ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

3ήμερη εκδρομή σε Ιωάννινα & Ζαγοροχώρια της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού Ναυπλίου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 7.7.15 |
 Πραγματοποιήθηκε στις 01, 02 & 03 Ιουλ. 2015 η 3ήμερη εκδρομή που οργάνωσε το Παράρτημα Ναυπλίου της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού σε συνεργασία με το αντίστοιχο της Κορίνθου σε Ιωάννινα & Zαγοροχώρια.
 Την 1η ημέρα αναχωρήσαμε νωρίς το πρωί από το Ναύπλιο και με ενδιάμεσες στάσεις για καφέ (Ακράτα), επίσκεψη στο μουσείο της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου «ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΤΡΙΚΟΥΠΗΣ»  και φαγητό (Αμφιλοχία)  φτάσαμε στα Ιωάννινα, τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας και το απόγευμα περάσαμε με βαρκάκι στο γραφικό νησάκι της κυρα-Φροσύνης στη λίμνη Παμβώτιδα.
Επισκεφτήκαμε την Μονή Αγ. Νικολάου Φιλανθρωπηνών, ο σπίτι/μουσείο του Αλή Πασά όπου σώζονται οι τρύπες από τις σφαίρες που ρίχτηκαν εναντίον του και τον θανάτωσαν & την Μονή του Αγ. Παντελεήμονα.
 Το βράδυ δειπνήσαμε στη Στρατιωτική Λέσχη των Ιωαννίνων.
 Την 2η ημέρα και μετά το πρωινό αναχωρήσαμε για το Ζαγόρι και τα γραφικά χωριά του. Πρώτος μας σταθμός, το Μονοδένδρι με τα παραδοσιακά αρχοντικά και τη Ριζάρειο σχολή με τα υφαντά.
 Οι πιο τολμηροί μετά από σύντομη πεζοπορία πήγαμε στην Μονή της Αγ. Παρασκευής όπου από το μικρό μπαλκόνι της είδαμε με κομμένη ανάσα το θέαμα της χαράδρας του ΒΙΚΟΥ και του ποταμού ΒΟΪΔΟΜΑΤΗ, ένα από τα μεγαλύτερα και βαθύτερα φαράγγια του κόσμου. Απολαύσαμε το μοναδικό τοπίο που είναι χαρακτηρισμένος εθνικός δρυμός και συνεχίσαμε για το ιστορικό Καλπάκι, όπου επισκεφτήκαμε και ξεναγηθήκαμε στο εξαιρετικό πολεμικό μουσείο του Ελληνοϊταλικού πολέμου.
Πολύ συγκινημένοι αναχωρήσαμε για Κόνιτσα, όπου γευματίσαμε σε μια ωραία ταβερνούλα, δίπλα στο ποτάμι. Κατόπιν επισκεφτήκαμε την Ι.Μ. Μολυβδοσκεπάστου, το παλαιότερο μοναστήρι της Ηπείρου και ένα από τα σημαντικότερα θρησκευτικά μνημεία της χώρας  και τέλος μας έγινε ενημέρωση στο Φυλάκιο Μολυβδοσκέπαστου με την θέα στην Ελληνοαλβανική μεθόριο.
Νωρίς το απόγευμα επιστρέψαμε στα Ιωάννινα.

Την 3η ημέρα ξεναγηθήκαμε στο σπήλαιο Περάματος, όπου θαυμάσαμε ένα από τα σπουδαιότερα σπήλαια του κόσμου.
 Κατόπιν επισκεφτήκαμε το ονομαστό μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Βρέλλη και πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Γευματίσαμε στη Στρατιωτική Λέσχη του Μεσολογγίου, κάναμε μια σύντομη στάση στον Κήπο των Ηρώων και επιστρέψαμε το βράδυ κουρασμένοι, αλλά ευχαριστημένοι στο Ναύπλιο.
Ο οδηγός μας ήταν πολύ προσεκτικός και έμπειρος και όλοι οι εκδρομείς (43 άτομα) γεμάτοι καλή διάθεση, χιούμορ και όρεξη για να δούμε όσα περισσότερα μπορούσαμε, να χαρούμε και να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα. Ανανεώσαμε δε το ραντεβού μας για την επόμενη εκδρομή ώστε να ανακαλύψουμε και άλλες όμορφες περιοχές της πατρίδας μας.
Θέλουμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας στους Διευθυντές και το προσωπικό τωνΣτρατιωτικών Λεσχών Ιωαννίνων και Μεσολογγίου για την εξυπηρέτηση που μας παρείχαν και τους ανθρώπους που μας ξενάγησαν, ιδιαίτερα τον στρατιώτη στο Μουσείο Καλπακίου, τον επικεφαλή του φυλακίου Μολυβδοσκέπαστου και τον μοναχό στην Ι.Μ. Μολυβδοσκέπαστης για τη φιλοξενία τους και την προθυμία τους να μας ξεναγήσουν και να απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις μας.

ΠΗΓΗ : " http://www.argolikeseidhseis.gr  "