ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ " ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ "

ΟΤΕ-ΔΕΗ

Τι σημαίνει Δ.Ε.Η.: Δεν έχουμε ηλεκτρισμό!!!Τι σημαίνει Ο.Τ.Ε.: Ούτε τηλέφωνο έχουμε!!!...

ΚΡΟΥΑΣΑΝ

- Είναι δύο κρουασάν σε ένα μπαρ. Ποιό από τα δύο θα κεράσει;- Το κρουασάν κεράσι!- Ειναι ...

ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ

- Τι είπε η Εύα στον Αδάμ;- Μωρό μου; Να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι; - Τι είπε το 0 στο 8;-...

Ο ΓΥΦΤΟΣ

Τι κάνει ένας γύφτος μέσα σε ένα θέατρο;- Κλέβει την παράσταση.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΚΥΛΙΑ...

Τι κάνει γαβ γαβ Και τελειώνει Σε -ζη; - το σκυλί βρε καραγκιόζη. - Τι κάνει γαβ γαβ Και τ...

ΛΕΥΚΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Γιατί εφευρέθηκαν οι λευκές σοκολάτες; Για να λερώνονται και τα μαύρα παιδάκια....

ΤΟ ΕΝΤΟΜΟ

Πώς λέγεται το έντομο που κυκλοφορεί με ταξί; - Εν τω μεταξύ...

ΣΤΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ...

Το γκαρσόν: - Έχω γλώσσα μοσχαρίσια, χοιρινό κεφάλι, συκώτι αρνίσιο, κλπ. Ο πελάτης: - Δεν...

ΟΙ ΤΥΨΕΙΣ

Σε μια μεγάλη ευθεία της εθνικής οδού, ένα σπουργιτάκι χτυπάει με δύναμη στο παρμπρίζ μίας...

ΓΡΗΓΟΡΟ ΦΑΓΗΤΟ

Πως λένε οι ανθρωποφάγοι έναν άνθρωπο που τρέχει;Fast food!

ΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ..;

Πώς λένε οι τούρκοι το σουτιέν;-Bυζί γκαράζ

ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ

Ήταν ένας Αγγλος, ένας Αμερικανός και ένας Έλληνας. Λέει ο Αγγλος: - "Εγώ είχα έναν παππού...

ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟ

Πώς λέγεται η Ινδιάνα που ανεβαίνει το βουνό; - Αγκομαχόντας! Ποιό είναι το αντίθετο της ...

ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ

Ο δάσκαλος ρωτάει την Μπουμπού:-Για πες μου πόσο κάνει οκτώ βγάζω οκτώ;-Δεν ξέρω, κύριε.-Γ...

ΑΥΡΙΟ

- Πώς κρατάς σε αγωνία έναν βλάκα;- Θα σου πω αύριο!!!

ΑΙΜΟΒΟΡΟ ΠΤΗΝΟ..

.Τι είναι άσπρο, έχει φτερά και διψάει για αίμα;- Μια σερβιέτα Always!!

ΑΣ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ...

Ποιο είναι το αντίθετο τής λέξης "μηχανόβιος" ;Απάντηση: "βιομήχανος"..

Η ΜΑΣΚΑ

- Γιατί οι χειρούργοι φορούν μάσκα;- Για το όταν γίνεται κάποιο λάθος στο χειρουργείο, να ...

Η ΓΕΦΥΡΑ...

- Βρε γαμώτο γιατί βρωμάει το στόμα μου; - Μήπως έχεις κανένα σάπιο δόντι. - Όχι, μόνο μια...
ΠΗΓΗ : "    Asteiakia.gr " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου