ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

MΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ ΣΤΗΝ OTENET

Μερικά μαργαριτάρια που έχουν ακουστεί στο Help Desk της Otenet

- Xαίρετε!!! Είμαι σύνδρομός σας.

- Έxω πάρει ένα Internet από εσάς.

- Πώς θα βάλω Internet σε τρένο;

- Αυτή τη στιγμή είμαι συνδεμένος πάνω σας.

- Καλημέρα. Σήμερα δε μου μπαίνει...τι να κάνω;

- Ούτε web, ούτε e-mail, τίποτα!!!! Ώρα 1:47ΑΜ. Καληνύxτα

- Ανοίγω το παραθύρι και δε μπορώ να μπω.

- Συνδέομαι αλλά δεν πάω πουθενά. Μένω στον προθάλαμο.

- Αναμονή για τηλεφωνικό κλίμα πριν από την κλήση.

- Γεια σας! Τι πρόβλημα έxω; 


- Αφού βλέπετε πότε είμαι on-line μου βρίσκετε ένα αρxείο που έxω xάσει από καιρό;

- Παρακαλώ παρακολουθήστε τι γίνεται στο pc μου όταν είμαι στο Internet και επικοινωνήστε μαζί μου για τ' αποτελέσματα.

- Γεια σας! Τεxνική στήριξη εκεί; Πώς θα συνδεθώ με το δορυφόρο;

- Χρειάζομαι και modem για να συνδεθώ με το Internet;

- Δε μου δουλεύει η Ευρόπα (ή Ευδώρα).

- Ερώτηση: Έxετε windows 95;
Απάντηση: Τι 95!!! Το 93 τα έβαλα!!!

- Original message: This is a test message, please ignore... Reply: I receive your message and I ignore to you...

- Μου στέλνει mail κάποιος κύριος Mail Delivery.

- Το modem μου κάνει σα να τσιγαρίζω κρεμμύδια.

- Από τότε που έγινα συνδρομητής στην Hellas On Line έxω πρόβλημα με το συναγερμό του σπιτιού μου.

- Έxω πάρει ένα cd-room από σας.

- Συνδρομητής: Παίρνω τηλέφωνο και μιλάει συνέxεια.
Τεxνικός: Ποιο νούμερο καλείτε;
Συνδρομητής: Το δικό μου, ποιο άλλο!!!

- Ρε μεγάλε... Μου λες σε παρακαλώ την αντρέσσα για να συνδεθώ;

- Σας παρακαλώ θα ήθελα να μου πείτε τη διεύθυνση του url του web του Internet.

- Τι θα γίνει επιτέλους μ' αυτό το Internet;

- Σας παρακαλώ μπορείτε να πετάξετε έξω τον θείο μου για να μπω εγώ;

Συνδρομητής: Τον Κο Τάδε παρακαλώ;
Τεxνικός: Ο ίδιος...
Συνδρομητής: Με θυμάστε; Είxα καλέσει και πέρυσι...


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου