ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Η Ελλάδα είναι ένας ιδανικός προορισμός για τους επισκέπτες

ΠΗΓΗ : "   pentapostagma    " 

Posted: April 6, 2014 at 8:51 am
Μπαράκ Ομπάμα«Ένας ιδανικός προορισμός για τους επισκέπτες είναι η Ελλάδα» ανέφερε ο Αμερικανός πρόεδρος, Μπαράκ Ομπάμα, στην υπουργό Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, σε συνομιλία που είχαν στο περιθώριο της χθεσινοβραδινής εκδήλωσης που έγινε στον Λευκό Οίκο, για να τιμηθεί η επέτειος της 25ης Μαρτίου.

Μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων η κ. Κεφαλογιάννη τόνισε ότι είχε την ευκαιρία να έχει μια σύντομη συνομιλία με τον πρόεδρο Ομπάμα, «ο οποίος, όπως και δημόσια, εξήρε την προσπάθεια της ελληνικής κυβέρνησης, αλλά μου είπε και προσωπικά πως η Ελλάδα είναι ένας ιδανικός προορισμός για τους επισκέπτες» ανέφερε η υπουργός Τουρισμού.
«Το μήνυμα που βγήκε από το Λευκό Οίκο, τόσο από τα λόγια του αντιπροέδρου Μπάιντεν, όσο και από τα λόγια του προέδρου Ομπάμα είναι μια πολύ θερμή στήριξη της ελληνικής κυβέρνησης και όλων των Ελλήνων για την προσπάθεια που γίνεται στην χώρα μας. Και νομίζω ήταν εξαιρετικά ενθαρρυντικό για όλους μας ότι αυτό έχει πλέον γίνει αντιληπτό και εδώ στις Ηνωμένες Πολιτείες και βεβαίως ότι η Ελλάδα παραμένει πάντα ένας στρατηγικός εταίρος της Αμερικής» υπογράμμισε η κ. Κεφαλογιάννη.
Η υπουργός Τουρισμού, μίλησε για τις επαφές που είχε, μαζί με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ Πάνο Λειβαδά, με στελέχη της τουριστικής αγοράς. «Συναντήσαμε στελέχη της τουριστικής αγοράς και όλους εκείνους που θέλουμε συνεργάτες στην προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών από την Αμερική. Τα μηνύματα είναι θετικά και ενθαρρυντικά για το 2014.
Συνεχίζουμε την προσπάθεια και πιστεύουμε ότι το 2014 θα είναι πραγματικά ακόμη μια χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό» τόνισε η κ. Κεφαλογιάννη και πρόσθεσε:
«Επιδεικνύουμε επιμονή στην προσέλκυση τουριστών από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, γιατί είναι για μας μια πολύ σημαντική αγορά. Κάνουμε συστηματική δουλειά, η οποία, όπως έχει φανεί, αποδίδει. Το 2013 είχαμε μια πολύ μεγάλη αύξηση του τουριστικού ρεύματος, για πρώτη χρονιά, μετά από αρκετά χρόνια καθοδικής πορείας. Το 2014 περιμένουμε ακόμα περισσότερους επισκέπτες από την Αμερική. Μας ενδιαφέρει όμως να εμβαθύνουμε κιόλας τη σχέση αυτή και να παρουσιάσουμε στους Αμερικανούς περισσότερες επιλογές στην Ελλάδα, τόσο σε επίπεδο προορισμών, όσο και σε επίπεδο ειδικών θεματικών μορφών τουρισμού».
Επίσης, ανέφερε ότι επισκέφθηκε τη Νέα Υόρκη για να μιλήσει στο συνέδριο του Ιδρύματος Νιάρχου, «το οποίο ήταν εξαιρετικά υψηλού επιπέδου», όπως είπε. «Συζητήσαμε για το πρόβλημα της ανεργίας των νέων και πως μπορεί και ο τουρισμός να προσφέρει στην αντιμετώπιση του μεγάλου αυτού προβλήματος. ‘Αλλωστε, το Ίδρυμα Νιάρχου έχει μια πολύ ουσιαστική παρέμβαση στην ελληνική κοινωνία και με τις πρωτοβουλίες του έχει πραγματικά στηρίζει την ελληνική κοινωνία όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης. Ήδη, υπάρχει μια πολύ καλή συνεργασία για την ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού και πιστεύω ότι μπορούμε να αναπτύξουμε περαιτέρω αυτή τη συνεργασία» συμπλήρωσε.
Η υπουργός Τουρισμού και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ πραγματοποίησαν αυτές τις μέρες σειρά επαφών στη Νέα Υόρκη με στελέχη της αμερικανικής τουριστικής αγοράς, φορείς και θεσμικούς παράγοντες. Όπως επισημαίνεται, στο διάστημα Ιανουαρίου – Δεκεμβρίου 2013 σημειώθηκαν 466.500 αφίξεις Αμερικανών στην Ελλάδα, αριθμός αυξημένος κατά 24%, σε σχέση με το 2012. Επίσης, οι εισπράξεις ήταν αυξημένες κατά 32,9% σε σχέση με το 2012 και ανήλθαν στα 506 εκατομμύρια ευρώ. Η ανάλυση αυτών των στοιχείων καταδεικνύει ότι η μέση κατά κεφαλήν τουριστική δαπάνη για τον Αμερικανό τουρίστα αυξάνεται.
Τόσο η κ. Κεφαλογιάννη, όσο και ο κ. Λειβαδάς στις συζητήσεις τους αναφέρθηκαν στα «συγκριτικά πλεονεκτήματα» της Ελλάδας και στην ασφάλεια που παρέχει ως προορισμός. Παράλληλα, τόνισαν την έμφαση που δίδεται στην ανάπτυξη θεματικών μορφών τουρισμού, όπως είναι ο ιαματικός, θρησκευτικός, συνεδριακός και 3ης ηλικίας τουρισμός.
Τέλος, έγινε σαφές στους εκπροσώπους της αμερικανικής τουριστικής αγοράς ότι η Ελλάδα εφαρμόζει ένα «στοχευμένο πρόγραμμα ανάπτυξης» του τουρισμού και έχει υιοθετήσει σε αυτό όλη τη νέα τεχνολογία (ίντερνετ και σύγχρονες μεθόδους μάρκετινγκ). Μέσω αυτών, οι Αμερικανοί μπορούν να αποκτήσουν ενημέρωση για τον τόπο προορισμού τους και να αντλήσουν πληροφόρηση για ότι αφορά την τουριστική Ελλάδα.
defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου