ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Όλγα Κεφαλογιάννη: Επενδύουμε στο Διαδίκτυο

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ» ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

12/03/2014
Τη σημασία της τεχνολογίας για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, την υιοθέτησή της στο στρατηγικό σχέδιο του υπουργείου Τουρισμού και την ευρύτατη αξιοποίηση κάθε νέας εφαρμογής της, επισήμανε η υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη, σε ομιλία της σε εκδήλωση με θέμα «On-line Marketing- νέα εργαλεία: Προκλήσεις και Προοπτικές».
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και εντάσσεται στο πλαίσιο της Άτυπης Συνόδου υπουργών Τουρισμού η οποία χθες εστίασε στον παράκτιο και θαλάσσιο τουρισμό και σήμερα στις τεχνολογικές εφαρμογές που προωθούν τον τουρισμό.
Στην ομιλία της η υπουργός, επικαλέστηκε την γνώμη ειδικών που αναφέρουν πώς η τεχνολογία της επικοινωνίας και της πληροφορίας ταιριάζει απόλυτα στον τουρισμό και τόνισε ότι όποιος ασχολείται με τον τομέα πρέπει να γνωρίζει κάθε νέα εφαρμογή και πρόγραμμα.

Στο πλαίσιο αυτό ανάφερε ότι «ως υπουργείο Τουρισμού και ΕΟΤ επενδύουμε στο Διαδίκτυο. Ότι κάνουμε παρουσιάζεται στο Διαδίκτυο. Σε λίγους μήνες θα αναθεωρήσουμε τεχνολογικά το visitgreece.gr και θα εισαγάγουμε mobile marketing εργαλεία καθώς και πολλές άλλες πρωτοποριακές εφαρμογές».
Επίσης, η κ. Κεφαλογιάννη τόνισε πώς το εθνικό σχέδιο δράσης ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού δίνει μεγάλη σημασία στις νέες τεχνολογίες καθώς αναγνωρίζει την δυναμική που έχουν στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος.
Επισήμανε ακόμα πώς στα νεανικά ηλικιακά κοινά το ίντερνετ και οι εφαρμογές του αποτελούν βασική μέθοδο για να κλείσουν τις διακοπές τους ενώ συμβάλλει καθοριστικά και στην λήψη αποφάσεων για τον προορισμό που θα επιλέξουν.
«Οι καλές ειδήσεις, οι εικόνες, οι απόψεις επισκεπτών, που προβάλλονται στο διαδίκτυο έχουν ένα ακροατήριο ευρύτερο και δυναμικότερο που επηρεάζεται άμεσα και δημιουργεί καλές εικόνες που συντείνουν στο να επισκεφθεί τη χώρας μας», κατέληξε η κ. Κεφαλογιάννη.

Αύξηση 35,9% στον τζίρο σε ξενοδοχεία και εστιατόρια το δ΄ τρίμηνο του 2013
Την ίδια ώρα, αύξηση 35,9% σημείωσε ο τζίρος στον τομέα υπηρεσιών παροχής καταλύματος και εστίασης το δ΄ τρίμηνο 2013, σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του δ΄ τριµήνου 2012, έναντι μείωσης 21,7% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου το 2012 προς το 2011.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ), μεταξύ δ΄ τριμήνου και γ΄ τριμήνου 2013, ο συγκεκριμένος δείκτης κύκλου εργασιών παρουσίασε μείωση 61% έναντι μείωσης 70,9% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου το 2012.
Ο δείκτης περιλαμβάνει τις εξής ομάδες:
- Ξενοδοχεία και παρόµοια καταλύµατα
- Καταλύµατα διακοπών και άλλα καταλύµατα σύντοµης διαµονής
- Χώρους κατασκήνωσης, εγκαταστάσεις για οχήματα αναψυχής και ρυμουλκούμενα οχήματα
- Άλλα καταλύµατα, ∆ραστηριότητες εστιατορίων και κινητών μονάδων εστίασης
- Υπηρεσίες τροφοδοσίας για εκδηλώσεις και άλλες δραστηριότητες υπηρεσιών εστίασης
- ∆ραστηριότητες παροχής ποτών

ΠΗΓΗ :  "   ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΝΗ     "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου