ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

ΤΟ ΤΖΙΝΙ

Κάποιος εκεί που έκανε βόλτα στην παράλια με το σκυλάκι του βρήκε ένα Λυχνάρι.
Το άνοιξε, το τζίνι είχε τρεις επιθυμίες προς ικανοποίηση .
1η «ένα εκατομμύριο δολάρια».

«Έγινε» είπε το τζίνι. Και ο λογαριασμός του στην τράπεζα έδειχνε
1.000.000.000 δολ. Πλουσιότερος .
2η «θα ήθελα ένα Μερσεντές επιβατικό αυτοκίνητο»
«Έγινε» είπε το τζίνι .και η Μερσεντές έκανε εμφάνιση μπροστά του ,μέσα από σύννεφο ομίχλης.
3η (Χμ σκέφτηκε χρήματα έχω, αυτοκίνητο έχω) «Θέλω να είμαι ακαταμάχητος με τις γυναίκες»
Το τζίνι τον μεταμόρφωσε σε ένα μεγάλο κουτί με σοκολάτες .
Ένας άλλος τύπος βρήκε ένα λυχνάρι το άνοιξε και το τζίνι είχε μια επιθυμία.
Ο τύπος σκέφτηκε , σκέφτηκε, ξανασκέφτηκε και είπε: «θέλω να είμαι πάντα σκληρός Και να έχω οποίον κώλο μου γουστάρει».
«¨Όπως επιθυμείς» είπε το τζίνι και . .
Το τζίνι τον μεταμόρφωσε σε κάθισμα τουαλέτας.

ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου