ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Νηστεία και τα κίνητρα, το όραμα του Αγίου Βασιλείου του Μεγάλου


Βεβαίως, όλοι χρειαζόμαστε κίνητρο για να κάνουμε ένα συγκεκριμένο πράγμα. Στην πραγματικότητα, ακριβώς οι λόγοι προκύπτει από την ανάγκη του ατόμου, ή μετά από κάποια απουσία. Κάνετε ένα συγκεκριμένο πράγμα, γιατί θα πρέπει να επωφεληθούν από αυτό.Διαφορετικά, θα μπορούσε να δικαιολογήσει οποιαδήποτε ενέργεια μας.
Καθ 'όλη τη ζωή, ο καθένας είχε τις στιγμές όπου αναγκάστηκε να κάνει πράγματα χωρίς να εξηγήσει το λόγο για τον οποίο το κάνουμε αυτό το πράγμα. Και ένα από τα πράγματα που έκανα μέχρι που ο Θεός μου έχει χειροτονηθεί να γνωρίζουμε τον σκοπό του ήταν νηστεία. Γιατί νηστεύουν; Ήταν μια ερώτηση που θα μπορούσε να βρει καμία απάντηση. Τι είναι οδυνηρό είναι ότι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν γνωρίζουν το σταθμό κίνητρο. Μερικοί πηγαίνουν σε μια πίστη ισχυρό επιχείρημα: « θα πρέπει να »ή« αυτό είναι καλό ». Άλλοι δεν γρήγορα επειδή δεν αισθάνονται τίποτα. Είναι ένα σύστημα. Ο κόσμος σήμερα, το χτύπημα επιθετική Χριστιανισμός χρειάζεται επιχειρήματα. Στην πραγματικότητα, ο Χριστιανισμός καλείται να κάνει μια ισχυρή ασπίδα της εκκοσμίκευσης, αλλά χωρίς να πέσουμε στην ευσεβισμό.


Είμαστε στο κατώφλι της Σαρακοστής. Η νηστεία θα πρέπει να μας προετοιμάσει για την παραλαβή της δεόντως κάθε χρόνο τη θυσία του Σωτήρα μας. Και θα ήθελα να φέρει μπροστά στα μάτια σας το όραμα του Αγίου Βασιλείου του Μεγάλου σε σχέση με την εργασία. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι πολύ λίγα γνωρίζουμε τι σταθμό. Άκουσα τις δηλώσεις «ξεπερασμένη» και σχεδόν μη σημασίες:. Δουλειά είναι να είναι καλύτερα, να είναι πιο συμπονετική, συγχωρώντας Αυτά είναι τα κηρύγματα για τη νηστεία από πολλές εκκλησίες Είτε καλοσύνη, έλεος, τη συγχώρεση είναι αρετές που πρέπει κανείς να cresincios. να έχει και ιδιαίτερα να είναι πάντα ανεβαίνουν, όλο το χρόνο και όλο το χρόνο, πάντα στην εντέλεια.
Ο Μέγας Βασίλειος παρουσιάζει δύο ομιλίες για την ανάρτησή [1] της ιστορίας δουλειά, πόσο γρήγορα, και αυτό που χρησιμοποιούμε από το σταθμό. Πρώτον, είναι καλό να αναφέρω ότι η θέση αυτή είναι ουσιαστικά το όραμα του Αγίου διατροφή. Αλλά σταθμό των τροφίμων καθορίζει τον πολλαπλασιασμό των καλών πράξεων. Body συγκινητικό επιείκεια έλλειψη στα τρόφιμα προκαλεί πολλαπλασιασμό προσευχή, φιλανθρωπία, αγάπη για να δείξει τον πόνο.
Η great Καππαδοκών Πατέρων προτρέπει χαρά σταθμό παραλαβής και από την αρχή δείχνει ότι η νηστεία είναι eminently food ". είναι ανόητο να μην απολαμβάνουν την υγεία της ψυχής και την αλλαγή που ρίχνει το φαγητό, πράγμα που σημαίνει ότι κάνουν το στομάχι σας πιο χαρά ευχαρίστηση από τη φροντίδα της ψυχής. "
Ο Μέγας Βασίλειος δείχνει την αρχική θέση. Παρά το γεγονός ότι " είναι τόσο παλιά όσο και η ανθρωπότητα, είναι πάντα νέο, είναι πάντα στην άνθιση "και ότι επειδή η ανταμοιβή είναι πάντα νέα και θαυμάσια χαρά. Σαρακοστή ξεκίνησε στον ουρανό, η πρώτη εντολή του περιορισμού για τον άνθρωπο (Γεν. 2 17). « Αν η Εύα ήταν νηστικοί, βάλτε Αγίου Βασιλείου θα χρειαστούν μετά, για να μην την υγιή που χρειάζονται έναν γιατρό, αλλά οι άρρωστοι »μετά τη λέξη Σωτήρα (Mt 9, 12). Έτσι, η νηστεία είναι ένα μέσο διόρθωσης, την αποκατάσταση της εικόνας του Θεού μέσα μας, μολυσμένη από την αμαρτία, είναι ένας τρόπος για να επιστρέψετε στο χαμένο παράδεισο. Πώς κι έτσι; Αγίου Βασιλείου δείχνει ότι ο Λάζαρος πήγε στους κόλπους του Αβραάμ με το ταχυδρομείο. Εγώ εδώ να παρατηρήσω εξαιρετικά έκπληκτος ο ευαγγελιστής Λουκάς (κεφ. 16, 19-31), πέθανε φτωχός και μεταφέρθηκε από τους αγγέλους, πέθανε πλούσιος και ετάφη.
Πάθη που είναι στη συνέχεια αφαιρείται η θέση εκκίνησης. Για exempplu, ο Νώε φύτεψε έναν αμπελώνα μετά την πλημμύρα και μέθυσε, όχι επειδή ήταν μεθυσμένος, αλλά δεν ήξερε πόσο να πίνουν (Γεν. 9, 3-21). Μέθη γνωρίζει καταστράφηκαν δισκία του νόμου που γράφτηκε από το δάχτυλο του Θεού (Ieş. 25, 33-34), επειδή οι άνθρωποι δεν κάνουν γρήγορα και δεν θα μπορούσε να δώσει ο Μωυσής το νόμο πόρων σε σχέση με μια κατάσταση γνώσης και συναίσθησης. Μέθη φέρνει τον ύπνο, τον αδελφό του θανάτου. Νηστεία ο Ιακώβ λάβουν την ευλογία του Ισαάκ (Γεν. 25, 33-34) και neînfrânatul Ησαύ δεν έλαβε την ευλογία του πατέρα του.
προφήτες μετά τον τοκετό (I Kings 1, 11), ενδυναμώνει το ισχυρό (Κριτές 13, 14) . "Στοιχείο σοφούς, ο νους γίνεται διαυγής μετά και το φαγητό γίνεται προβληματικό" θέση μας και στους αγγέλους, να ζήσουμε με τους δίκαιους, η ζωή μας με σύνεση . " Ταχυδρομικά Ηλίας βλέπει τον Κύριο στον Horev, τόσο ανθρώπινα, όπως ο ίδιος έχει τη δυνατότητα να δει. Η νηστεία και η προσευχή ανασταίνει τους νεκρούς (I Kings 17, 22) και κλειδώνουν τα σύννεφα (I Kings 18, 1).Αυτή η συμβίωση των νηστεία και προσευχή διώχνει δαίμονες, όπως λέει ο ίδιος ο Χριστός (Μάρκ. 9, 29).
Όλα μέσα από τη θέση του, Ντάνιελ, " θέλει ο άνθρωπος "(Δανιήλ 10, 11), και τα λιοντάρια να μάθουν να νηστεύουν. Αλλά όλα τα μετά τις 4 νέοι ήταν πιο όμορφη από αυτές που τρέφονται με διάφορα είδη τροφίμων.» πρόσωπο εκείνου που νηστεύει εμπνέει σεβασμό, δεν ξεδιάντροπη μπουμπούκια ερυθρότητα, αλλά κοσμείται με ένα ωχρότητα ότι αυτός είναι βαμμένο εγκράτεια. μάτι εκείνου που νηστεύει είναι ήπια, το οποίο μετράται στο βάδισμα, αντιμετωπίζουν σοβαρά ανενόχλητοι γέλιο . "
Πριν από τη Σωτήρα, βρισκόμαστε μπροστά σε μια νηστεία ερημίτης και ο Ιωάννης ο Βαπτιστής είχε καμία κρεβάτι είχε κανένα τραπέζι δεν είχε καμία γη, δεν είχε όργωμα βόδια, είχε κανένα από τα trebinţă για τη διατήρηση της ζωής και όμως " δεν είναι υψηλό κάποιος υψηλότερη μεταξύ των ατόμων που γεννήθηκαν από γυναίκες, όπως ο Ιωάννης ο Βαπτιστής . »(Ματθ. 11, 11).
Ως ένας ολοκληρωμένος και τα μυστήρια της ιατρικής, ιατρικό όφελος Αγίου Βασιλείου φαίνεται το σταθμό. " Θέλω να πω ότι δεν μπορεί να νηστεύουν! Αλλά μπορείτε να 'πάντοτε ghiftuieşti. Ξέρω ότι οι γιατροί δεν συνταγογραφούν ασθενείς ποικίλα πιάτα, αλλά νηστείας και αποχής. Επιβαρυνθεί με πάρα πολλά τρόφιμα, το σώμα μας αρρωσταίνουν εύκολα. Είμαι σαν ένα πλοίο φορτωμένο με πολλά βάρη, τα οποία είναι στη μέση των κυμάτων δίνεται στο κάτω μέρος, ενώ το ένα με το κατάλληλο φορτίο εύκολα να περάσει μέσα από την καταιγίδα, θα εμποδίσει τίποτα να επιπλέουν πάνω από τα κύματα . "θα ήταν επίσης σωστό μετά χωρίς λάδι, διότι" πετρελαίου προς πάχυνση αθλητή και ενισχύει το σταθμό πιστός. Τα περισσότερα μπορείτε να μειώσει το σωματικό βάρος, τόσο περισσότερο θα κάνει την ψυχή να λάμψει πνευματική υγεία . "
Αν και είπα ότι η θέση αυτή είναι ουσιαστικά τα τρόφιμα, αλλά « πραγματική δουλειά έγκειται στην απομάκρυνση των αμαρτιών. Μην τρώτε κρέας, αλλά τρώνε τον αδερφό σου! Απέχουν από το κρασί, αλλά δεν διαθέτουν προσβολές! Η νηστεία όλη την ημέρα, περιμένοντας να έρθει το βράδυ, για να φάει, αλλά περνώ όλη την ημέρα σε δικαστές i "Επίσης, κάθε πάθος που διαταράσσει την ψυχή είναι ένας μεθυσμένος.
Μια ασυνήθιστη συνήθεια κάποιων ανθρώπων είναι να φάτε περισσότερο από μία ημέρα . πριν δημοσιεύσετε Αυτό είναι ήπια κριτική από το μεγάλο ποιμένα: "Μέθη οδηγεί στην ακολασία τολμηρή εγκράτεια αιτία αθλητή πριν πάτε για τους αγώνες, το exercitează, τόσο πιο γρήγορα, πριν από τη δημοσίευση αποφεύγει ..... Μην το χάος με μέθη εγκράτεια. δεν πρέπει να πούμε " να μεθύσεις σήμερα γιατί αύριο αρχίζει η δουλειά . "Είναι μια κακή σκέψη και πονηριά ... Σήμερα είναι η θέση βεράντα. Η μόλυναν η βεράντα δεν είναι άξιος να τεθεί πλήρως το ιερό. Υπηρέτης θέλει να συνδυάσει με τον κύριο μεσολαβητή δεν λαμβάνει ως υποστηρικτής και ο εχθρός ... Και μετά ο πραγματικός κύριος είναι η αποξένωση της αμαρτίας, αυτο γλώσσα από το θυμό, την απομάκρυνση της λαγνείας, το κουτσομπολιό των ψεμάτων, ψευδορκία . "
Αυτές είναι οι σκέψεις του Αγίου Βασιλείου στη θέση του, νομίζοντας ότι έχουμε εισαγάγει με την ελπίδα να ληφθούν όλα θυμόμαστε τις διδασκαλίες των μεγάλων μετά ιεράρχη του Χριστού. Ας γρήγορα με το κίνητρο φαίνεται από τον Άγιο Βασίλη. Εκτός γρήγορα να καθαρίσει την ψυχή και μια ζεστή σπηλιά με τη φωτιά Μυστήρια της Εξομολογήσεως και της Κοινωνίας, να το πάρει σωστά τον Χριστό.
[1] Ομιλίες περιέχονται στο Άγιος Βασίλειος ο Μέγας, Ομιλίες και κηρύγματα, EIBMBOR, Βουκουρέστι, 2004
Με ζήλο στον Κύριο,
Vitalii Mereuţanu - Μάστερ Θεολογίας

ΠΗΓΗ :      "        http://www.ortodoxia.md/         " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου