ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Ο ΦΟΒΕΡΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ!

Ήταν ένας και κοιμόταν όταν ξαφνικά ξύπνησε. Πάει να σηκωθεί και δεν μπορεί, δεν έχει πόδια.
"Θεέ μου δεν έχω πόδια!"

Πάει να φωνάξει αλλά δεν μπορεί, είναι μουγκός.
"Θεέ μου! Εκτός από παράλυτος είμαι και μουγκός!"
Τότε μπαίνει ο αδερφός του μέσα και του λέει:
- Έλα να σε ταϊσω και μετά να ετοιμαστείς να πάμε στο μνημόσυνο των γονιών μας...
Κοιτάει και δεν έχει ούτε χέρια!
"Πόπο δεν έχω ούτε χέρια και πέθαναν και οι γονείς μου!"
- Και πρέπει να βρούμε μια λύση για την αρρώστια σου, τον καρκίνο. Είναι πολλά τα έξοδα για τη νοσηλεία σου...
"Όχι! Εκτός από το ότι δεν έχω πόδια και χέρια, είμαι μουγκός, είμαι καρκινοπαθής και έχουν πεθάνει και οι γονείς μου!"
- Αντε φάε, μήπως πάμε να δούμε και την Ολυμπιακάρα μας!
"Τι; Α... εντάξει ρε παιδιά, δεν μπορεί να είμαι και γαύρος, όνειρο είναι!"

ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου