ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

AQUA,Τα βλήτα, Πως πέθανε ο τελευταίος πόντιος πλαστικός χειρούργος;, ΣΤΗ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ


AQUA

Πάει ένας Ιταλός στην Κρήτη και εκεί που προχωρούσε έξω από ένα χωράφι βλέπει μια συκιά. Μια και πεινούσε ανεβαίνει στη συκιά να φάει λίγα σύκα.
Περνάει τότε ο Κρητικός που είχε το χωράφι, βλέπει τον Ιταλό πάνω στο δέντρο και του φωνάζει:
- Κατέβα μωρέ κουζουλέ από κια(εκεί) πάνω για θα στη μπουμπουνίσω.
Ο Ιταλός που δεν καταλάβαινε τι του έλεγε ο Κρητικός συνέχισε να τρώει. Ξαναφωνάζει ο Κρητικός, τίποτα εκείνος. Αυτό συνεχίστηκε λίγο ακόμα, ώσπου μπαρουτιασμένος ο Κρητικός αρπάζει μια πέτρα και την πετάει στο κεφάλι του Ιταλού που πέφτει κάτω και φωνάζει:
- AQUA AQUA(νερό νερό)!
Τότε του λέει ο Κρητικός:
- Αφού AQUES(άκουες) μωρέ γίαντα δε κατέβαινες!!!

ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ!

- Μαμά, μαμά, σήμερα μάθαμε να γράφουμε!!
- Μπράβο παιδί μου, και τί γράψατε;
- Δεν ξέρω, δεν μάθαμε να διαβάζουμε ακόμα!
Πώς λένε τα βλήτα που τρέχουν συνεχώς;
Πανικόβλητα.

Πως πέθανε ο τελευταίος πόντιος πλαστικός χειρούργος;

Έκατσε δίπλα στη φωτιά και έλιωσε.

ΣΤΗ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ

Ήταν ένας πάμπλουτος Εβραίος που είχε 3 γιους .
Όταν κάποτε αρρώστησε βαριά , και ένοιωσε ότι πλησίαζε το τέλος του , κάλεσε τα παιδιά του στο κρεβάτι του και τους είπε .
- Παιδιά μου , νοιώθω ότι θα σας αφήσω χρόνους , να έχετε την ευχή μου . Αλλά όταν πεθάνω , σας παρακαλώ να μου βάλετε μερικά χρήματα στο φέρετρο , εκεί που θα πάω να έχω κι εγώ λεφτά για τις ανάγκες μου .
Πεθαίνει λοιπόν, και στη κηδεία του στέκονται οι οικείοι του μπροστά στο φέρετρο . Σκύβει η μητέρα στον πρώτο γιο και του λέει Θυμάσαι που ο πατέρας σου σας ζήτησε κάτι πριν πεθάνει ;
Βγάζει ο Ισαάκ ένα εκατομμύριο από την τσέπη του και το ρίχνει στο φέρετρο . Το βλέπει ο Ιακώβ , βγάζει και αυτός ένα εκατομμύριο από την τσέπη του και το ρίχνει στο φέρετρο .
Τι να κάνει ο τρίτος γιος ο Μωυσής , βγάζει το μπλοκ των επιταγών , κόβει μια επιταγή 3 εκατομμυρίων , σκύβει , τη ρίχνει στο φέρετρο και παίρνει πίσω τα δύο εκατομμύρια , λέγοντας
- Καλοφάγωτα πατέρα τα λεφτά εκεί που θα πάς ...

ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου