ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Ο παππούς και το άλογο..., Πελλοπονήσιοι, Η μαμά δέρνει τον Μπόμπο, ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΕΞ,

Ο παππούς και το άλογο...

Το εγγονάκι παρακάλεσε το παππού να το πάει στο τσίρκο. 
-- "Δεν μπορώ", απαντά ο παππούς. 
-- "Ξέρεις παππού είναι πολύ ωραία!", επέμενε το εγγονάκι. 
-- "Δε θέλω, δεν μπορώ", είπε πάλι ο παππούς. 
-- "Ξέρεις παππού εμφανίζεται - μου είπαν - και μια πολύ όμορφη κοπέλα πάνω σε ένα κάτασπρο άλογο. Μόνο τα μακριά της μαλλιά σκεπάζουν το σώμα της". 
-- "Χμ... Χμ... Τέλος πάντων", είπε ο παππούς, "αποφάσισα να σε πάω. Έχω πολύ καιρό να δω άσπρο άλογο".






Πελλοπονήσιοι

Σ ένα αυτοκίνητο επιβαίνοντες είναι ένας Καλαματιανός, ένας Πυργιώτης κι ένας Πατρινός. Ποιος οδηγεί; 
Η ασφάλεια!!!




Η μαμά δέρνει τον Μπόμπο

Η μαμά δέρνει τον Μπόμπο. "Για να μάθεις να χτυπάς την αδελφή σου.". "Μα
τραβούσε τα αυτιά του σκύλου", απαντά ο 
Μπόμπος. "Τότε θέλει ξύλο κι αυτή", απαντά η μαμά, που κλονίζεται για
την απόφασή της. Κι ο Μπόμπος όλο αυτοπεποίθηση 
συμπληρώνει: "Κι όχι μόνο αυτό, αλλά δεν άφησε κι εμένα να τραβήξω τα
αυτιά του σκύλου ενώ ήταν η σειρά μου!"



ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS,


ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΕΞ

- Τι λέει ένας άντρας μετά το σεξ.
- "Μην το πεις στην γυναίκα μου"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου