ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Ευχαριστίες λόγω ονομαστικής μου εορτής


Αγαπητοί φίλοι  - αναγνώστες του blog - facebook θα ήθελα ειλικρινά να σας πω ότι δεν περίμενα αυτήν την τόσο μεγάλη αποστολή  μηνυμάτων μέσω του face     -    e-mail. 

Θέλω όλους  εσάς να σας ευχαριστήσω  : 
- ΄Ολους τους γνωστούς που έχουμε επικοινωνία.   
- ΄Ολους τους λεγόμενους φίλους του facd Book.
- ΄Ολους εσάς τους αναγνώστες του blog.

Επειδή όμως δεν είμαι τόσο χρήστης του face  όλες οι δημοσιεύσεις μου είναι μέσω blog, δεν έχω τις τόσες γνώσεις  και για αυτό από εδώ στο blog  το οποίο θα κοινοποιηθεί στο face ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για ευχές που μου στείλατε και  εύχομαι ο καθένας σας να βρει ότι επιθυμεί.

Να με συγχωρείτε εάν στην δική σας εορτή δεν κάνω το ίδιο λόγω μη χρήσεως face.-



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου