ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Το ορφανό πετάει!!!, Καπνίστε παρακαλώ!, Η ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ., ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ, ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΠΑΡ Ο ΚΩΣΤΑΣ


Το ορφανό πετάει!!!

Κοίτα Γιωρίκα αυτό το ορφανοτροφείο στον τρίτο έπιασε φωτιά. Πήγαινε εσύ επάνω και πετά μου ένα ένα τα μωρά για να τα σώσουμε.
-Πετάει το πρώτο ο Γιωρίκας.
Το πιάνει ο Κωστίκας το βάζει στην άκρη.
-Πετάει το δεύτερο. 
Το πιάνει ο Κωστίκας το βάζει στην άκρη.
- Πετάει ένα μαυράκι, το αφήνει ο Κωστίκας σκάει κάτω και πεθαίνει.
Τι κάνεις ρε μα**κα του λέει ο Γιωρίκας γιατί το άφησες; 
Είπαμε να σώσουμε τα ζωντανά ρε μα**κα, τα καμένα τι μου τα πετάς;



Καπνίστε παρακαλώ!

Από τι πέθανε ο πρώτος ιδιοκτήτης της Marlboro;
Από καρκίνο των πνευμόνων!

Η ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ.

Είναι έντεκα η ώρα το βράδυ. Η σύζυγος περιμένει στην κουζίνα και είναι αρκετά νευριασμένη. Έρχεται ο σύζυγος, κρατώντας στο ένα χέρι την τούρτα στο άλλο μια ανθοδέσμη.
Α Καλησπέρα, αγάπη μου, αυτό είναι για σένα...
Γ Τι θες να πεις ότι σήμερα είναι η επέτειος μας;
Α Όχι, απλά το έκανα για ποικιλία, πάμε στο κρεβάτι, αγάπη μου!
Γ Μήπως πεινάς; Μαγείρεψα το βραδινό... και έχουμε την τούρτα...
Α Όχι, δεν πεινάω... πάμε!
Γ Ξέρεις..., δεν μπορώ σήμερα, καταλαβαίνεις...
Α Μήπως όλες έχετε κάνει καμιά συνωμοσία σήμερα, ε;

ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ

Τοτός:
- Εμένα ο μπαμπάς μου όταν εργάζεται τους αφήνει όλους με το στόμα ανοιχτό.
Μπομπός:
- Και πως τα καταφέρνει; Τι δουλειά κάνει;
Τοτός:
- Είναι οδοντίατρος.

ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΠΑΡ Ο ΚΩΣΤΑΣ

Μπαίνει στο μπαρ ο Κώστας και λέει στο Γιάννη, τον μπάρμαν:
- Βάλε μου κάτι δυνατό, Γιάννη. Μόλις είχα ένα τρικούβερτο καυγά με τη γυναίκα μου.
- Μπα; Και πώς τελείωσε αυτός ο καυγάς σας;
- Ήρθε σε μένα γονατιστή, σκυμμένη στα τέσσερα, λέει ο Κώστας.
- Αλήθεια; Αυτό είναι απ τ άγραφα! Και τι σου είπε;
- Είπε: «Έβγα από κάτω απ το κρεβάτι, φοβητσιάρη παλιοχέστη!»


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου