναι η ύπαρξη στα δημοτολόγια της θρησκείας) είναι άκυρες με την αιτιολογία ότι στις σχέσεις μεταξύ μουσουλμάνων στο κληρονομικό δίκαιο εφαρμόζεται η σαρία και ως εκ τούτο στο Ισλαμικό δίκαιο δεν προβλέπεται σύνταξη διαθήκης από τον κληρονομούμενο. Η απόφαση που ακόμα δεν έχει καθαρογραφεί αφορά την υπόθεση θανόντος μουσουλμάνου πολίτη της Θράκης και των διεκδικήσεων που ακολούθησαν από συγγενικά του πρόσωπα επί της περιουσίας του για την οποία όμως ο ίδιος είχε φροντίσει να συντάξει διαθήκη σε συμβολαιογράφο πριν αποβιώσει.
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΕΤΕΙΟΥ
Ο Έλληνας μουσουλμάνος πολίτης ήταν παντρεμένος με μουσουλμάνα, με την οποία δεν απέκτησαν ποτέ παιδιά. Πριν αποβιώσει συνέταξε δημόσια διαθήκη σε συμβολαιογράφο στην οποία όριζε ρητά ότι μετά το θάνατό του όλη η περιουσία του, η οποία συνίστατο σε αστικά ακίνητα, ανήκει στη γυναίκα του.
Όμως αδελφή του θανόντος μετά το θάνατό του κατέθεσε αγωγή στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Ροδόπης ζητώντας την ακύρωση της διαθήκης. Το αιτιολογικό ήταν ότι ως μουσουλμάνος που ήταν ο θανών δεν είχε δικαίωμα να συντάξει διαθήκη, καθώς η δημόσια διαθήκη είναι άγνωστη στο δίκαιο της σαρίας, η οποία εφαρμόζεται στη Θράκη.
Η αδελφή του θανόντος διεκδικεί μέρος της περιουσίας κατά το ισλαμικό κληρονομικό δίκαιο, δηλαδή το δίκαιο της σαρίας, όπου, εφόσον δεν είχε παιδιά ο θανών, κληρονομούν και τα αδέρφια του με την εξ' αδιαθέτου διαδοχή. Δηλαδή μη έχοντας αυτός δικαίωμα διαθήκης θα κληρονομούσε η γυναίκα του ένα ποσοστό και το υπόλοιπο ποσοστό τα αδέρφια του.
Η περιουσία του θανόντος αφορά ακίνητα, ορισμένα εκ των οποίων βρίσκονται και στην Τουρκία. Το Πολυμελές Πρωτοδικείο απέρριψε την αγωγή ισχυριζόμενο ότι η οποιαδήποτε θρησκεία δεν μπορεί να αποτελεί διάκριση και να θεσμοθετεί δικαιοδοσία σε τέτοια θέματα.
Επικαλέστηκε μάλιστα το Πρωτοδικείο την ευρωπαϊκή σύμβαση για τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη που απαγορεύει αυτές τις διακρίσεις. Αυτή μάλιστα η σύμβαση είναι υπερκείμενη του εσωτερικού δικαίου.
Η αδερφή του θανόντος όμως άσκησε έφεση και το Εφετείο Θράκης αποφάνθηκε το ίδιο, ότι δηλαδή ο θανών καλώς συνέταξε διαθήκη ως πολίτης Έλληνας, όταν ήταν εν ζωή, άσχετα αν είναι μουσουλμάνος ή οποιασδήποτε άλλης θρησκείας. Αυτός μπορεί να συντάσσει διαθήκη και να διαθέτει ελεύθερα την περιουσία του.
Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΑΝΑΙΡΕΣΕ ΕΦΕΤΕΙΑΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
Η υπόθεση, την οποία χειρίστηκε ο συνταξιούχος σήμερα δικηγόρος Σωτήρης Πουπουζής, έφτασε μέχρι τον Άρειο Πάγο, όπου προσέφυγε η αδερφή του θανόντος. Ο Άρειος Πάγος αναιρώντας την απόφαση του Εφετείου Θράκης αποφάσισε ότι επειδή στους μουσουλμάνους εφαρμόζεται το δίκαιο της σαρίας δεν είχε δικαίωμα να συντάξει διαθήκη ως μουσουλμάνος.
«Ο Άρειος Πάγος ανέπεμψε να δικαστεί πάλι η υπόθεση στο Εφετείο Θράκης με αυτό το σκεπτικό, δηλαδή το Εφετείο Θράκης να εφαρμόσει την σαρία», τόνισε ο κ. Πουπουζής.
Η ΣΥΓΥΓΟΣ ΠΡΟΣΦΕΥΓΕΙ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
Όμως η σύζυγος του θανόντος, η οποία θίγεται από την απόφαση του Αρείου Πάγου έδωσε εντολή στο δικηγόρο της να προσφύγει στα ευρωπαϊκά δικαστήρια. Εκεί η δίκη θα γίνει ανάμεσα σε αυτήν και το ελληνικό κράτος και ζητείται με την προσφυγή της αυτή να καταδικαστεί το ελληνικό κράτος, διότι της αφαιρεί το δικαίωμα στην περιουσία και στην κληρονομία του θανόντος συζύγου της, ο οποίος είχε κάθε δικαίωμα, σύμφωνα με το αστικό δίκαιο, να συντάξει δημόσια διαθήκη.
ΣΤΟΝ «ΑΕΡΑ» ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΑΘΗΚΕΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ
Αυτή η απόφαση δημιουργεί τεράστια δεδομένα, τόνισε ο κ. Πουπουζής στον οποίον απευθύνθηκε ο «Χ» εξηγώντας ότι «μπορούν να ανατραπούν καταστάσεις οι οποίες έχουν καθιερωθεί από τότε που ισχύει ο αστικός κώδικας, από το 1946.
Από το 1946 οι Έλληνες μουσουλμάνοι πολίτες συντάσσουν κανονικά διαθήκες έχουν γίνει δικαιοπραξίες, μεταβιβάσεις, έχουν χτιστεί πολυκατοικίες έχουν δημιουργηθεί συμφέροντα. Δηλαδή τι θα γίνει εφεξής, θα πηγαίνει ο κάθε μουσουλμάνος στο συμβολαιογράφο και θα του λέει ο συμβολαιογράφος αρνούμαι να συντάξω διαθήκη επειδή είσαι μουσουλμάνος. Αυτά είναι πρωτάκουστα πράγματα.
Η Τουρκία που είναι υπέρμαχος για την εφαρμογή του δικαίου της σαρίας στη Θράκη, η ίδια δεν το εφαρμόζει από το 1923. Ο Μουσταφά Κεμάλ τότε κατήργησε όλα αυτά τα εκκλησιαστικά δικαστήρια όπως και της ελληνικής μειονότητας που υπήρχαν τότε και καλώς έπραξε. Και εφαρμόζει τουρκικό αστικό δίκαιο το οποίο είναι αντιγραφή του ελβετικού αστικού κώδικα».
Μέλος της μειονότητας και δικηγόρος ο Ιλχάν Αχμέτ, γνώστης του ισλαμικού δικαίου, είπε μιλώντας στο «Χ» πως «αυτή η απόφαση μπορεί να δημιουργήσει, κατά την άποψη μου, μεγάλο πρόβλημα στην κοινωνική δομή της μειονότητας, διότι έχουν συνταχθεί χιλιάδες δημόσιες διαθήκες.
Αυτές τις διαθήκες μπορεί ο κάθε ένας κακοπροαίρετα ή εκμεταλλευόμενος την κατάσταση αυτή να προσφύγει και να κάνει αγωγές με αποτέλεσμα τα δικαιώματα των γυναικών να κινδυνεύσουν. Ο Άρειος Πάγος θεώρησε ότι στη σαρία δεν υπάρχει πρόβλεψη διαθήκης. Η δική μου άποψη και η άποψη των ανθρώπων που ασχολούνται με το ισλαμικό δίκαιο, είτε είναι στις αραβικές χώρες είτε είναι στην Τουρκία, είναι ότι προβλέπεται και στο ισλαμικό δίκαιο η σύνταξη διαθηκών με περιορισμούς όμως.
Το ισλαμικό δίκαιο λέει ότι κατ' αρχήν μπορεί ελεύθερα να διαθέτει ο διαθέτης μόνο το 1/3 της συνολικής περιουσίας. Το ίδιο υπάρχει και στο αστικό δίκαιο.
Σήμερα και στο αστικό δίκαιο στην Ελλάδα ένας πατέρας μπορεί να διαθέσει μέχρι ένα ποσοστό της περιουσίας του, δηλαδή δε μπορεί να στερήσει το παιδί του εντελώς από την περιουσία, υπάρχει η νόμιμη μοίρα δηλαδή είναι το κομμάτι εκείνο που ούτως η άλλως οφείλει να το αφήσει στην κόρη ή στον γιο εκτός αν υπάρχουν λόγοι αποκλήρωσης.
Άρα η απόφαση αυτή έτσι όπως εκδόθηκε μη αναγνωρίζοντας καθόλου το δικαίωμα να συντάξουν διαθήκη οι μουσουλμάνοι αυτόματα οδηγεί στην εφαρμογή της σαρίας πράγμα που μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα».
Η υπόθεση παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον και αφορά χιλιάδες πολίτες της Θράκης, μουσουλμάνους στο θρήσκευμα, οι οποίοι έχουν επιλέξει να διαθέσουν την περιουσία τους και να συντάξουν διαθήκες κατά τον τρόπο που ορίζει ο ελληνικός Νόμος.
H σαρία ζει και βασιλεύει στην Eλλάδα!
Γάμοι δι' αντιπροσώπου σε ηλικία 12 ετών εν έτει 2005
ΣΤΕΛΙΟΣ ΒΡΑΔΕΛΗΣ
Γάμος... δι' αντιπροσώπου στην Ελλάδα του 2005; Γίνεται. Παιδιά 12 ετών, που παντρεύονται αναγκαστικά στην ελληνική Θράκη της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Γίνεται.
Γυναίκες στις οποίες δεν αναγνωρίζεται το δικαίωμα του διαζυγίου; Γίνεται. Γυναίκες που χάνουν υποχρεωτικά την επιμέλεια των ανήλικων παιδιών τους; Βεβαίως...
Όλα αυτά τα εξωπραγματικά προβλέπονται από τον ιερό μουσουλμανικό νόμο, τη σαρία, που έχει καταργηθεί εδώ και δεκαετίες στην Τουρκία. Ισχύει όμως για τους Έλληνες μουσουλμάνους - όπως ισχύει ακόμη και στα «σκληρά» ισλαμικά καθεστώτα, όπως στη Σαουδική Αραβία και στο Αφγανιστάν.
H περίπτωση της 12χρονης Σεμιχά από την Κομοτηνή, που τον περασμένο Μάρτιο παντρεύτηκε έναν ομόθρησκό της ο οποίος ζει στη Γερμανία, επανέφερε στο προσκήνιο την ασυμβατότητα της ελληνικής πραγματικότητας με την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Τους δύο νεαρούς μουσουλμάνους πάντρεψε ο μουφτής Κομοτηνής, καθώς η σαρία επιτρέπει τον γάμο από την ηλικία των 12 - παρότι κάτι τέτοιο απαγορεύεται, σύμφωνα με το άρθρο 12 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου...
Στη συνέχεια, η Σεμιχά ταξίδεψε στη Γερμανία προκειμένου να ζήσει με τον σύζυγό της. Ο Γερμανός υπάλληλος που εξέτασε τα χαρτιά τής Σεμιχά, προκειμένου να επιτραπεί η μόνιμη παραμονή της εκεί, δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ένα κορίτσι 12 χρόνων ήταν ήδη παντρεμένο! H υπόθεση έφτασε στα πρωτοσέλιδα του διεθνούς Τύπου και η Ελλάδα κατηγορήθηκε για παραβίαση δικαιωμάτων του ανθρώπου...
«Ο ιερός μουσουλμανικός νόμος, σύμφωνα με τους ισχύοντες ελληνικούς νόμους, ρυθμίζει για τους Έλληνες μουσουλμάνους όλα τα ζητήματα που αφορούν το οικογενειακό δίκαιο», λέει στα «NEA» ο αναπληρωτής καθηγητής Νομικής κ. Γ. Κτιστάκις.
Όλα αυτά τα εξωπραγματικά προβλέπονται από τον ιερό μουσουλμανικό νόμο, τη σαρία, που έχει καταργηθεί εδώ και δεκαετίες στην Τουρκία. Ισχύει όμως για τους Έλληνες μουσουλμάνους - όπως ισχύει ακόμη και στα «σκληρά» ισλαμικά καθεστώτα, όπως στη Σαουδική Αραβία και στο Αφγανιστάν.
H περίπτωση της 12χρονης Σεμιχά από την Κομοτηνή, που τον περασμένο Μάρτιο παντρεύτηκε έναν ομόθρησκό της ο οποίος ζει στη Γερμανία, επανέφερε στο προσκήνιο την ασυμβατότητα της ελληνικής πραγματικότητας με την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Τους δύο νεαρούς μουσουλμάνους πάντρεψε ο μουφτής Κομοτηνής, καθώς η σαρία επιτρέπει τον γάμο από την ηλικία των 12 - παρότι κάτι τέτοιο απαγορεύεται, σύμφωνα με το άρθρο 12 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου...
Στη συνέχεια, η Σεμιχά ταξίδεψε στη Γερμανία προκειμένου να ζήσει με τον σύζυγό της. Ο Γερμανός υπάλληλος που εξέτασε τα χαρτιά τής Σεμιχά, προκειμένου να επιτραπεί η μόνιμη παραμονή της εκεί, δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ένα κορίτσι 12 χρόνων ήταν ήδη παντρεμένο! H υπόθεση έφτασε στα πρωτοσέλιδα του διεθνούς Τύπου και η Ελλάδα κατηγορήθηκε για παραβίαση δικαιωμάτων του ανθρώπου...
«Ο ιερός μουσουλμανικός νόμος, σύμφωνα με τους ισχύοντες ελληνικούς νόμους, ρυθμίζει για τους Έλληνες μουσουλμάνους όλα τα ζητήματα που αφορούν το οικογενειακό δίκαιο», λέει στα «NEA» ο αναπληρωτής καθηγητής Νομικής κ. Γ. Κτιστάκις.
ΣΕ ΟΛΗ THN ΕΥΡΩΠΗ
Μόνο η Ελλάδα υποχρεώνει τους μουσουλμάνους πολίτες της στην εφαρμογή της σαρίας
Εννέα φορές περισσότερα από αυτά των χριστιανών είναι τα διαζύγια των μουσουλμάνων στην περιοχή της Ροδόπης και της Ξάνθης. «Οι Έλληνες μουσουλμάνοι μπορούν να επιλέξουν, αν επιθυμούν, να υπαχθούν στην εφαρμογή των μουσουλμανικών νόμων για τον γάμο», λέει ο μουφτής Κομοτηνής κ. Μέκο Τσεμαλί
|
H εφαρμογή της σαρίας άρχισε με το άρθρο 11 της Συνθήκης των Αθηνών το 1913, συμπληρώθηκε με νόμους του 1914 και του 1920 και ουσιαστικά οριστικοποιήθηκε το 1923 με το άρθρο 45 της συνθήκης της Λωζάννης, όταν η Ελλάδα δεσμεύθηκε «να λάβει κατάλληλα μέτρα, ώστε η μουσουλμανική μειονότητα να ρυθμίζει την προσωπική και οικογενειακή κατάσταση των μελών της σύμφωνα με τα δικά της έθιμα».
Λίγο αργότερα όμως ο Κεμάλ Ατατούρκ αποφάσισε ότι η Τουρκία θα υιοθετούσε τον ελβετικό αστικό κώδικα, με συνέπεια η σαρία να μην ισχύει για τους Τούρκους μουσουλμάνους. Μάλιστα ζήτησε από τον Βενιζέλο να πράξει το ίδιο. H τουρκική πλευρά επανέλαβε την πρόταση στον Ελευθέριο Βενιζέλο, το 1931. H απάντηση όμως της ελληνικής κυβέρνησης υπήρξε αρνητική, και το ίδιο συνέβαινε κάθε φορά που αυτό το θέμα ετίθετο από διεθνείς Οργανισμούς. Επιπλέον, οι ελληνικές κυβερνήσεις υποχρέωσαν όλους τους Έλληνες μουσουλμάνους, είτε έμεναν στην Κρήτη, την Πελοπόννησο ή τη Μακεδονία, να υιοθετήσουν τις πρακτικές που ίσχυαν για τη μειονότητα της Θράκης.
«Σήμερα, αν δύο μουσουλμάνοι που ζουν στην Αθήνα θέλουν να παντρευτούν, να χωρίσουν, να κληροδοτήσουν περιουσιακά τους στοιχεία· γενικά, αν κάνουν ό,τι προβλέπει το οικογενειακό δίκαιο, είναι υποχρεωμένοι να αναζητήσουν έναν από τους τρεις μουφτήδες, της Ξάνθης, της Κομοτηνής ή του Διδυμοτείχου», επισημαίνει ο κ. Κτιστάκις.
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μόνο η Ελλάδα απέμεινε να υποχρεώνει τους μουσουλμάνους πολίτες της στην εφαρμογή της σαρίας και να αναγνωρίζει τις δικαστικές εξουσίες του μουφτή. Τελευταία χώρα που προέβη σε προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος αυτού ήταν η Γαλλία - το 2001 αναίρεσε τις δικαιοδοτικές αρμοδιότητες του μοναδικού Γάλλου μουφτή που είχε ανάλογες δικαιοδοσίες, στο νησί Μαγιότ στον Ειρηνικό Ωκεανό.
Μια Ελληνίδα μουσουλμάνα νίκησε τον ιερό νόμο
Μία μόνο φορά «νικήθηκε» η Σαρία στην Ελλάδα και μάλιστα από μουσουλμάνα. H 30χρονη Αϊτέν Σαδίκογλου μάταια περίμενε από τον σύζυγό της, που την εγκατέλειψε με ένα μωρό παιδί για να πάει στη Γερμανία, να της δώσει διαζύγιο. Όταν γνώρισε τον νέο της σύντροφο και έμεινε έγκυος, αποφάσισαν να αφήσουν το χωριό τους στη Ροδόπη και να εγκατασταθούν στο Σχηματάρι προκειμένου να γλιτώσουν από τα σχόλια των συγχωριανών τους. Όσο όμως ο εξαφανισμένος σύζυγος δεν της έδινε διαζύγιο, η Αϊτέν όχι μόνο δεν μπορούσε να ξαναπαντρευτεί, αλλά εθεωρείτο και... μοιχός.
Επιπλέον η σαρία, σε περίπτωση διαζυγίου, προβλέπει ότι αν το παιδί είναι αγόρι μπορεί να μείνει με τη μητέρα του μέχρι να γίνει 7 ετών, ενώ αν είναι κορίτσι, μέχρι να συμπληρώσει τα 9 του χρόνια. Στη συνέχεια, η μητέρα είναι υποχρεωμένη να δώσει το παιδί στον πατέρα, ακόμη και αν αυτός έχει επιλέξει να εγκαταλείψει το σπίτι του. H Αϊτέν, κινδυνεύοντας να χάσει το παιδί της, στράφηκε στα ελληνικά διοικητικά δικαστήρια ζητώντας να αναλάβει εκείνη την επιμέλειά του - και κέρδισε την υπόθεση στο μονομελές Πρωτοδικείο της Θήβας
Επιπλέον η σαρία, σε περίπτωση διαζυγίου, προβλέπει ότι αν το παιδί είναι αγόρι μπορεί να μείνει με τη μητέρα του μέχρι να γίνει 7 ετών, ενώ αν είναι κορίτσι, μέχρι να συμπληρώσει τα 9 του χρόνια. Στη συνέχεια, η μητέρα είναι υποχρεωμένη να δώσει το παιδί στον πατέρα, ακόμη και αν αυτός έχει επιλέξει να εγκαταλείψει το σπίτι του. H Αϊτέν, κινδυνεύοντας να χάσει το παιδί της, στράφηκε στα ελληνικά διοικητικά δικαστήρια ζητώντας να αναλάβει εκείνη την επιμέλειά του - και κέρδισε την υπόθεση στο μονομελές Πρωτοδικείο της Θήβας
Κι όμως, φέρνει διαζύγια
H ελευθερία που έχουν οι άντρες μουσουλμάνοι να χωρίζουν τις συζύγους, λέγοντας μόνο τρεις φορές: «Σε χωρίζω», έχει δημιουργήσει ακόμη ένα παράδοξο στη μειονότητα. Τα μουσουλμανικά διαζύγια είναι 9 φορές περισσότερα απ' ό,τι τα χριστιανικά στην περιοχή της Ροδόπης και της Ξάνθης. Ύστερα δε από το διαζύγιο, η γυναίκα συνήθως υποχρεούται να επιστρέψει και την προίκα που της έδωσε ο σύζυγός της...
«Οι Έλληνες μουσουλμάνοι μπορούν να επιλέξουν αν επιθυμούν να υπαχθούν στην εφαρμογή των μουσουλμανικών νόμων για τον γάμο», απαντά ο μουφτής Κομοτηνής, κ. Μέκο Τσεμαλί. Ωστόσο, περιπτώσεις όπου οι Έλληνες μουσουλμάνοι επέλεξαν να παντρευτούν με πολιτικό γάμο - και άρα να μην υπόκεινται στις διατάξεις της σαρίας - έχουν καταγραφεί ελάχιστες.
ΤΑ ΝΕΑ , 10/09/2005 , Σελ.: N18
Κωδικός άρθρου: A18336N181
ID: 483687
Αυτό το κείμενο εκτυπώθηκε από "ΤΑ ΝΕΑ", στη διεύθυνση http://ta-nea.dolnet.gr/print_
Η Σαρία, είναι μία λέξη που θα ακούμε ολοένα και περισσότερο στην σύγχρονη Ελλάδα, καθώς από ότι φαίνεται η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να ακολουθήσει τα βήματα του πολυπολιτισμού.
Πρόκειται για τον ισλαμικό νόμο, που καθορίζει κάθε σχεδόν πλευρά της καθημερινότητας και τον οποίο αποδέχονται οι μουσουλμάνοι όλου του κόσμου, ακόμη και εάν τα κοσμικά κράτη τους δεν τον χρησιμοποιούν ως τέτοιο.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα κρατών που εφαρμόζουν την Σαρία είναι το Αφγανιστάν και περιοχές της Σομαλίας.
Η Σαρία (Shari' ah) σημαίνει "δρόμος" ή μονοπάτι. Σύμφωνα με την μουσουλμανική παράδοση προέρχεται από δύο πηγές του ισλαμικού νόμου.
Τα όσα γράφονται στο κοράνι και τα παραδείγματα που θέσπισε ο Μωάμεθ στις Σούνες.
Για τους μουσουλμάνους είναι ο λόγος του Θεού, στην καθημερινότητά τους. Το μεγαλύτερο πρόβλημα με την Σαρία είναι ότι δεν είναι γενικά κανόνες συμπεριφοράς, αλλά υπερκαλύπτει και πολλά θέματα του κοινού νόμου.
Το έγκλημα, την πολιτική ακόμη και τα οικονομικά, αλλά και προσωπικά ζητήματα, από την σεξουαλικότητα, την υγιεινή, την διατροφή, την προσευχή και τις νηστείες.
Το 2009 το Πακιστάν, για να προσπαθήσει να διαφυλάξει για κάποιο καιρό την ειρήνη με τους φονταμενταλιστές ισλαμιστές, συνηγόρησε στην εφαρμογή του νόμου της Σαρία, στην κοιλάδα του Swat.
ο Πακιστάν, σύμμαχος των ΗΠΑ - έστω και άσπονδος όπως αποδείχτηκε με την περίπτωση Bin Laden, ως ένα δυτικότροπο υποτίθεται κράτος της Μέσης Ανατολής έθεσε ένα προηγούμενο.
Επέτρεψε την εφαρμογή του θρησκευτικού νόμου στα πλαίσια της επικράτειάς του, ενσωματώνοντάς το, επί της ουσίας στο νομικό του σύστημα. Και αν το Πακιστάν πέφτει μακρυά, δυστυχώς αντίστοιχα περιστατικά υπάρχουν και στην Ευρώπη.
Η Σαρία στην Ευρώπη
Παρόλο που επισήμως δικαστήρια που εφαρμόζουν την Σαρία υπάρχουν μόνο στην Μεγάλη Βρεταννία, περιπτώσεις πρακτικής εφαρμογής της υπάρχουν σχεδόν παντού.
Το επίφοβο είναι ότι σε κάποιες δικαστικές περιπτώσεις, η Σαρία χρησίμευσε ως επιχείρημα - και έγινε αποδεκτό ως τέτοιο. Δύο υποθέσεις στην Ιταλία και την Γαλλία είναι χαρακτηριστικές.
Στην Ιταλία, τρία μέλη μίας οικογένειας από την Β. Αφρική, κατηγορήθηκαν ότι έδειραν την νεαρή κόρη της οικογένειας Fatima, επειδή ήθελε μια δυτικότροπη ζωή. Στην πρώτη δίκη, οι τρείς (πατέρας, μητέρα, αδελφός) καταδικάστικαν.
Το δικαστήριο δέχθηκε ότι η νεαρή είχε ξυλοδαρθεί επειδή έβγαινε με έναν μη μουσουλμάνο και επειδή γενικά ζούσε με τρόπο που δεν ταίριαζε με την κουλτούρα της οικογένειάς της. Αλλά στην έφεση, η οικογένεια αθωώθηκε, επειδή το δικαστήριο έκρινε ότι η νεαρή εδάρθη "για το καλό της".
Παρόλο που ο γενικός εισαγγελέας της Μπολόνια έκανε έφεση στην απόφαση, το ανώτατο δικαστήριο την ααπέρριψε και έτσι οι κατηγορούμενοι ήταν τελεσίδικα αθώοι.
Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στην Γαλλία. Ένας δικαστής ενέκρινε το αίτημα ενός μουσουλμάνου, που ζήτησε την ακύρωση του γάμου του, επειδή η γυναίκα του αποδείχθηκε ότι δεν ήταν παρθένα.
Σε δε περιοχές των προαστίων των μεγάλων πόλεων της Γαλλίας, όπου η αστυνομία δεν μπαίνει ποτέ, εφαρμόζεται - ανεπίσημα αλλά με μεγάλη ισχύ - η Σαρία.
Στην Μεγάλη Βρεταννία, υπάρχουν ήδη πέντε - τουλάχιστον - δικαστήρια που δικάζουν με βάση την Σαρία. Σύμφωνα με δημοσκόπηση το 40/% περίπου των νεαρών μουσουλμάνων που ζούν εκεί θέλουν την επιβολή της Σαρία σε ολόκληρη την χώρα.
Στην Ελβετία, ο Christian Giordano, καθηγητής Ανθρωπολογίας έγραψε ότι ένα ειδικό νομικό πλαίσιο για τους μουσουλμάνους θα έπρεπε να ληφθεί υπ' όψιν. Προσέθεσε ότι σε αυτό θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται στοιχεία από την Σαρία.
Αλλά και σε άλλες χώρες της ΕΕ όπως π.χ. την Δανία υπάρχουν ιμάμηδες οι οποίοι δικάζουν παραβατικούς μουσουλμάνους, ξεπερνώντας έτσι το νομικό σύστημα της Δανίας.
Στην Γερμανία τα εγκλήματα τιμής - συνήθως ενδοοικογενειακά αποτελούν ένα ολοένα και πιο συχνό φαινόμενο.
Στην χώρα μας, προς το παρόν δεν υπάρχει - με εξαίρεση την μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, αλλά αυτό είναι ένα άλλο κεφάλαιο - κάποιο ισχυρό κίνημα που να ζητά την εφαρμογή της Σαρία ακόμη.
Γιατί οι μουσουλμανικές κοινότητες είναι ακόμη σε νηπιακό στάδιο.
Τα μοναδικά περιστατικά που υπάρχουν μέχρι στιγμής, αφορούν μεμονωμένες περιπτώσεις όπου σε περιοχές που ζουν μουσουλμάνοι σε μεγάλους αριθμούς έχουν υπάρξει επιθέσεις εναντίον γυναικών οι οποίες κυκλοφορούν ντυμένες "άσεμνα" για τους μουσουλμάνους (φοράνε παραδείγματος χάριν παντελόνια).
Οχι ότι δεν έχουν τους αριθμούς, αλλά ακόμη προσπαθούν να επιβάλλουν άλλα πράγματα.
Όπως παραδείγματος χάριν την επίσημη αναγνώριση των τζαμιών τους.
Το χτίσιμο του πρώτου τζαμιού, το οποίο έχει δεσμευθεί τόσο η κυβέρνηση όσο και ο κ Καμίνης, ότι θα τελειώσει θα είναι η αρχή των περαιτέρω απαιτήσεών τους.
Διότι έχουν ήδη πετύχει την de facto νομιμοποίηση όλων των υπολοίπων - παρανόμων τυπικά - τζαμιών τους. Αυτό που θα ακολουθήσει είναι η απαίτηση τους να μπορούν να εφαρμόζουν την Σαρία στο εσωτερικό των κοινοτήτων τους.
Και όταν αυτό επιτευχθεί, το επόμενο στάδιο θα είναι η χωρική επέκταση της σε συγκεκριμένες περιοχές, όπου οι μουσουλμάνοι είναι πλειοψηφία (βλ. κέντρο των Αθηνών σύντομα).
Οπότε καλά θα κάνετε να αρχίσετε να διαβάζετε το κοράνι, για να μάθετε τι επιτρέπεται και τι όχι ...;
ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΑΣ...
Αυτός είναι ο νόμος της σαρία .. αλλά κανένας δεν μιλά για αυτόν .
Σήμερα κτίζουν το τζαμί τους .. αλλά κανένας πια δεν μιλά για αυτό .
Αύριο θα κτίσουν το δικαστήριο του νόμου της σαρία τους . αλλά και τότε κανένας δεν θα μιλά για αυτό .
Επειδή ... αυτή είναι η σαρία που έρχεται !
Δεν θα χρειάζεται ... τότε πλέον ... ουδεμία προειδοποίηση .
Έτσι και αλλιώς όλοι . γνώριζαν.
Αυτό εδώ λοιπόν .. απλώς είναι μια υπενθύμιση .
Σήμερα κτίζουν το τζαμί τους .. αλλά κανένας πια δεν μιλά για αυτό .
Αύριο θα κτίσουν το δικαστήριο του νόμου της σαρία τους . αλλά και τότε κανένας δεν θα μιλά για αυτό .
Επειδή ... αυτή είναι η σαρία που έρχεται !
Δεν θα χρειάζεται ... τότε πλέον ... ουδεμία προειδοποίηση .
Έτσι και αλλιώς όλοι . γνώριζαν.
Αυτό εδώ λοιπόν .. απλώς είναι μια υπενθύμιση .
Αρχαίοι τάφοι που έχουν κηρυχθεί μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς, αλλά θεωρούνται "ειδωλολατρικοί" από τους ισλαμιστές .. έχουν κατεδαφιστεί.
Ανύπαντρα ζευγάρια λιθοβολήθηκαν μέχρι θανάτου, καπνιστές και πότες χτυπήθηκαν, και ακρωτηριαστήκαν χέρια κλεφτών.
Σύμφωνα με το Ισλαμικό εξτρεμιστικό καθεστώς της Al Qaeda του Βορείου Μάλι , η δικαιοσύνη αποδίδεται με τον ακόλουθο τρόπο:
Πρώτον, ο ντόπιος πληθυσμός υποδεικνύει ένα έγκλημα στην ισλαμική αστυνομία, που στεγάζεται στο δημαρχείο και το αστυνομικό τμήμα.
Στη συνέχεια, αφού έχει κατατεθεί η καταγγελία, την Δευτέρα και Πέμπτη είναι οι ημέρες κρίσης.
Οι ποινές ορίζονται για τις υπόλοιπες μέρες.
Κατά τη διάρκεια των ημερών κρίσης, η μοίρα του κατηγορουμένου εξαρτάται από τα θύματα.
Ο "δικαστής" ρωτά τα θύματα είναι αν πρόθυμοι να συγχωρήσουν τους φερόμενους ως δράστες.
Εάν τα θύματα αρνηθούν να συγχωρήσουν, η πρόταση ποινής γίνεται δεκτή .
Εάν τα θύματα είναι πρόθυμα να συγχωρήσουν, η πρόταση ποινής μετριάζεται - για παράδειγμα, ένας ακρωτηριασμός μπορεί να μετατραπεί σε ποινή φυλάκισης ή εξορία στο εξωτερικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου