ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

ΔΕΗ: ΠΩΛΗΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ 400.000 ΠΕΛΑΤΩΝ

ΕΩΣ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ

24/06/2016
Την πώληση μέρους του χαρτοφυλακίου των πελατών της σχεδιάζει η ΔΕΗ, συστήνοντας εταιρίες λιανικής με άλλους προμηθευτές για να μειώσει το μερίδιό της σύμφωνα με τους όρους του τρίτου μνημονίου, με ομαλό τρόπο, δήλωσε ο επικεφαλής της Επιχείρησης Μανώλης Παναγιωτάκης.

Από το βήμα του συνεδρίου του Economist ανέφερε: «Δημιουργούμε εταιρίες λιανικής με πελάτες μας από όλες τις κατηγορίες με εγγυημένες για ένα διάστημα τιμές χονδρικής, τις οποίες θα διαθέσουμε με διαγωνισμό έναντι ανταλλάγματος στους άλλους προμηθευτές», δήλωσε ο Παναγιωτάκης, προσθέτοντας ότι «πιστεύουμε ότι όσοι προμηθευτές αντιμετωπίζουν την αγορά στρατηγικά θα ανταποκριθούν».
Όπως εξήγησε ο κ. Παναγιωτάκης στόχος είναι να γίνει με ομαλό τρόπο η μείωση του μεριδίου αγοράς της ΔΕΗ, το οποίο σύμφωνα με το μνημόνιο πρέπει να περιοριστεί σε 50% ως το 2020 (σήμερα υπερβαίνει το 90%) και να ακυρωθεί κάθε προοπτική αποσταθεροποίησης της επιχείρησης και συνολικά της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας.
Η πρώτη εταιρεία που θα δημιουργηθεί, θα πάρει ως προίκα περί τους 400.000 πελάτες της ΔΕΗ (αντιστοιχούν στο 6-7% της αγοράς) και θα διατεθεί προς πώληση σε ιδιώτες ανταγωνιστές προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας. Προβλέπεται να είναι έτοιμη τον Σεπτέμβριο, ενώ ο σχεδιασμός προβλέπει να ακολουθήσουν κι άλλες.
Οι πελάτες θα επιλεγούν με αντιπροσωπευτικό τρόπο, δηλαδή θα περιλαμβάνονται και οι λιγότερο κερδοφόρες κατηγορίες, καθώς και οφειλέτες με ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις.
Στα κίνητρα που θα προσφέρει η ΔΕΗ προκειμένου να είναι ελκυστικό το «πακέτο» περιλαμβάνεται και η παροχή σταθερής χονδρικής τιμής αγοράς της ενέργειας προς την εταιρεία, για εύλογο χρονικό διάστημα.
Η πρόταση, όπως επισήμανε ο ίδιος, απευθύνεται σε όσους συμμετέχουν στην αγορά μακροπρόθεσμα και με στρατηγική στόχευση ενώ θα δώσει στη ΔΕΗ το χρονικό περιθώριο να αναπτυχθεί σε νέες αγορές προκειμένου να αντισταθμίσει τις απώλειες από την ηλεκτρική ενέργεια.
Ο ίδιος ανέφερε ότι οι πελάτες που είναι προσδεδεμένοι στη ΔΕΗ (Δημόσιο, υψηλή τάση, αγρότες, καταναλωτές με ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις) αντιπροσωπεύουν σήμερα το 55% της αγοράς. Συνεπώς υπάρχει ο κίνδυνος η μείωση του μεριδίου της ΔΕΗ να οδηγήσει σε απώλεια του συνόλου των κερδοφόρων πελατών.

ΠΗΓΗ : "  ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΝΗ  " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου