ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Πρόταση της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αργολίδας για την αναδιάρθρωση της ΕΛ.ΑΣ. και της Δ.Α.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 9.12.15 | 
 Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αργολίδας κατόπιν της παρουσίασης του σχεδίου αναδιάρθρωσης των Αστυνομικών Υπηρεσιών της Γ.Π.Α.Δ.ΠΕΛ/ΣΟΥ για την Δ.Α.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ στα πλαίσια της διαβούλευσης με τους κοινωνικούς φορείς καταθέτει τις θέσεις της καθώς και τις όποιες επισημάνσεις επί του θέματος αυτού ώστε οι νέες δομές των υπηρεσιών μας να λειτουργήσουν με σωστές βάσεις προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της εποχής και να προσφέρουν την όσο δυνατόν καλύτερη ασφάλεια στους πολίτες και την πιο άρτια αστυνόμευση της περιοχής μας.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

Ø  Οι μνημονιακές δεσμεύσεις της Πολιτείας για σμίκρυνση του Δημόσιου Τομέα είχαν ως αποτέλεσμα την μείωση του χαμηλόβαθμου αστυνομικού προσωπικού κατά 6.700 οργανικές θέσεις δημιουργώντας ένα σημαντικό πλήγμα για την ΕΛ.ΑΣ., καθώς έχασε ένα σημαντικό αριθμό μάχιμου αστυνομικού προσωπικού. Η εφαρμογή της εν λόγο απόφασης με τον Ν.4249/14, μείωσε σημαντικά τις οργανικές θέσεις έκαστης Διεύθυνσης Αστυνομίας της χώρας, δημιουργώντας επιπρόσθετα προβλήματα στην στελέχωση των υπηρεσιών με αστυνομικό προσωπικό.
Ø  Η απόφαση της Ελληνικής πολιτείας για την εισαγωγή στις σχολές της ΕΛ.ΑΣ. μικρού αριθμού επιτυχόντων και το πάγωμα των προσλήψεων για κάποια έτη, σε συνδυασμό με την συνταξιοδότηση αρκετών συναδέλφων οι οποίοι δεν αναπληρώνονται,έχουν δημιουργήσει πολλαπλές δυσλειτουργίες στις αστυνομικές υπηρεσίες.
Ø  Η επαναφορά των 6.700 οργανικών θέσεων στην ΕΛ.ΑΣ. κρίνεται αναγκαία, συνυπολογίζοντας ότι η ΕΛ.ΑΣ. είναι αυτή που διαχειρίζεται αποκλειστικά το μεταναστευτικό πρόβλημα στην Ελλάδα.
Ø  Εάν δεν επανέρθουν οι 6.700 οργανικές θέσεις στην ΕΛ.ΑΣ., τότε θα πρέπει από την Αττική όπου υπηρετεί η μισή αστυνομική δύναμη της ΕΛ.ΑΣ., να αφαιρεθεί ένας σημαντικός αριθμός οργανικών θέσεων και να διανεμηθούν με ορθολογικό τρόπο στις Διευθύνσεις Αστυνομίας όλης της χώρας, καθώς αντιμετωπίζουν μεγάλα προβλήματα στελέχωσης των υπηρεσιών τους ,αφού οι πιο πολλές με τις νέες οργανικές θέσεις φαινομενικά είναι καλυμμένες.
Ø  Η αφαίρεση οργανικών θέσεων από την Γ.Α.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ και η αύξηση των οργανικών θέσεων των Περιφερειακών Διευθύνσεων Αστυνομίας της χώρας είναι η μόνη δίοδος για να μετακινηθούν και να μετατεθούν συνάδελφοι που υπηρετούν πολλά χρόνια στην Αττική στο τόπο συμφερόντων τους.
Ø  Επανακαθορισμός των οργανικών θέσεων έκαστης Διεύθυνσης Αστυνομίας με την εφαρμογή της αναδιάρθρωσης με  ορθολογική ανακατανομή των οργανικών θέσεων κάθε υπηρεσίας ώστε αυτή να μπορεί να λειτουργήσει και να ανταποκριθεί στις αστυνομικές απαιτήσεις της εποχής μας.
Ø  Οι νέες δομές που θα δημιουργηθούν στην ΕΛ.ΑΣ. και οι υφιστάμενες υπηρεσίες τους, θα πρέπει να σχεδιαστούν και να προγραμματιστούν αφού τους εξασφαλίσουμε το αναγκαίο προσωπικό για την στελέχωσή τους, κατάλληλους χώρους για την στέγασης τους,  καθώς και τα υλικά που χρειάζονται ώστε να μπορέσουν λειτουργήσουν και να ανταποκριθούν ως υπηρεσίες, αλλά και να εξασφαλίσουμε ιδανικές συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας για τους συναδέλφους.
Ø  Στην επικείμενη αναδιάρθρωση θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε περιοχής, γεωγραφική θέση, μορφολογία εδάφους, οδικό δίκτυο, χιλιομετρική απόσταση περιοχών αστυνόμευσης και χρόνος μετάβασης περιπολικού, αρχαιολογικοί χώροι, τουριστική κίνηση, σωφρονιστικά καταστήματα, έδρα Εφετείου ή άλλων Δικαστηρίων, καθώς και άλλων ιδιαίτερων αναγκών αστυνόμευσης και υπαρχόντων αστυνομικών και οικονομικών στόχων.
Ø  Το σύγχρονο μοντέλο αστυνόμευσης θεωρούμε ότι βασίζεται σε όλες τις ειδικές ομάδες της ΕΛ.ΑΣ., οι οποίες στελεχώνονται με αποσπασμένους αστυνομικούς από τις υφιστάμενες υπηρεσίες των Διευθύνσεων Αστυνομίας, οι οποίες απορροφούν ένα σημαντικό αριθμό αξιόμαχων συναδέλφων, με αποτέλεσμα οι εν λόγο υπηρεσίες να παρουσιάζουν έλλειψη προσωπικού. Επειδή η κάθε αστυνομική υπηρεσία έχει το δικό της αστυνομικό έργο και αντικείμενο το οποίο δεν αφαιρείται και είναι υπόλογοι για αυτό, πρέπει να φροντίσουμε να υπάρχει και το ανάλογο προσωπικό για να αντεπεξέλθει στις υπηρεσιακές της ανάγκες.
Ø  Οι ειδικές ομάδες της ΕΛ.ΑΣ. (ΟΠΚΕ - ΔΙΑΣ – ΟΕΠΤΑ κ.α.) πρέπει να διαθέτουν ξεχωριστές οργανικές θέσεις στις Διευθύνσεις Αστυνομίας που υπάγονται, ώστε να φαίνεται η πραγματική δύναμη προσωπικού που διαθέτει η κάθε υπηρεσία, διότι δεν είναι δυνατόν οι υπηρεσίες να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα από την λειψανδρία προσωπικού και οι οργανικές τους θέσεις να είναι καλυμμένες από ένα πλήθος αποσπασμένων αστυνομικών που επανδρώνουν τις ειδικές ομάδες. Σε μια Διεύθυνση Αστυνομίας όλες οι ειδικές ομάδες μπορεί να απαρτίζουν ένα αριθμό από 40 έως 50 ή ακόμα και παραπάνω συναδέλφων, που η αντιστοιχία τους ισοδυναμεί με δύο (2) μικτά Αστυνομικά Τμήματα.
Ø  Παρατηρείται ότι οι υπηρεσίες διαθέτουν επανδρωμένες γραμματείες και το επιπλέον αστυνομικό προσωπικό διατίθεται για την κάλυψη των εξωτερικών υπηρεσιών. Η λειψανδρία όμως μάχιμου αστυνομικού προσωπικού και οι πολλαπλές ανάγκες υποχρεώνουν την Διοίκηση να διατάσει κίνηση περιπολικών μόνο με το οδηγό του και χωρίς να είναι επανδρωμένο με πλήρωμα, αυξάνοντας έτσι την επικινδυνότητα. Η επικείμενη αναδιάρθρωση θα πρέπει να εξασφαλίζει ότι οι υπηρεσίες θα διαθέτουν την ανάλογη δύναμη, ώστε να μπορούν να επανδρώνουν περιπολίες με πλήρωμα, εκμηδενίζοντας τους επικείμενους κινδύνους. Για να επιτευχθεί και να εξασφαλιστεί η επάνδρωση των περιπολικών με πλήρωμα, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί Νομοθετική ρύθμιση.
Ø  Οι Αστυνομικοί Σταθμοί πριν μερικά χρόνια υποβαθμίστηκαν από το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. με την μείωση των οργανικών θέσεων τους στο άκρως αναγκαίο αστυνομικό προσωπικό και μέχρι σήμερα κλείνουν ο ένας μετά τον άλλον. Η υποβάθμιση με την υποστελέχωσή τους και η σημερινή υπολειτουργία τους, καθιστά αυτούς μη υπολογίσιμους και στην ουσία ανενεργούς. Οι όποιοι συνάδελφοι συνεχίζουν να επανδρώνουν αυτούς, καταβάλουν φιλότιμες προσπάθειες να εξυπηρετήσουν τους πολίτες, να λύσουν προβλήματα, να διεκπεραιώσουν δικογραφίες, να εκτελέσουν δικαστικές αποφάσεις, να επιδώσουν Δικαστικά έγγραφα, και να συνδράμουν πολλές φορές τα Αστυνομικά Τμήματα που ανήκουν. Επειδή  το σύγχρονο μοντέλο αστυνόμευσης πιστεύουμε ότι δεν βασίζεται στους Αστυνομικούς Σταθμούς, θεωρούμε ότι αυτοί πρέπει να συγχωνευτούν με τα  Αστυνομικά Τμήματα που ανήκουν και όπου κρίνεται αναγκαίο να μείνουν και να αναβαθμιστούν σε Μεικτά Αστυνομικά Τμήματα, εξασφαλίζοντας τους νέες οργανικές θέσεις και όχι από τις υφιστάμενες κάθε Διεύθυνσης Αστυνομίας.
Ø  Στην έδρα κάθε Διεύθυνσης Αστυνομίας θα πρέπει να λειτουργεί το Επιτελείο της με τα ανάλογα γραφεία, οι υπηρεσίες Αστυνομικό Τμήμα, Τμήμα Τροχαίας, Τμήμα Ασφαλείας, Τμήμα Τουριστικής Αστυνομίας για τους τουριστικούς Νομούς και οι Ειδικές Ομάδες της ΕΛ.ΑΣ. (ΟΠΚΕ - ΔΙΑΣ – ΟΕΠΤΑ κ.α.).
Ø  Σε κάθε Καλλικρατικό  Δήμο θα πρέπει να λειτουργεί τουλάχιστον ένα Αστυνομικό Τμήμα και με την αξιολόγηση των στοιχείων αν πρέπει να διαθέτει Τμήμα Τροχαίας και Τμήμα Ασφαλείας.
Ø  Άμεση απεμπλοκή της ΕΛ.ΑΣ. από τα ξένα έργα ως προς την αποστολή της και τα πάρεργα, όπως Επίδοση Δικογράφων και λοιπών εγγράφων άλλων Δημόσιων Υπηρεσιών - έλεγχοι υγειονομικού και πολεοδομικού ενδιαφέροντος και ενεργοποίηση των άλλων υπηρεσιών για ανάληψη των αρμοδιοτήτων τους.
Ø  Επανίδρυση της Δημοτικής Αστυνομίας σε όλους τους Καλλικρατικούς Δήμους προκειμένου να δραστηριοποιηθεί η Ελληνική Αστυνομία και να επικεντρωθεί για την καταπολέμηση της εγκληματικότητας. Επειδή παρατηρήθηκε ότι αρκετοί Δήμοι δεν επιθυμούν την επανίδρυση της Δημοτικής Αστυνομίας, διότι δεν θέλουν να αναλάβουν το έργο της, αλλά και τις ευθύνες που απορρέουν από αυτή, προτείνουμε το θέμα να λυθεί με Νομοθετική ρύθμιση, όπου να τονίζεται ότι το έργο της Δημοτικής Αστυνομίας είναι αρμοδιότητα των Δήμων και θα ελέγχεται από Δημοτικούς υπαλλήλους (ανεξάρτητα εάν είναι Δημοτικοί Αστυνομικοί ή όχι), εξουσιοδοτημένοι από τον κάθε  Δήμο για αυτόν τον σκοπό.
Ø  Τοποθέτηση του Αστυνομικού προσωπικού σε Οργανικές Θέσεις που αντιστοιχούν στον κατέχοντα βαθμό τους, με εκτέλεση έργου των καθηκόντων που απορρέουν στον εκάστοτε βαθμό, για την εύρυθμη λειτουργία των αστυνομικών υπηρεσιών,καθώς έχει παρατηρηθεί οι ανακριτικοί υπάλληλοι της σχολής Αστυφυλάκων να αναλαμβάνουν εξολοκλήρου το ανακριτικό έργο της ΕΛ.ΑΣ. και αριθμός βαθμοφόρων, να αποφεύγουν με έντεχνο τρόπο αυτό.
Ø  Διαχείριση του αστυνομικού προσωπικού ανά βαθμό, αξιολογώντας τις ικανότητες, γνώσεις και δεξιότητες που κατέχει,  καθώς και τη μη κατασπατάλησή του σε άσκοπες υπηρεσίες και μη αναγκαίες μετακινήσεις, αφού θα λείψει από την πραγματική αστυνόμευση, επιβαρύνοντας ταυτόχρονα τον προϋπολογισμό με το κόστος μετακίνησης για την κάλυψη των εκτός έδρας αποζημιώσεων.
Ø  Τον περιορισμό μετακινήσεων ενισχυτικών αστυνομικών δυνάμεων από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Αστυνομίας για τα αστικά κέντρα καθώς η έλλειψη αστυνομικού προσωπικού τους είναι μεγάλη και σε συνδυασμό με την εφαρμογή του Ν.4249/14 με την μείωση  των οργανικών θέσεων, θα πραγματοποιείται  πραγματική αφαίμαξη αστυνομικού προσωπικού σε σημείο να μην βγαίνουν οι βάρδιες των περιπολιών.
Ø  Περιστολή των δαπανών σε κτήρια που δεν χρειάζονται π.χ. Αστυνομικοί Σταθμοί που είναι κλειστοί και ανοικτοί μόνο στα χαρτιά, με σωστή κατανομή των αστυνομικών υπηρεσιών ανά νομό και γεωγραφική θέση αξιολογώντας τα στατιστικά στοιχεία για την εγκληματική δραστηριότητα όπου παρουσιάζεται.
Ø  Απορρόφηση ενός ποσοστού των εσόδων από την δραστηριότητα του αστυνομικού προσωπικού των υπηρεσιών Τροχαίας, Αστυνομικού Τμήματος, Ασφάλειας σε ένα λογαριασμό της ΕΛ.ΑΣ. ώστε με αυτό να καλύπτονται οικονομικές ανάγκες για υλικοτεχνικό εξοπλισμό, όπως αυτοκίνητα, μηχανές, αλεξίσφαιρα, όπλα, σφαίρες κ.λ.π.
Ø  Εξέταση του ενδεχομένου εφοδιασμού της ΕΛ.ΑΣ. με οχήματα με σύμβαση μακροχρόνιας ενοικίασης (ΛΙΖΙΝΓΚ), περίπτωση κατά την οποία οι εταιρείες που θα επιλεγούν θα αναλαμβάνουν οι ίδιες την συντήρηση  και την επισκευή των οχημάτων, απαλλάσσοντας με τον τρόπο αυτό τις αστυνομικές υπηρεσίες από τον βραχνά της όποιας γραφειοκρατίας και της μέριμνας η οποία μπορεί να αποφευχθεί και να εξοικονομηθούν οικονομικοί πόροι από την ασύμφορη συντήρηση του παλιού στόλου οχημάτων που διαθέτουν οι υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. 
Ø  Τακτική εκπαίδευση και μετεκπαίδευση του αστυνομικού προσωπικού ώστε να είναι αξιόμαχο για τις απαιτήσεις των καιρών, με συχνή σκοποβολή και ρίξιμο ικανοποιητικού αριθμού βολών σε τακτά χρονικά διαστήματα. Για τις ειδικές ομάδες, η εκπαίδευση να είναι συνεχής και επαναλαμβανόμενη.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Α.Δ.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

Ø  Με την εφαρμογή του Ν.4249/14 η οργανική δύναμη της Δ.Α. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ από(296) θέσεις συρρικνώθηκε στις (245) θέσεις, με αποτέλεσμα να μειωθεί κατά(-51) οργανικές θέσεις προκαλώντας προβληματισμούς και ερωτηματικά για το εάν είναι επαρκής η δύναμη, ώστε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των καιρών.
Ø  Η επαναφορά των (-51) αφαιρεθέντων οργανικών θέσεων στην Δ.Α. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ επιτάσσεται  να πραγματοποιηθεί άμεσα, με ενίσχυση της με αστυνομικό προσωπικό, με την επικείμενη αναδιάρθρωση  των Αστυνομικών Υπηρεσιών της με νέο οργανόγραμμα και ανακατανομή του Αστυνομικού προσωπικού σε θέσεις που να καλύπτει τις σημερινές ανάγκες Αστυνόμευσης του Νομού.
Ø  Αύξηση των μονίμων κατοίκων του Νομού, τον μεγάλο αριθμό αλλοδαπών που κατοικούν μόνιμα και νόμιμα στο Νομό μας, καθώς και των διαβιούντων παρανόμως σε αυτόν, τους καταυλισμούς που υπάρχουν και διαμένει μεγάλος αριθμός Ρομά, τους χιλιάδες επισκέπτες του Νομού για τους αρχαιολογικούς χώρους (Μυκήνες, Τίρυνθα, Επίδαυρο, Άργος, Ναύπλιο, Ερμιονίδα) και τους τουριστικούς επισκέπτες για τις παραλίες του ως παραθεριστικά θέρετρα. Επίσης έχουν αγορασθεί πολλές εξοχικές κατοικίες και διαμερίσματα στα οποία διαμένουν μόνιμα οι ιδιοκτήτες τους και ότι η περιοχή μας έχει γίνει επίνειο των Αθηνών λόγω της κοντινής χιλιομετρικής απόστασης.
Ø  Στην περιοχή ευθύνης της Δ.Α. Αργολίδας λειτουργούν δύο Σωφρονιστικά Καταστήματα, η Δικαστική Φυλακή Υψίστης Ασφαλείας Ναυπλίου δυναμικότητας (320) κρατουμένων και η Αγροτική Φυλακή Τίρυνθας δυναμικότητας (280) κρατουμένων. Στην Δικαστική Φυλακή Ναυπλίου κρατούνται ποινικοί κρατούμενοι άκρως επικίνδυνοι και μάλιστα κάποιοι ανήκουν στον αντιεξουσιαστικό πυρήνα και στον αναρχικό χώρο. Οι δύο αυτές φυλακές επιφορτίζουν με τις μεταγωγές τους την αστυνομική δύναμη εκτός Νομού από φυλακή σε φυλακή, καθώς και σε ψυχιατρικά νοσοκομεία αφού δεν υπάρχουν στο νομό μας και καλείται η ΕΛ.ΑΣ. να τις πραγματοποιήσει.
Ø  Στο Ναύπλιο υπάρχει έδρα Εφετείου και λειτουργούν όλες οι υπό αυτό βαθμίδες Δικαστηρίων, δημιουργώντας αυξημένες υπηρεσιακές ανάγκες λήψης μέτρων Τάξεως και Ασφάλειας κατά τις δικαστικές συνεδριάσεις και ειδικά στα Κακουργιοδικεία και στα Εφετεία και οι πολλαπλές διακοπές των δικαστηρίων σε άλλες ημερομηνίες επιβαρύνουν με επιπλέον αστυνομική δύναμη για την διεξαγωγή των δικασίμων.
Ø  Στο Νομό μας κατά την θερινή περίοδο πραγματοποιείται το Διεθνές φεστιβάλ Επιδαύρου με παραστάσεις αρχαίου δράματος στο αρχαίο θέατρο, ο μουσικός Ιούλιος στο μικρό θέατρο Επιδαύρου και παραστάσεις στο αρχαίο θέατρο Άργους, όπου συρρέει πλήθος κόσμου και χρήζουν ένα σημαντικό αριθμό αστυνομικών για λήψη μέτρων τάξης – τροχαίας. Εδώ πρέπει να συνυπολογιστούν και τα επίσημα πρόσωπα και επίσημες αποστολές ξένων κρατών που χρίζουν συνοδευτικών οχημάτων ασφαλείας κατά τις μεταβάσεις τους και εφόσον διαμένουν φύλαξης του χώρου με επιπλέον αστυνομική δύναμη.
Ø  Οι οργανικές θέσεις έχουν ορισθεί πριν αρκετά χρόνια, με κριτήρια άλλων εποχών τα οποία σήμερα δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Το πρόσωπο της σημερινής κοινωνίας είναι γνωστό ότι έχει αλλάξει.Οι ανάγκες σε αστυνόμευση έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, παράλληλα και οι υποχρεώσεις της Δ.Α. Αργολίδας. Με τα σημερινά δεδομένα δεν είναι δυνατόν να ανταπεξέλθουν οι υπηρεσίες στις απαιτήσεις των καιρών, αφού αντί να ενισχυθούν μειώνουν οργανικές θέσεις προσωπικού.
Ø  Το μεγάλο πρόβλημα της Δ.Α. Αργολίδας είναι ότι λειτουργούσε και λειτουργεί άκρως οριακά με την υπάρχουσα οργανική δύναμη που διαθέτει και τα οποιαδήποτε κενά προσωπικού είχαν και έχουν μεγάλο αντίκτυπο στις Υπηρεσίες της και στην αστυνόμευση του Νομού. Οι Διοικητές των υπηρεσιών καλούνται να αντιμετωπίσουν την όλη κατάσταση διαθέτοντας τη λιγοστή δύναμη προσωπικού που υπάρχει με μαθηματική ακρίβεια, ώστε να καλύψουν όλες τις ανάγκες αστυνόμευσης, πόσο μάλιστα τώρα που γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να ενισχυθούν καθώς ο Ν.4249/14 μείωσε τις οργανικές θέσεις των υπηρεσιών τους σε ανησυχητικά επίπεδα.
Ø  Η ελλιπής στελέχωση των υπηρεσιών της Δ.Α. Αργολίδας λόγω της έλλειψης αστυνομικού προσωπικού δυσχεραίνει την λειτουργία της, διότι η παρούσα δύναμη της δεν ανταποκρίνεται στα σημερινά κοινωνικά και υπηρεσιακά δεδομένα τα οποία απέχουν κατά πολύ  από το παρελθόν στο μέλλον της σημερινής πραγματικότητας και της διαμορφωθείσας κατάστασης στο Νομό Αργολίδας. Η αύξηση της οργανικής αστυνομικής δύναμης της Δ.Α. Αργολίδας, κρίνεται αναγκαία για να μπορέσουν να λειτουργήσουν εύρυθμα οι αστυνομικές υπηρεσίες της, διότι αυτή την στιγμή λειτουργεί με οριακή δύναμη, στηριζόμενη σε μεγάλο βαθμό στις φιλότιμες προσπάθειες του προσωπικού ως προς τις προσφερόμενες υπηρεσίες για την ασφάλεια των πολιτών.
Ø  Με την αύξηση των οργανικών θέσεων αστυνομικού προσωπικού της Δ.Α. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ, να προσμετρηθούν οργανικές θέσεις και για τις ειδικές ομάδες που θα λειτουργούν στην Διεύθυνση Αστυνομίας Αργολίδας ( ΟΠΚΕ – ΟΕΠΤΑ – ΔΙΑΣ Ναυπλίου – ΔΙΑΣ Άργους).
Ø  Ενσωμάτωση του Α.Σ. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ και Α.Σ. ΤΟΛΟΥ στο Α.Τ. ΝΑΥΠΛΙΟΥ.
Ø  Ενσωμάτωση του Α.Σ. ΝΕΑΣ ΚΙΟΥ στο Α.Τ. ΑΡΓΟΥΣ.
Ø  Την διατήρηση όλων των ειδικών ομάδων (ΟΠΚΕ – ΟΕΠΤΑ – ΔΙΑΣ Ναυπλίου – ΔΙΑΣ Άργους).
Ø   Ίδρυση Μεικτού Αστυνομικού Τμήματος στον Δήμο Επιδαύρου. Στην περιοχή του Καλλικρατικού Δήμου Επιδαύρου υπάρχουν δύο Αστυνομικοί Σταθμοί, του Λυγουριού και της Παλαιάς Επιδαύρου. Πρόταση και αίτημα της Ένωσης μας είναι ότι πρέπει να συγχωνευτούν οι δύο Αστυνομικού Σταθμοί και να ιδρυθεί άμεσα ένα νέο Μεικτό Αστυνομικό Τμήμα στο Λυγουριό, με ικανό αριθμό Αστυνομικού προσωπικού για να υπάρχει η ανάλογη αστυνόμευση στην περιοχή, διότι είναι ένα κομβικό σημείο που ενώνει την επαρχία Ναυπλίας με την επαρχία Ερμιονίδος και τον Νομό Κορινθίας όπου υπάρχει Εθνικός δρόμος για Αθήνα και Κόρινθο και σ’ αυτόν το δρόμο έχουν συλληφθεί κατά το παρελθόν φορτηγά με λαθραία τσιγάρα και λαθρομετανάστες.
  • Επίσης η περιοχή της Επιδαύρου είναι τουριστική και Αρχαιολογική, αφού υπάρχει το Αρχαίο Θέατρο και το μικρό Θέατρο, όπου κατά την καλοκαιρινή περίοδο διεξάγονται παραστάσεις Αρχαίου Δράματος και μουσικά φεστιβάλ, τα οποία προσελκύουν πλήθος κόσμου και επισημοτήτων.
  • Όλα τα ανωτέρω επιβάλλουν την άμεση ίδρυση Μεικτού Αστυνομικού Τμήματος στο Λυγουριό με ικανό αριθμό ατόμων, τα οποία πρέπει να εξασφαλισθούν από νέα οργανική δύναμη που θα προστεθεί στην υπάρχουσα της Δ.Α. Αργολίδας, με ταυτόχρονη ενσωμάτωση σ’ αυτή των Αστυνομικών Σταθμών της περιοχής.
Ø  Τουριστική Αστυνομία. Στην Δ.Α. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ στεγάζεται η Τουριστική Αστυνομία Ναυπλίου, η οποία αστυνομεύει όλη την Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας Πελοποννήσου.
  • Η Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας είναι Παγκοσμίως γνωστή για τους Αρχαιολογικούς χώρους, διεθνώς πασίγνωστοι για την Ιστορία τους, όπως ο Αρχαιολογικός χώρος των Μυκηνών ο οποίος από στατιστικά στοιχεία τουριστικών εντύπων, έρχεται πρώτος σε εισιτήρια επισκεπτών σε ολόκληρη την Ευρώπη, το Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου γνωστό για τις παραστάσεις Αρχαίου Δράματος, το μικρό Θέατρο Επιδαύρου όπου διεξάγονται μουσικές εκδηλώσεις, το Αρχαίο Θέατρο Άργους, τα Κυκλώπεια τείχη της Τίρυνθας, η Πυραμίδα του Ελληνικού, η Μυκηναϊκή γέφυρα της Καζάρμας, το κάστρο του Παλαμηδίου, το Μπούρτζι, την πρώτη Βουλή των Ελλήνων, το Άργος, την αρχαιότερη πόλη της Ευρώπης, το  Σπήλαιο Φράγχθι στην Ερμιονίδα κ.α.
  • Η Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας εδρεύει στην πρώτη πρωτεύουσα του Ελληνικού Κράτους, το Ναύπλιο, το οποίο είναι μια πόλη η οποία προσελκύει πλήθος επισκεπτών καθ’ όλη την διάρκεια του έτους, καθώς και μεγάλο αριθμό κρουαζιερόπλοιων τα οποία φιλοξενεί στο λιμάνι του. Η Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας επίσης περικλείεται από θάλασσα και έχει πολλές παραλίες στις οποίες έχουν αναπτυχθεί τουριστικές επιχειρήσεις (ξενοδοχεία – ενοικιαζόμενα δωμάτια – κάμπινγκ), στις οποίες φιλοξενούνται οι επισκέπτες του. Το ότι η περιοχή μας είναι πλησίον της Αθήνας, την έχει αναδείξει σε τουριστικό θέρετρο αυτής  αλλά και των πέριξ περιοχών.
  • Για το λόγο αυτό ιδρύθηκε η Τουριστική Αστυνομία Ναυπλίου, η οποία αστυνομεύει όλη την Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας , λειτουργώντας με ελάχιστο Αστυνομικό προσωπικό.
  • Η ανάγκη της παρουσίας της Τουριστικής Αστυνομίας σε όλη την επικράτεια της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας πρέπει να ληφθεί υπόψη, ώστε στην επικείμενη αναδιάρθρωση Υπηρεσιών να εξασφαλισθούν περισσότερες οργανικές θέσεις στην Δ.Α.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. για αυτήν και να την αφήσουν επιτέλους να λειτουργήσει απρόσκοπτα ως υπηρεσία.
  • Το Τ.Τ.Α. ΝΑΥΠΛΙΟΥ λειτουργεί τα τελευταία τουλάχιστον έξι χρόνια με το σύνολο της δύναμής του αποσπασμένο για την ενίσχυση άλλων αστυνομικών υπηρεσιών του Νομού και σαν να μην έφτανε αυτό, συγκροτήθηκε και εντάχθηκε στις αρμοδιότητες του και η ομάδα ποδηλατών, αποτελούμενη από έξι (6) αστυνομικούς προερχόμενους από άλλες Υπηρεσίες, προκειμένου να αστυνομεύσει περίμετρο 1500 μέτρων στην παλαιά πόλη του Ναυπλίου και μόνο. Το συγκεκριμένο μέτρο, το θεωρούμε ως μη αποδοτικό, καθόσον η αστυνόμευση της παλαιάς πόλης μπορεί να γίνει και από τα οχήματα των άλλων Υπηρεσιών, αλλά και από τα δίκυκλα της ΔΙ.ΑΣ. Ναυπλίου, ενώ επιπλέον δεσμεύει  έξι (6) αστυνομικούς, οι οποίοι θα μπορούσαν να είχαν ενεργή παρουσία μέσω της Τουριστικής Αστυνομίας σε όλη την Αργολίδα και ειδικά στους αρχαιολογικούς χώρους της Επιδαύρου, Μυκηνών κ.α. Σημειωτέον ότι κατά την καλοκαιρινή περίοδο προκύπτουν πολλά θέματα αρμοδιότητας Τουριστικής Αστυνομίας για τα οποία επιλαμβάνονται τα Αστυνομικά Τμήματα, καθώς το Τ.Τ.Α.ΝΑΥΠΛΙΟΥ δεν είναι επανδρωμένο με προσωπικό δημιουργώντας άσχημη εικόνα για την ΕΛ.ΑΣ. και τον τουρισμό της χώρας.
Ø  Οι εποχούμενες περιπολίες να είναι πάντα επανδρωμένες με πλήρωμα. Έχει παρατηρηθεί ότι εποχούμενες περιπολίες γίνονται με ένα άτομο, δηλαδή μόνο τον οδηγό του περιπολικού χωρίς πλήρωμα, με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι να βρίσκονται σε κίνδυνο όταν χρήζει να επέμβουν άμεσα και αρκετές φορές να είναι εκτεθειμένοι όταν επεμβαίνουν μόνοι τους και ξεφεύγει η κατάσταση από τα χέρια τους προς την Υπηρεσία και προς τους πολίτες.
  • Οι εποχούμενες περιπολίες κατά τις βραδινές ώρες 22:00-06:00 είναι και αυτές σε κάποιες υπηρεσίες μη επανδρωμένες με πλήρωμα ως αποτέλεσμα της έλλειψης δύναμης, αυξάνοντας έτσι την επικινδυνότητα για τους συναδέλφους.
  • Επειδή οι καιροί έχουν αλλάξει και η εγκληματικότητα αυξάνεται και μεταλλάσσεται με γοργούς ρυθμούς, πρέπει όλοι οι Διοικούντες να λάβουν το μήνυμα της επικινδυνότητας των μη επανδρωμένων περιπολικών με πλήρωμα και ας αναλογιστούν τις ευθύνες τους έναντι των συναδέλφων και των οικογενειών τους όταν αυτοί διατάσσουν κίνηση περιπολικών μόνο με τον οδηγό του εάν συμβεί ένα απρόοπτο και σοβαρό συμβάν και κινδυνεύσει η σωματική ακεραιότητα του συναδέλφου.
  • Πρόταση της Ένωσής μας είναι να μην κυκλοφορεί περιπολικό χωρίς να είναι επανδρωμένο με πλήρωμα  και η κάθε Υπηρεσία να επανδρώνει το δικό της περιπολικό κατά όλο το εικοσιτετράωρο.
Ø  Υλικοτεχνική Υποστήριξη. Ο συνεχής εξοπλισμός των Υπηρεσιών μας, κρίνεται απαραίτητος κυρίως με νέα οχήματα μεγάλου κυβισμού, τζιπ, μηχανές και ενός λεωφορείου μετακίνησης διμοιρίας σε αντικατάσταση των ήδη υπαρχόντων τα οποία είναι πεπαλαιωμένα με πολλά χιλιόμετρα στα κοντέρ τους, διότι η συντήρηση τους είναι πολυέξοδη καθώς και σε αλεξίσφαιρα γιλέκα   προς αντικατάσταση των παλιών τα οποία είναι ληγμένα. Τα μόνα καινούργια οχήματα που διαθέτουν οι υπηρεσίες είναι αυτά που εξασφαλίστηκαν από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ μέσω Περιφερειών και παραδόθηκαν στις Τροχαίες.
  • Το σύνολο των αστυνομικών δαπανούν μεγάλα χρηματικά ποσά για τον ατομικό τους εξοπλισμό, με αποτέλεσμα να γονατίζουν οικονομικά σε περιόδους κρίσης. Τα στοιχειώδη δεν παρέχονται, όπως ασύρματοι, αλεξίσφαιρα νέου τύπου, χειροπέδες, φακοί.
Ø  Εκπαίδευση αστυνομικού προσωπικού. Η Υπηρεσία πρέπει να δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για πραγματική και συνεχή εκπαίδευση και μετεκπαίδευση όλου του αστυνομικού προσωπικού χωρίς την εξαίρεση κανενός συναδέλφου, σε θέματα αυτοάμυνας, αυτοπροστασίας και σκοποβολής.
Ø  Διμοιρία υποστήριξης της Δ.Α.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. Η διμοιρία υποστήριξης της Δ.Α. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ απαρτίζεται από (37) συνολικά μέλη τακτικά και αναπληρωματικά. Έχει διαπιστωθεί ότι η διμοιρία υποστήριξης στελεχώνεται σχεδόν από τα ίδια άτομα, παρά το γεγονός ότι το διμοιριακό επίδομα το λαμβάνουν και οι (37) συνάδελφοι, με αποτέλεσμα να καταπονούνται συνεχώς τα τακτικά μέλη και να δημιουργείται το αίσθημα της άδικης μεταχείρισης προς αυτούς.
  • Η ανανέωση των μελών της διμοιρίας πρέπει να γίνεται σε χρόνο όπου θα έχουν πραγματοποιηθεί οι τακτικές και οι έκτακτες μεταθέσεις του αστυνομικού προσωπικού και να επιλέγονται οι πιο μικροί σε ηλικία συνάδελφοι με τις λιγότερες οικογενειακές υποχρεώσεις και κατόπιν να πραγματοποιείται η εκπαίδευση τους, η οποία πρέπει να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα ώστε να μπορούν οι συνάδελφοι να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους.
  • Η διμοιρία υποστήριξης πρέπει να έχει σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή, πράγμα που δεν υπάρχει διότι τα κράνη και οι αντιασφυξιογόνες μάσκες είναι παλιές και όχι νέου τύπου, ώστε να έχουν άμεση και γρήγορη εφαρμογή στο κράνος (τύπου Υ.Α.Τ.).
  • Το λεωφορείο που μεταφέρει την διμοιρία υποστήριξης είναι μεταφοράς προσωπικού και όχι διμοιριακού τύπου με πλέγμα ασφαλείας στα παράθυρά του, ενώ οι πόρτες ανοίγουν μόνο αυτόματα, πράγμα που εγκυμονεί κίνδυνο για τους επιβαίνοντες.   
  • Τονίζουμε ότι το συγκεκριμένο λεωφορείο δεν πληροί τις προδιαγραφές του σκοπού για το οποίο διατίθεται και σε ενδεχόμενη εμπλοκή του οχήματος με τους συναδέλφους εντός αυτού μπορεί να κινδυνεύσει η σωματική ακεραιότητα τους από τυχόν εγκλωβισμό σε αυτό.
  • Η εξασφάλιση ενός νέου λεωφορείου που να πληροί τις προδιαγραφές για μεταφορά διμοιρίας υποστήριξης είναι άμεση για την Δ.Α. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ καθώς και η χορήγηση κρανών και αντιασφυξιογόνων μασκών νέου τύπου που να έχουν άμεση και γρήγορη εφαρμογή στα κράνη.
Ø  Επιδόσεις Δικογράφων. Ένας σημαντικός αριθμός συναδέλφων απασχολούνται με την επίδοση δικογράφων που πρωτίστως στην ΕΛ.ΑΣ. δεν είναι μέσα στις κύριες αρμοδιότητές της. Η έλλειψη Δικαστικών κλητήρων αναγκάζει εμάς να έχουμε αναλάβει σχεδόν ως κύριο έργο τις επιδόσεις κλήσεων των Δικαστηρίων. Επίσης πρέπει να τονίσουμε ότι οι Δικαστικοί κλητήρες μετά από ένα χρονικό διάστημα κάνουν μετάταξη και γίνονται υπάλληλοι γραφείων Δικαστηρίων ή γραμματείς έδρας, αφήνοντας τις θέσεις πάντα κενές. Από πλευράς δικαστηρίων δεν φαίνεται να τους απασχολούν και πολύ τα κενά που υπάρχουν σε κλητήρες και όταν προσλαμβάνονται κάποιοι, αυτό είναι το πρώτο σκαλί για να ενταχθούν σε ένα γραφείο Δικαστηρίου και είναι μάλιστα πολύ σύντομο το χρονικό διάστημα που το πραγματοποιούν.
  • Οι Δήμοι που διαθέτουν προσωπικό και θα μπορούσαν να συνδράμουν με υπαλλήλους τους για την επίδοση δικογράφων, δεν φροντίζουν για την κατάλληλη εκπαίδευσή τους. Αποτέλεσμα να γίνονται λάθη κατά τη συμπλήρωση των δικογράφων και οι Εισαγγελικές Αρχές ν’ αποφεύγουν να αποστείλουν δικόγραφα προς επίδοση σ’ αυτούς. Η κατάλληλη εκπαίδευση δημοτικών υπαλλήλων που θα οριστούν για τον λόγο αυτό από τους  Δήμους όπως ορίζει ο Νόμος, θα ήταν η ιδανική λύση σε ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα και η ΕΛ.ΑΣ. θα εξασφάλιζε ένα μεγάλο αριθμό αστυνομικών.
  • Λύση στο πρόβλημα των επιδόσεων μπορεί να δώσει και η επανίδρυση της Δημοτικής Αστυνομίας.
Ø  Κτηριακές εγκαταστάσεις Α.Υ. ΑΡΓΟΥΣ & Α.Τ. ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ. Η Α.Υ. Άργους και το Α.Τ. Κρανιδίου, χρήζουν να μεταστεγαστούν σε άλλα κτίρια, πιο ασφαλή για το προσωπικό, πιο μεγάλα, πιο λειτουργικά και πιο προσβάσιμα στους πολίτες.
  • Η άμεση ανεύρεση νέων κτιριακών εγκαταστάσεων που να καλύπτουν τις σημερινές ανάγκες λειτουργίας των Υπηρεσιών αυτών, είναι επιτακτική και η Υπηρεσία πρέπει να προβεί στις κατάλληλες ενέργειες, ώστε να ξεπεραστούν όλα τα γραφειοκρατικά κωλύματα που υπάρχουν για την επίτευξη του σκοπού αυτού, καθότι τα  υπάρχοντα κτίρια έχουν σημαντικές ελλείψεις σε βασικούς τομείς, όπως χώρους στάθμευσης υπηρεσιακών οχημάτων, ανεπαρκείς χώρους για εργασία των Υπηρεσιών, μειωμένη δυνατότητα φύλαξης λόγω συστέγασης με άλλες υπηρεσίες και ιδιωτικές κατοικίες και ειδικά το κτίριο που στεγάζει το Α.Τ. Κρανιδίου, έχει κριθεί ακατάλληλο προς στέγαση δημόσιας Υπηρεσίας.
Ø  Κρατητήρια Α.Τ. ΝΑΥΠΛΙΟΥ. Στην Δ.Α. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (Α.Τ. ΝΑΥΠΛΙΟΥ) λειτουργούν χώροι κρατητηρίων οι οποίοι έχουν κατασκευαστεί για να φιλοξενούν κρατούμενους βραχείας φύλαξης και συνεπώς δεν είναι κατάλληλοι για μακροχρόνια κράτηση, με όλα τα δυσμενή επακόλουθα που μπορεί να συνεπάγεται αυτή, καθώς και για λόγους Δημοσίου συμφέροντος και ανθρωπιστικούς.
  • Παρόλα αυτά παρατηρείται ότι αλλοδαποί κρατούμενοι οι οποίοι είναι για απέλαση και κατάγονται από προβληματικές χώρες στερούμενοι ταξιδιωτικών εγγράφων ή έχουν Δικαστική απέλαση, να παραμένουν εντός των κρατητηρίων μεγάλο χρονικό διάστημα. Επίσης στα κρατητήρια φυλάσσονται και ποινικοί κρατούμενοι όταν οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι συμμετέχουν σε απεργία της ΑΔΕΔΥ  απέχοντας από τα καθήκοντά τους, με αποτέλεσμα όταν έχουν προγραμματισμένο δικαστήριο να πρέπει να μεταχθούν με δύναμη της αστυνομίας. Οι παραμονή ποινικών κρατουμένων στα κρατητήρια αυξάνει την επικινδυνότητα και δημιουργούνται πολλά προβλήματα όταν αυτοί είναι εξαρτημένοι με ναρκωτικές ουσίες  και χρίζουν αγωγής.
  • Επίσης πρέπει να τονιστεί ότι τα κρατητήρια του Α.Τ.ΝΑΥΠΛΙΟΥ εξυπηρετούν όλες τις Υπηρεσίες της Δ.Α. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ και το Α.Τ. ΝΑΥΠΛΙΟΥ λειτουργεί ως Τμήμα Μεταγωγών.  
Ø  Εκκαθάριση δικαστικών ποινών. Στα Δικαστήρια οι δικαστικοί υπάλληλοι που εργάζονταν στις εκκαθαρίσεις ποινών, πλέον δεν λαμβάνουν τα χρήματα που αντιστοιχούν στις χρηματικές ποινές. Η αρμόδια Δ.Ο.Υ. δεν τοποθετηθεί  υπάλληλο για τον σκοπό αυτό επικαλούμενη έλλειψη προσωπικού, με αποτέλεσμα οι αστυνομικοί να επιφορτίζονται με την προσωρινή κράτηση του καταδικασθέντα και την μεταγωγή του σε Δ.Ο.Υ. και Τράπεζα για την εκκαθάριση της ποινής, εγκλωβίζοντας το περιπολικό της βάρδιας από την περιπολία του για την αστυνόμευση του τομέα του.
Ø  Η απασχόληση της αστυνομικής δύναμης με ξένα έργα άλλων Υπηρεσιών του Δημόσιου τομέα στερεί αυτή από το κύριο έργο της ΕΛ.ΑΣ., την αστυνόμευση και προστασία του πολίτη και τίθεται το ερώτημα μέχρι πότε οι άλλες Υπηρεσίες του Δημοσίου τομέα  θα μας επιφορτίζουν με τόση ευκολία την εργασία που είναι αντικείμενο τους  και πότε επιτέλους η ΕΛ.ΑΣ. θα απεμπλακεί από τα ξένα έργα προς τη αποστολή της.
Ø  Πρέπει να γίνει από όλους αντιληπτό ότι η ΕΛ.ΑΣ. οφείλει να ασχολείται με αποκλειστικά αστυνομικό έργο που θα έχει ως αντικείμενο την διασφάλιση της Δημόσιας Τάξης της Χώρας και την αστυνόμευση και ασφάλεια των πολιτών. Η κάθε Δημόσια  Υπηρεσία θα πρέπει να αναλάβει το έργο που της αντιστοιχεί και για το οποίο έχει ιδρυθεί και όχι να το επιφορτίζει στην ΕΛ.ΑΣ., με την δυνατότητα που τους παρέχει η υπάρχουσα νομοθεσία, καθώς η ΕΛ.ΑΣ. αναφέρεται και αυτή συνυπεύθυνη σε όλα τα έργα των Υπηρεσιών του δημόσιου τομέα. Αυτό θυμίζει λίγο την Αρχαία Τραγωδία του Προμηθέα Δεσμώτη, όπου είναι αλυσοδεμένος και δεσμευμένος, έτσι και η ΕΛ.ΑΣ. είναι αγκιστρωμένη και  εγκλωβισμένη από τα ξένα έργα των άλλων Υπηρεσιών και πρέπει με Νομοθετικές ρυθμίσεις να απαλλαγεί από αυτήν την γάγγραινα και επιτέλους οι άλλες Υπηρεσίες ας αναλάβουν εξολοκλήρου και αποκλειστικά το έργο που τους αντιστοιχεί και να πάψουν να ρίχνουν ευθύνες  και συνυπευθυνότητα στην ΕΛ.ΑΣ.
Ø  Η οριοθέτηση των αρμοδιοτήτων της ΕΛ.ΑΣ. και η απαλλαγή της από  εξωαστυνομικό έργο (Γήπεδα – Δικαστήρια – Φυλακές – Επιδόσεις – Πολεοδομικά – Υγειονομικού ενδιαφέροντος -  Δημοτικής αρμοδιότητας κ.α.) είναι αναγκαία πριν από κάθε Αναδιοργάνωση - Αναδιάρθρωση.
Ø  Οι ανωτέρω τεκμηριωμένες  προτάσεις μας, επιδιώκουμε να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης στο πλαίσιο της γενικότερης διαβούλευσης για την αναδιάρθρωση της ΕΛ.ΑΣ. και κατά επέκταση της Δ.Α. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ,ώστε να συμβάλουμε και εμείς στην δημιουργία μιας καλύτερης Αστυνομίας, με κύριο σκοπό την πρόληψη και καταπολέμηση της εγκληματικότητας, της καλύτερης προσφερόμενης αστυνόμευσης στους πολίτες και να εξασφαλίσουμε καλύτερες συνθήκες εργασίας, υγιεινής και ασφάλειας για τους αστυνομικούς.

Π Ρ Ο Τ Α Σ Η της Ε.Α.Υ.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ Δ.Α.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ.

                           ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ – Γραφείο ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΩΝ – Γραφείο ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Γ.Ε.Ε. – Γ.Ε.Α. - ΚΕΝΤΡΟ R/T
Ο.Π.Κ.Ε. -  Ο.Ε.Π.Τ.Α. -  ΔΙ.ΑΣ. ΝΑΥΠΛΙΟΥ - ΔΙ.ΑΣ. ΑΡΓΟΥΣ

Δήμος ΝΑΥΠΛΙΕΩΝ

Α. Τ.  ΝΑΥΠΛΙΟΥ
Τ. Α.  ΝΑΥΠΛΙΟΥ
Τ. Τ.   ΝΑΥΠΛΙΟΥ
Τ.Τ.Α.ΝΑΥΠΛΙΟΥ

Δήμος ΑΡΓΟΥΣ - ΜΥΚΗΝΩΝ

Α.Τ. ΑΡΓΟΥΣ
Τ.Α. ΑΡΓΟΥΣ
Τ.Τ. ΑΡΓΟΥΣ

Δήμος ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

Α.Τ. ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

Δήμος ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ

Α.Τ. ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
                                                                    ΓΙΑ ΤΟ  Δ.Σ.
           Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                Ο  ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


   ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΘΕΟΦΑΝΗΣ                 ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΒΕΝΕΤΣΙΑΝΟΣ
ΠΗΓΗ : "  http://www.argolikeseidhseis.gr  " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου