ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS



  • Το Νουνού
    Πάει μια μέρα ο Τοτός στην κουζίνα της μαμάς του και η μαμά του φτιάχνοντας του το γάλα του λέει: - Τοτέ π...
  • Οι αναμνήσεις
    Αυτή η μέρα είναι πολύ σημαντική για μένα . Σαν τέτοια μέρα έχασα τη γυναίκα μου και το παιδί μου . Ποτέ δ...
  • Ένα παιδάκι διηγείται σε ένα άλλο
    Ένα παιδάκι διηγείται σε ένα άλλο: "Ο προπάππος μου πολέμησε εναντίον του Ναπολέοντα, ο παππούς μου πολέμησε ...

  • Το κουνάβι
    Ένας άντρας με τη γυναίκα του οδηγούσαν προς το σπίτι τους ένα πολύ κρύο βράδυ (του χειμώνα), όταν η γυναί...
  • Όλες οι ξανθιές δεν είναι ίδιες!
    Πάει στο καζίνο μια ξανθιά γκομενάρα, φτάνει μπροστά στους γκρουπιέριδες και λέει:- Είμαι φοβερά τυχερή ότα...
  • Blue Tooth
    Μια ξανθιά πάει στον οδοντίατρο και του λέει:- Θέλω να μου βάψεις τα δόντια μου μπλε.- Όλοι θέλουν τα δό...

  • Ο σύζυγος με τη συνδυαστική λογική
    Ένας επιβάτης ανεβαίνει στο λεωφορείο και κάθεται σε μια μπροστινή θέση. Βγάζοντας από το πορτοφόλι του ...
  • Αν έχεις τύχη....
    Στην άκρη της λίμνης, ο άντρας βλέπει μια γυναίκα να πνίγεται και, μη ξέροντας κολύμπι ο ίδιος, βάζει τις φωνές...
  • Το καγκουρό δραπέτης
    Ήταν σε ένα ζωολογικό κήπο ένα κανγκουρό το οποίο όλο το έσκαγε. Οι υπεύθυνοι του ζωολογικού σκέφτηκαν...
ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr    " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου