ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Το παιχνίδι με την Ριζούπολη - Τρία πιτσιρίκια συζητούν

΄Τελειώνει το παιχνίδι της Ριζούπολης (3-0) περισυ και οι βάζελοι οπαδοί έχουν βράσει με την εμφάνιση της ομάδας τους.
Ο Κωνσταντίονυ βέβαια για να αποφύγει τα γιουχαρίσματα και τις αποδοκιμασίες, ντύνεται αστυνομικός και φεύγει κύριος από το γήπεδο.
Και όπως περπατάει στον δρόμο τον φωνάζει μία γριά!
Γριά: - Μιχαλάκη, Μιχαλάκη!!!
Μιχαλάκης: - Που με κατάλαβες ρε γιαγιά;
Γριά: - Βρε μαλάκα, ο Μπαζίνας είμαι!


Τρία πιτσιρίκια συζητούν

Τρία πιτσιρίκια συζητούν για τα αυτοκίνητα του μπαμπά τους. "Το
αυτοκίνητο του μπαμπά μου", λέει ο ένας, "είναι φοβερά 
γρήγορο και ο ίδιος πολύ καλός οδηγός. Να φανταστείτε, δουλεύει στην
Κόρινθο και ενώ σχολάει κάθε μέρα στις τέσσερις, 
τέσσερις και μισή είναι στο σπίτι μας στο Χαϊδάρι...". "Σιγά", λέει ο
άλλος. "Εμένα δουλεύει στην Πάτρα και ενώ σχολάει κάθε 
μέρα στις τέσσερις, το πολύ στις πέντε είναι σπίτι μας στο Θησείο...".
"Εμένα", λέει ο τρίτος, "ο πατέρας μου έχει το πιο γρήγορο 
απ όλα και είναι και ο καλύτερος οδηγός. Αφού να φανταστείτε, είναι
δημόσιος υπάλληλος και ενώ σχολάει κάθε μέρα στις 
τέσσερις, είναι στο σπίτι μας στο Χαλάνδρι... από τις δωδεκάμισι!".


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου