ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

ΑΚΑΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ


ΑΚΑΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ

ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.

1) Αν η αίθουσα στην οποία γίνεται το μάθημα που σε ενδιαφέρει περισσότερο έχει "ν" θέσεις, θα είσαι ο "ν+1" που θα δηλώσει συμμετοχή.

2) Το πρόγραμμα των μαθημάτων είναι φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε οι σπουδαστές να χάνουν το μέγιστο του χρόνου τους αλλάζοντας αίθουσες.
Συνακόλουθο. Όταν έχεις δύο συνεχόμενες ώρες σε δύο διαφορετικές αίθουσες, οι αίθουσες θα βρίσκονται στις αντίθετες άκρες του κτιρίου.



ΝΟΜΟΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΟΥ ΤΡΟΜΟΥ.

1) Όταν ρίχνεις μια τελευταία ματιά στις σημειώσεις σου πριν από την 
εξέταση, οι πιο σημαντικές θα είναι δυσανάγνωστες.

2) Όσο περισσότερο έχεις διαβάσει, τόσο λιγότερο σίγουρος είσαι για την απάντηση που θέλουν.

3) Το 80% των θεμάτων της τελικής εξέτασης θα βασίζεται στη μοναδική παράδοση που έχασες σχετικά με το κεφάλαιο που δεν διάβασες.

4) Την ημέρα πριν από το διαγώνισμα Ιστορίας, ο καθηγητής της Βιολογίας θα σου ζητήσει να γράψεις μια εργασία 200 σελίδων για τους υδροσκώληκες.

Συνακόλουθο. Όλοι οι καθηγητές πιστεύουν ότι δεν έχεις να κάνεις τίποτε άλλο από το να μελετάς το μάθημά τους.

5) Αν επιτρέπονται τα βιβλία ανοικτά κατά τη διάρκεια της εξέτασης, εσύ θα έχεις ξεχάσει το βιβλίο.

Συνακόλουθο. Αν σου βάλουν εργασία για το σπίτι, εσύ θα έχεις ξεχάσει που μένεις.

6) Στο τέλος του εξαμήνου, θα θυμηθείς ότι είχες γραφτεί σε κάποιο μάθημα στην αρχή του εξαμήνου, το οποίο δεν παρακολούθησες ποτέ.



Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ SEITS ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Το μοναδικό μάθημα που πρέπει να παρακολουθήσεις για να αποφοιτήσεις, δεν θα περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα του τελευταίου εξαμήνου σου.



ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ROMINGER ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ.

1) Όσο πιο γενικός ο τίτλος του μαθήματος, τόσο λιγότερα θα μάθεις από αυτό.

2) Όσο πιο εξειδικευμένο το μάθημα, τόσο πιο δύσκολο να εφαρμόσεις αργότερα αυτά που διδάχτηκες.



Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ DUGGAN ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ.

Το πιο χρήσιμο απόσπασμα θα είναι αυτό που δεν μπορείς να θυμηθείς σε ποιο βιβλίο το βρήκες.

Συνακόλουθο. Το βιβλίο απ'όπου το πήρες το απόσπασμα θα το ξέρει ο πιο ανταγωνιστικός συμμαθητής σου, όταν θα παρουσιάσεις την εργασία στην τάξη.



Ο ΠΡΩΤΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ WHITTINGON ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Όταν κάποιος γράφει μία εργασία για ένα θέμα που δεν καταλαβαίνει, την εργασία του θα την κατανοήσουν μόνο οι αναγνώστες που γνωρίζουν περισσότερα για το θέμα απ'ό,τι αυτός.

Συνακόλουθο. Μια γραπτή εργασία, της οποίας το θέμα δεν έχει γίνει κατανοητό από αυτόν που την έχει γράψει, δεν θα δώσει καμιά πληροφορία στους απληροφόρητους.



ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ROMINGER ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.

1) Όταν ένας σπουδαστής ρωτάει για δεύτερη φορά αν έχεις διαβάσει την εργασία του πάνω στο βιβλίο που διάβασε, δεν έχει διαβάσει το βιβλίο.

2) Αν η παρακολούθηση ενός μαθήματος είναι υποχρεωτική, ένα προειδοποιημένο διαγώνισμα θα προκαλέσει τον μεγαλύτερο αριθμό απουσιών. Αν η παρακολούθηση είναι προαιρετική, ένα προειδοποιημένο διαγώνισμα θα προκαλέσει την παρουσία ατόμων που δεν έχεις ξαναδεί ποτέ.

ΠΗΓΗ : "   Asteiakia.gr " . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου