ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS,


Σκληρά Ποντίκια

Τρία ποντίκια ήταν σε ένα μπαράκι και πίνανε συζητώντας καυχούμενοι για το ποιο είναι το πιο σκληρό. 
Το 1ο λέει : είμαι τόσο σκληρό που μια μέρα έφαγα μια σακούλα ποντικοφάρμακο και όπως βλέπετε ακόμη ζω. 
Το 2ο λέει : είμαι τόσο σκληρό που μια μέρα πιάστηκα σε μια ποντικοπαγίδα και την έκοψα κομματάκια. 
Το 3ο λέει : θα τα πούμε αργότερα φίλοι μου. Πάω στο σπίτι να πηδήξω τη Γάτα..

Τι είναι άσπρο με μακρύ λαιμό και φωνάζει χύνω;

Μια χήνα που ψάχνει τον χήνο της!


ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Tρία κορίτσια στην τετάρτη δημοτικού: μια ξανθιά, μια μελαχρινή και μια καστανή. Ποια έχει τα μεγαλύτερα βυζιά;
- Μα και βέβαια η ξανθιά γιατί είναι 23 ετών!

ΦΙΛΟΖΩΟΙ

Δυο σκυλόφιλοι τσακώνονται για το ποιανού ο σκύλος είναι πιο έξυπνος:
- Ο δικός μου κάθε πρωί πηγαίνει και μου φέρνει την εφημερίδα μου από το περίπτερο, λέει ο ένας.
- Το ξέρω! λέει ο άλλος.
- Μπα; Πώς το ξέρεις;
- Μου το πε ο δικός μου!!!

ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου