ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Όλα διπλά, Στον άλλο κόσμο, Μια γυναίκα πάει στην κοινωνική πρόνοια, Η αριθμητική, Η Μαρία και ο μπακάλης

Όλα διπλά

Μια φορά ένας μεθυσμένος περπάταγε στο δρόμο. Ξαφνικά ένας αστυνομικός το σταματάει για αλκοτέστ. 
Τροχονόμος: "Περπατά επάνω στην κίτρινη γραμμή." 
Μεθυσμένος: "Ποια από τις δύο;"




  • Μια γυναίκα πάει στην κοινωνική πρόνοια
    Μια γυναίκα πάει στην κοινωνική πρόνοια, (ή όπως αλλιώς το λένε, δεν ξέρω), να πάρει επίδομα πολύτεκ...
  • Η αριθμητική
    Ο δάσκαλος εξετάζει τον Τοτό αριθμητική: - "Τοτό πόσο κάνει 1+1;" - "Κύριε να πάω στην τουαλέτα;" - "Να πα...
  • Η Μαρία και ο μπακάλης
    Η Μαρία δεν είναι καθόλου καλή στην αριθμητική. Η γιαγιά της προσπαθεί να τη μάθει με διάφορα παραδείγ...

Στον άλλο κόσμο

- Γιατρέ μου, πέτυχε η εγχείρηση μου; 
- Δεν είμαι γιατρός εγώ τέκνον μου, ο Αγιος Πέτρος είμαι.





ΠΗΓΗ : "  Asteiakia.gr   "  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου