ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

O ΕΒΡΑΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΤΣΕΖΟΣ, ΑΛΤΖΧΑΙΜΕΡ, Υ π ο γ ε ν ν η τ ι κ ό τ η τ α

O ΕΒΡΑΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΤΣΕΖΟΣ

Ένας Εβραίος και ένας Σκοτσέζος έτρωγαν σε ένα εστιατόριο.
Όταν ήρθε η λυπητερή (ο λογαριασμός), προς μεγάλη σας έκπληξη
ο Σκοτσέζος ακούστηκε να λέει: "Θα πληρώσω εγώ" και πλήρωσε !!!
Την επόμενη μέρα όλες οι εφημερίδες έγραφαν:
"Εβραίος εγγαστρίμυθος βρέθηκε άγρια δολοφονημένος σε πάρκο"




ΑΛΤΖΧΑΙΜΕΡ

Ένας κύριος πάει να πάρει τα αποτελέσματα των εξετάσεων του. Του λεει ο γιατρός:
- Έχω άσχημα νέα και τραγικά νέα να σου πω. Ποιά θες να μάθεις πρώτα;
- Πες μου τα τραγικά νέα γιατρέ...
- Έχεις AIDS.
- Εντάξει και τα άσχημα νέα ποιά είναι;
- Έχεις Αλτζχάιμερ...
- Ευτυχώς. Και εγώ που νόμιζα ότι θα μου πεις ότι έχω AIDS!!

Υπογεννητικότητα

- Γυναίκα, αποφάσισα να ξενιτευτώ. Εδώ διαβάζω ότι στη Σουηδία το κράτος πληρώνει με 200 ευρω τη σεξουαλική επαφή με τις Σουηδέζες, για να χτυπηθεί η υπογεννητικότητα.
Και εκεινη:
- Να πας, αγάπη μου και να σε δω πώς θα τη βγάζεις με 200 ευρω το μήνα στη Σουηδία!

Σύμβαση Εργασίας

Μια μέρα στον παράδεισο κάνει βόλτα ένας πεθαμένος παρέα με τον άγγελό του. Εκεί που περπατάνε τον ρωτάει: 
- Αγγελέ μου, είναι να γίνει σύντομα η Ανάσταση των Νεκρών; Έχω αρχίσει να ψιλοβαριέμαι.
- Τι να σου πω, του απαντάει και ο Άγγελος, κανείς δεν είναι σίγουρος. Πάντως εχθές μας ανανεώσαν τις συμβάσεις για άλλα δύο χιλιάδες χρόνια!
  • Μπαμπάς και Γιος
    Συζήτηση μεταξύ του Τοτού και του μπαμπά του: - Τότε, νομίζω ότι τώρα που έγινες 15, ήρθε η ώρα να μιλήσουμ...
  • Ο παππούς και το άλογο...
    Το εγγονάκι παρακάλεσε το παππού να το πάει στο τσίρκο. -- "Δεν μπορώ", απαντά ο παππούς. -- "Ξέρεις...
  • Το τάϊσμα της γάτας
    Ας δοκιμάσουμε να ξυπνάμε κάθε μέρα στις 3 το πρωί για να ταΐσουμε την γάτα. Αν μας αρέσει, τότε το συ...
  • Μαθητική συμβουλή...
    Η δασκάλα στον μικρό Τοτό: - Τοτό, αν δεν αρχίσεις να μελετάς, θα στείλω ένα γραμματάκι στον μπαμπά σου. - Σα...
  • Βρήκαν τον ένοχο
    Στην τάξη γίνεται πολλή φασαρία και ο δάσκαλος αγανακτισμένος φωνάζει: - Θα σταματήσετε ή θα τιμωρήσω κανέναν; - Ό...
  • Το κρεμμύδι
    Μια φορά ήταν ένας παπάς και μια παπαδιά. Ο παπάς είχε πρόβλημα με το πόδι του. Πάει στον ιατρό και ο ιατρός του λ..




ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου