ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Πριν έρθω στο κολέγιο Μακάρι να είχα Γνωστή ...

Ότι η μπάλα έχει σημασία πόσο αργά θα προγραμματιστεί η πρώτη μου τάξη, Id ύπνο δεξιά μέσα από αυτό. 

Αυτό θα μπορούσε να αλλάξει τόσο πολύ και μόλις το συνειδητοποιούν. 

Αυτό που μπορείτε να αγαπούν πολλούς ανθρώπους σε πολλούς διαφορετικούς τρόπους. 


Ότι τα παιδιά κολέγιο ρίξει αεροπλάνα πάρα πολύ. 

Ότι αν φοράτε πολυεστέρα ο καθένας θα σας ρωτήσω γιατί είστε τόσο ντυμένοι. 

Ότι κάθε ρολόι στην πανεπιστημιούπολη δείχνει ένα διαφορετικό χρονικό διάστημα. 

Ότι αν ήσουν έξυπνος στο γυμνάσιο - έτσι τι; 

Αυτό θα ήθελα να πάω σε ένα κόμμα το βράδυ πριν από την τελική. 

Ότι εργαστήρια Chem απαιτούν περισσότερο χρόνο από ό, τι όλα τα μαθήματα μου βάλει μαζί. 

Αυτό μπορείτε να το γνωρίζουν τα πάντα και να αποτύχει μια δοκιμή. 

Αυτό που μπορείτε να ξέρετε τίποτα και άσσο μια δοκιμή. 

Αυτό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για σχεδόν οτιδήποτε έμαθα για το συγκάτοικό μου. 

Αυτό το σπίτι είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να επισκεφθείτε. 

Ότι οι περισσότεροι από την εκπαίδευσή μου θα λαμβάνονται έξω από τα μαθήματά μου. 

Αυτή η φιλία είναι κάτι περισσότερο από το να πιει μαζί. 

Ότι θα ήμουν ένας από εκείνους τους ανθρώπους οι γονείς μου με προειδοποίησε για. 

Αυτή η δωρεάν φαγητό σερβίρεται μέχρι τις 10:00 έχει φύγει από 9:50. 

Ότι η Κυριακή είναι αποκύημα της φαντασίας κόσμους. 

Ότι η ψυχολογία είναι πραγματικά Βιολογία, ότι η βιολογία είναι πραγματικά Χημεία, ότι η χημεία είναι πραγματικά Φυσικής και της Φυσικής είναι πραγματικά μαθηματικά. 

Ότι οι γονείς μου θα γίνει πολύ πιο έξυπνη κατά τα τελευταία λίγα χρόνια. 

Αυτό είναι δυνατόν του να είναι μόνος του, ακόμη και όταν είστε περιβάλλεται από φίλους. 

Ότι οι φίλοι είναι αυτό που κάνει αυτό το μέρος αξίζει τον κόπο! 


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου