ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

" ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS,



  • Aλλος την έχει και πονάει
    Μια μέρα ζήτησα από τις χρυσές αγγελίες σύζυγο .Την επομένη , εκατοντάδες επικοινώνησαν ότι μπορώ να έχω την...
  • Ο έρωτας είναι τυφλός!
    Δύο φιλενάδες συζητούν: - "Ο Γιάννης μου, με λατρεύει. Μου λέει, ότι δεν έχει ξαναδεί πιο ωραία γυναίκ...
  • Η μπανανόφλουδα
    Μια ξανθιά περπατάει στο δρόμο,και βλέπει μια μπανανόφλουδα. Λυπημένη, σκέφτεται:ρε γαμώτο πάλι θα σκοντάψω..!...


  • Η ξανθιά και η ντουλάπα.
    - Τι διαφορά έχει μια ξανθιά από μια ντουλάπα ;- Μόνο δύο άντρες χωράνε σε μια ντουλάπα ταυτόχρονα .
  • Μπελάδες
    Ένα οχτάχρονο μπαίνει σε ένα μπαρ, κατευθύνεται στην μπαργούμαν και της λέει: -Μωρό μου, βάλε μου ένα διπλό Τζώνυ! -Θ...
  • Η ξανθιά.
    -Μια ξανθιά αποφάσισε να κάνει ένα τρελό πράγμα που δεν είχε ξανακάνει, κα πηγαίνει στο κατάστημα να...
ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου