ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Η ισχυρότερη χώρα


Κάποια μέρα, πριν το τέλος του κόσμου, ο Θεός αποφάσισε να δώσει μία τελευταία ευκαιρία στους λαούς για να μετανοήσουν. 
Επέλεξε λοιπόν με κλήρωση τρεις αρχηγούς κρατών, για να μιλήσει μαζί τους. Tον Μπους, τον Πούτιν και τον Σημίτη. 
Πάει ο Μπους μπροστά στο θρόνο του Ύψιστου και του λέει: 


- "Oh my God, πες μου, πότε η Αμερική θα γίνει η ισχυρότερη χώρα και δε θα συναντά πουθενά αντίσταση;" 
- "Σε 100 χρόνια!", απαντά ο Θεός. 
-Αρχίζει τα κλάματα ο Μπους. 
- "Γιατί κλαις παιδί μου;" ρωτάει ο Θεός. 
- "Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει!" 
Πάει ο Πούτιν στο Θεό και τον ρωτάει: 
- "Κύριε, πότε η Ρωσία θα γίνει η ισχυρότερη χώρα του κόσμου;" 
- "Σε... 200 χρόνια", απαντά ο Θεός. 
-Αρχίζει και αυτός τα κλάματα. 
- "Γιατί κλαις παιδί μου;", ρωτάει ο Θεός. 
- "Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει!" 
Πάει και ο Σημίτης, γονατίζει και ρωτάει το Θεό: 
- "Θεέ μου, να σε ρωτήσω κάτι και εγώ. Πότε θα γίνει η Ελλάδα η ισχυρότερη χώρα του κόσμου;" 
Αρχίζει τα κλάματα ο Θεός. 
- "Μα, Ύψιστε, γιατί κλαίτε;" 
- "Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει και εγώ!"



ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου