ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Το νέο αλκοτέστ.....


Γίνεται ένα μπλόκο της αστυνομίας στην εθνική οδό και σταματάνε διάφορα αυτοκίνητα.
Ένα από αυτά το οδηγεί ο Μελισσανίδης (ο γνωστός Ολυμπιονίκης). Για κακή του τύχη όμως δεν είχε μαζί του κανένα έγγραφο που να αποδεικνύει την ταυτότητά του.
Τον πλησιάζει ένας μπάτσος και του λέει:
- Άδεια και δίπλωμα κύριε....

- Συγγνώμη αλλά δεν έχω ούτε την άδεια ούτε το δίπλωμα μαζί μου, του λέει ο Μελισσανίδης
- Καλώς, ελάτε να σας κόψουμε ένα πρόστιμο για να μάθετε να μην τα ξεχνάτε, απαντά ο αστυνομικός.
Αφού πάνε στο περιπολικό ο άλλος αστυνομικός του λέει:
- Για δώστε μας την ταυτότητα σας παρακαλώ κύριε.
- Δεν έχω.
- Διαβατήριο.
- Ούτε.
- Κάποιο έγγραφο που να μας αποδεικνύει την ταυτότητά σας.
- Όχι.
- Τότε θα σας στείλουμε πακέτο στο τμήμα για εξακρίβωση στοιχείων.
- Μα τι λέτε ρε παιδία. Ο Γιάννης ο Μελισσανίδης είμαι δεν με αναγνωρίζετε;
- Ναι καλά που το ξέρουμε ότι είσαι εσύ; αφού δεν έχεις ταυτότητα.
- Μα καλά ρε παιδία. Με έχουν δείξει όλα τα κανάλια. Εγώ δεν είμαι που έφερα το χρυσό μετάλλιο από την Ατλάντα;
- Κι εμείς που το ξέρουμε; Μπορεί να είσαι κάποιος σωσίας, του απαντά ο ένας μπάτσος.
- Για μισό λεπτό, λέει ο άλλος. Αν είσαι πράγματι ο ολυμπιονίκης, κάνε μας μερικά από αυτά που έκανες για να κερδίσεις το μετάλλιο για σε πιστέψουμε ..
Πράγματι λοιπόν, βλέπεις το Μελισσανίδη μέσα στη μέση του δρόμου να κάνει διάφορα ακροβατικά, τούμπες και τέτοια.

Εκείνη την ώρα, έτυχε να περνάνε από εκεί ο Κωστίκας με το Γιωρίκα.
Καθώς ο Κωστίκας βλέπει την σκηνή, γυρνάει και λέει στον Γιωρίκα
- Καλά ρε μαλάκα, πολύ το δυσκόλεψαν το αλκοτέστ.....

ΠΗΓΗ : "  Αsteiakia.gr      " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου