ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Θρησκείες


Τρεις φίλοι κάθονται σε ένα παγκάκι και λένε ποια θρησκεία είναι η καλύτερη. 
Λέει ο Χριστιανός:
- Μία μέρα ξεκίνησα να πάω με την βάρκα μου μια βόλτα, και ξαφνικά ξέσπασε μία απίστευτη καταιγίδα με τεράστια κύματα και θαλασσοταραχή. Προσευχήθηκα τότε στον Χριστό, και γύρω-γύρω ήταν μεγάλα κύματα, και εκεί που ήμουν εγώ ήταν ηρεμία.


Λέει ο Μωαμεθανός:
- Μια μέρα, εκεί που προχωρούσα στην έρημο με την καμήλα μου, ξαφνικά αρχίζει μια φοβερή αμμοθύελλα. Προσευχήθηκα στον Αλλάχ, και γύρω-γύρω ήταν αμμοθύελλα και εκεί που ήμουν εγώ ήταν ηρεμία.
Λέει και ο Εβραίος:
- Ένα Σάββατο ξεκίνησα να πάω στην εκκλησία, και στην πορεία κουράστηκα και κάθισα σε ένα παγκάκι να ξεκουραστώ. Εμφανίζεται λοιπόν μια ωραία γυναίκα, και με άρπαξε και ήθελε να κάνουμε σεξ. Όμως εγώ δεν μπορούσαν να κάνω σεξ μαζί της, γιατί ήταν Σάββατο. Προσευχήθηκα λοιπόν, και γύρω-γύρω ήταν Σάββατο, και εκεί που ήμουνα εγώ και έκανα σεξ ήταν Κυριακή!



ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου