ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Οι μεγαλύτεροι ψεύτες, Ποιό είναι το ζώδιο του Μπιν Λάντεν;, ΧΤΑΠΟΔΙΑ



Οι μεγαλύτεροι ψεύτες

Δυο φίλοι σε μια παρέα κάνουν κόντρα ποιος θα πει το μεγαλύτερο ψέμα. 
Ξεκινά λοιπόν ο πρώτος: 

- Που λέτε παιδιά ήμουν στη Νέα Υόρκη σε ένα ουρανοξύστη που είχε 500 πατώματα, βγαίνω που λέτε στη ταράτσα και εκεί που στεκόμουν δίπλα σε πολύ κόσμο, τρελαίνομε και πηδάω από κάτω. Με το που σκάω στο έδαφος ρίχνω ένα σάλτο και ξανά βγαίνω επάνω, τους τρέλανα όλους. 
Η σειρά του δεύτερου τώρα: 
- Ναι εγώ ήμουν εκεί και τα είδα όλα.


Ποιό είναι το ζώδιο του Μπιν Λάντεν;

Δίδυμοι!

  • Η ομορφότερη γυναίκα του κόσμου...
    Δύο φίλες συζητούν: - Καλέ, σου έχω πει τι λέει ο αρραβωνιαστικός μου σε όποιον πετυχαίνει στο δρόμο; - Όχι, για πες...
  • Μαϊμού η αλανιάρα !
    -Μια μέρα σε ένα ζωολογικό κήπο φέρνουν μια καινούρια μαϊμού , όπως είναι φυσικό , την βάζουν στο κλουβί με τι...
  • Ο κακός λύκος
    Κάποια ηλιόλουστη μέρα, η Κοκκινοσκουφίτσα αποφάσισε (σύμφωνα με το λαϊκό μύθο) να επισκεφτεί τη γιαγιά της. Ο δρό...

ΧΤΑΠΟΔΙΑ

- Τι ζητάει το αρσενικό χταπόδι στο πατέρα ενός θηλυκού χταποδιού;
- Τι;
- Ζητάει το χέρι,το χέρι,το χέρι,το χέρι,το χέρι,το χέρι,το χέρι,το χέρι της κόρης του.

Ήταν 2 χταπόδια και λέει το ένα στο άλλο:
- Θες να πάμε βόλτα χέρι-χέρι, χέρι-χέρι, χέρι-χέρι, χέρι-χέρι, χέρι-χέρι, χέρι-χέρι, χέρι-χέρι, χέρι-χέρι.





ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου