ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021

Εκδρομή του Συνδέσμου Αποστράτων Σωμάτων Ασφαλείας Ν. Αργολίδας στο Π Η Λ Ι Ο 24-25-26 Σεπτεμβρίου 2021

ΕΚΔΡΟΜΗ ΠΗΛΙΟΥ 24-25-26 Σεπτεμβρίου

2021

Ο Σύνδεσμος Αποστράτων Σωμάτων Ασφαλείας Ν. Αργολίδας την 24-25-26 Σεπτεμβρίου 2021 πραγματοποίησε την αναβληθείσα Εκδρομή στο ΠΗΛΙΟ.

Μία Εκδρομή που ζητήθηκε να πραγματοποιηθεί από τα μέλη μας που υπήρχε ικανοποιητικός αριθμός συμμετοχών, από μέλη άλλων Συνδέσμων, από υπηρετούντες και από φίλους του Συνδέσμου που συμμετέχουν στις περισσότερες Εκδρομές.

Μία Εκδρομή που οι συμμετέχοντες την είχαν ανάγκη μετά  την δύσκολη χρονιά που περάσαμε από τότε που αναβλήθηκε μέχρι σήμερα.

Η εν γένει συμμετοχή ήταν ικανοποιητική.

Η διάθεση όλων ήταν ότι το καλύτερο έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί και αυτή η Εκδρομή όπως όλες οι άλλες με πλήρη επιτυχία.

Σε κάθε εκδρομή του Συνδέσμου συμμετέχουν και νέα μέλη αλλά και φίλοι, αυτό μας δίνει την δύναμη να συνεχίσουμε καθότι δείχνει  ότι υπάρχει  εμπιστοσύνη στον Σύνδεσμό μας,  στην διοργάνωση των εκδρομών σε συνεργασία με το Τουριστικό Γραφείο.

Το μεσημέρι φτάνοντας στην όμορφη πόλη του ΒΟΛΟΥ ξεχυθήκαμε στα ξακουστά τσιπουράδικα.

Το Πήλιο είναι ένας ωραίος προορισμός για όλες τις Εποχές. Η κάθε μία με τις ιδιαιτερότητές της.

Ο κάθε Επισκέπτης απολαμβάνει το πανέμορφο Βουνό, τον καθαρό αέρα, το χιόνι και τις πανέμορφες παραλίες, όλα τα γούστα έχει την δυνατότητα να καλύψει.

Η έδρα της διαμονής μας ήταν στο ανακαινισμένο Ξενοδοχείο XENIA PALACE ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ όπου από εκεί βλέπεις τον Βόλο, τον Παγασητικό Κόλπο αλλά και το Βουνό των Κενταύρων.

Το ΠΗΛΙΟ έχει πολλά σημεία με τρεχούμενο νερό,  πολύ πράσινο και γαλάζιο χρώμα κάτι που το διαπιστώνει κάποιος από την ΠΟΡΤΑΡΙΑ και κατά την διαδρομή του μέχρι την ΜΑΚΡΙΝΙΤΣΑ που κάναμε μια Ομάδα συνταξιδιωτών, φτάνοντας σούρουπο απολαμβάνοντας έτσι  την φύση και την πόλη του Βόλου πού ταυτόχρονα άναβαν τα φώτα και όπως λένε η ΜΑΚΡΙΝΙΤΣΑ είναι το Μπαλκόνι του ΠΗΛΙΟΥ.

Στην πλατεία της ΜΑΚΡΙΝΙΤΣΑΣ θαυμάζεις τα ψηλά Πλατάνια.

Περπατήσαμε στα φωτισμένα καλντερίμια.

Αφού απολαύσαμε το χωριό πήραμε τον δρόμο του γυρισμού για να

βρεθούμε σε μία Ταβέρνα της ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ.

Την επομένη ημέρα ήταν στο πρόγραμμα ο γύρος του ΠΗΛΙΟΥ μία

δύσκολη διαδρομή αλλά φανταστική  που όσες και φωτογραφίες

σας βάλουμε στην ανάρτηση είναι αδύνατον να σας μεταφέρουμε

την ομορφιά, μόνο σε όσους έχουν πάει να τους φημίσουμε τις δικές

τους αναμνήσεις.

Στην διαδρομή μας βρέθηκε και ένας φίλος που μας έδωσε μήλα που πριν λίγο τα είχε κόψει.

Μετά το Μεσημεριανό φαγητό πήγαμε στο χωριό ΒΥΖΙΤΣΑ για καφέ με τον ωραίο χάρτη για τους επισκέπτες

Το βράδι της ιδίας ημέρας ήταν στο πρόγραμμα η επίσκεψη όλων των συνταξιδιωτών να επισκεφθούμε την Μακρινίτσα.
Μερικοί  είχαν πάει και την προηγούμενη ημέρα και γνώριζαν την ωραία διαδρομή με τα πόδια αποφάσισαν να γυρίσουν  χωρίς το λεωφορείο στην ΠΟΡΤΑΡΙΑ για τις εκεί Ταβέρνες για να απολαύσουν την Πηλιορείτικη Κουζίνα.

Για να απολαύσουμε  το ΠΗΛΙΟ θα έπρεπε να είχαμε ακόμα ημέρες πλην όμως λόγω των αναγκών των συμμετεχόντων δεν ήταν δυνατόν για περισσότερες ημέρες και την επομένη ημέρα ΚΥΡΙΑΚΗ θα γίνει η επιστροφή.

Το πρωί λοιπόν πήραμε τον δρόμο της επιστροφής όπου στο

πρόγραμμά μας ήταν επίσκεψη στην Ι.Μ. ΞΕΝΙΑΣ.

Η ονομασία Μονή Ξενιάς είναι γνωστά δύο μοναστήρια στη Μαγνησία τα οποία βρίσκονται βορειοανατολικά στις παρυφές ΄Ορθυς σε απόσταση 12 χιλιόμετρα το ένα από το άλλο και ανήκουν στην Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος και Αλμηρού.

Τραγούδια για το  1821 μας τραγούδησε ένα κάτοικος της περιοχής.

" ΕΠΙΚΑΙΡΑ " λόγω των 200 χρόνων.

Από εδώ και μετά πλέον η επιστροφή είναι μονόδρομος και αρχίζει το γλέντι αρχίζει  μέσα στο λεωφορείο.

΄Ετσι έκλεισε  αυτό το ωραίο 3 μερο για όλους μας δίνοντας ραντεβού για την επόμενη Εκδρομή ή Ταξίδι εφ΄ όσον οι συνθήκες της ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ είναι καλύτερες για σύντομη επανάληψη αλλά και μεγαλύτερης διάρκειας.

Εδώ το Δ.Σ. του Συνδέσμου, τα μέλη, αλλά και οι φίλοι που συμμετείχαν ευχαρίστησαν το Τουριστικό Γραφείο Zafiris tours  και τον οδηγό ΚΩΣΤΑ οι οποίοι προσπάθησαν να προσφέρουν ότι ήταν καλύτερο για την επιτυχία της Εκδρομής αυτής.

Στην συνέχεια θα διαβάσετε τα λίγα λόγια που είπε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου κ. ΜΑΝΤΑΣ Μιχαήλ όπου έτυχε πολλών χειροκροτημάτων κάνοντας πράξη των λεγομένων του και κλείνοντας στην επιστροφή ευχαρίστησε τους συνταξιδιώτες ευχόμενος για συνέχιση των Εκδρομών και Ταξιδιών.

Επίσης χαιρετισμό και ευχαριστήριο απηύθυνε η Ταμίας ΛΕΙΒΑΔΙΤΗ-ΛΙΤΣΑ Παναγούλα η οποία έχει συμμετάσχει σε αρκετές Εκδρομές, το δε  ταλέντο που την διακρίνει δημιούργησε ευχάριστες στιγμές κατά την διάρκεια της Εκδρομής.

Αγαπητοί  Συνάδελφοι Συναδέλφισες  και Φίλοι Φίλες  Συνταξιδιώτες.

Σήμερα πραγματοποιούμε μία εκδρομή με καθυστέρηση ενός χρόνου λόγω της ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ. Εδώ θέλω να σας ευχαριστήσω για την κατανόησή σας.

Είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος για την συμμετοχή ενός ακόμη μέλους του Δ.Σ. ο κ. ΚΟΥΚΟΥΒΕΣ Αντώνιος.

Αυτή η Εκδρομή παρότι ξεκίνησε με πολλές ακυρώσεις τελικά καλύφθηκαν τα δωμάτια που είχαμε χρεωθεί στο Ξενοδοχείο και για τον λόγο αυτό θα επιστραφούν οι προκαταβολές των μη συμμετεχόντων.

Εμείς λοιπόν οι τυχεροί που συμμετέχουμε σε αυτό το  τριήμερο ας το απολαύσουμε παίρνοντας δυνάμεις για την επόμενη εκδρομή ή Ταξίδη.

Εδώ η δική μου αποστολή τελειώνει και θα είμαι δίπλα σας ως συνταξιδιώτης, την δε υλοποίηση της εκδρομής την αφήνω στον ΄Αγγελο Ζαφείρη στον οποίο έχουμε εμπιστοσύνη καθότι μας το έχει αποδείξει στις προηγούμενες εκδρομές και ταξίδια.

Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή σας και εύχομαι από καρδιάς να περάσουμε όσο είναι δυνατόν καλύτερα.-

ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΚΔΡΟΜΗ.

Το δε βασικό πρόγραμμα της εκδρομής ήταν το παρακάτω όπου και είχε αναρτηθεί παλαιότερα.