ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Η εκπληκτική ιστορία της κόκκινης Alfa Romeo της φίλης του Μουσολίνι

ΠΗΓΗ : "  http://roykoymoykoy.blogspot.gr   " 



Η εκπληκτική ιστορία της κόκκινης Alfa Romeo της φίλης του Μουσολίνι
Ηταν πεταμένη σε έναν αχυρώνα επί 21 χρόνια

    Στο σφυρί βγήκε η εντυπωσιακή Alfa Romeo που έκανε δώρο ο Μπενίτο Μουσολίνιστην ερωμένη του Κλάρα Πετάτσι και μάλιστα είχε ιστορική αξία, γιατί σε αυτήν συνελήφθησαν όταν επιχείρησαν να διαφύγουν από την Ιταλία στο τέλος του Παγκοσμίου Πολέμου.
    Η 6C Sport Berlinetta, η οποία βρισκόταν παρατημένη σε έναν αχυρώνα στην Αμερική για 21 χρόνια από το 1949, βρήκε την παλιά της αίγλη όταν αναπαλαιώθηκε καισυντηρήθηκε, πιάνοντας σε δημοπρασία το εντυπωσιακό ποσό των 2.100.000 δολαρίων.
    Ωστόσο εκτός από την εντυπωσιακή της όψη, η συγκεκριμένη Alfa Romeo, είχε ενεργό ρόλο στην σύγχρονη ιστορία. Στην προσπάθεια διαφυγής τους μετά το τέλος του πολέμου, ο Μουσολίνι συναντήθηκε με τηνΠετάτσι στη λίμνη Κόμο και στη συνέχεια είχαν σκοπό να διαφύγουν με την συγκεκριμένη Alfa Romeo και να ζητήσουν άσυλο στην Ελβετία.
    Ωστόσο τους σταμάτησαν σε μπλόκο στην πόλη Ντόνγκο στις 27 Απρίλη, 1945. ΟΜουσολίνι και η ερωμένη του πυροβολήθηκαν και τα σώματά τους κρεμάστηκαν ανάποδα σε ένα πρατήριο βενζίνης.
    Η επίμαχη Alfa Romeo κατασχέθηκε και τελικά αποκτήθηκε από έναν Αμερικανό αξιωματικό Αεροπορίας Στρατού, τον υποστράτηγο Τσαρλς Πετίτ, ο οποίος έστειλε το όχημα πίσω στο αγρόκτημα της οικογένειάς του στην Πολιτεία της Νέας Υόρκης το 1949, αλλά όταν το όχημα χάλασε αποθηκεύτηκε στον αχυρώνα, όπου έμεινε εκεί παρατημένο για 21 χρόνια.
    Το όχημα πήρε νέα ζωή το 1970, όταν αγοράστηκε από τον Ρον Κίνο στη Νέα Υόρκη για μόλις 300 δολάρια. Εκείνος ξεκίνησε να αλληλογραφεί με τον Φραντζ Σπόλερ, πρώην Ναζί και οδηγό της Πετάτσι και του Μουσολίνι. Η αλληλογραφία μεταξύ τους έπεισε Κίνο ότι επρόκειτο για ένα ιστορικό αυτοκίνητο.
    Στα τέλη του 1978 ή τις αρχές του 1979, η εν μέρει αποκατεστημένη Alfa Romeo πωλήθηκε από τον Κίνο στο συλλέκτηΝτόνι Μόρτον, του Κονέκτικατ και τελικά πέρασε στο Imperial Palace Auto Collection.
    Το προσωπικό την αποκατέστησε και την ενέταξε στη συλλογή από σπάνια αυτοκίνητα για τις επόμενες δύο δεκαετίες, μέχρι που πουλήθηκε σε ένα νέο ιδιοκτήτη το 1999.
    Ο νέος ιδιοκτήτης ανακατασκεύασε τον κινητήρα του αυτοκινήτου στην Ιταλία και στη συνέχεια την έδωσε για δημοπρασία. Το όχημα πωλήθηκε μαζί με μια σειρά από άλλα κλασικά αυτοκίνητα με μια εκτίμηση που έφτανε τις2.000.000 λίρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου