ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Ο άγριος πατέρας

Πάει κάποιος στη δουλειά του ύστερα από δύο μήνες και τον ρωτάει το αφεντικό του: 
- Που ήσουν ρε τόσες μέρες και έχουμε πνιγεί στη δουλειά; 
- Ασε ρε αφεντικό, πέθανε η μάνα μου. 
- Έλα ρε, και πώς πέθανε; 


- Ασε, είναι μεγάλη ιστορία. 
- Για πες μου. 
- Είναι μεγάλη ιστορία σου λέω. 
- Δεν πειράζει, πες μου. 
- Ακου, πήγε να απλώσει τα ρούχα στην ταράτσα, γλιστράει και πέφτει. 
- Και τι έγινε, σκοτώθηκε; 
- Όχι. Είχαμε το τραμπολίνο για τα παιδιά και πιάστηκε από τα παράθυρα. 
- Και τι έγινε, σκοτώθηκε; 
- Όχι. Είχαμε το τρομπολίνο για τα παιδιά και πιάστηκε από τη ζγόρνα. 
- Και τι έγινε, σκοτώθηκε; 
- Όχι. Είχαμε το τραμπολίνο για τα παιδιά και πιάστηκε από το καλώδιο της κεραίας. 
- Και τι έγινε, σκοτώθηκε; 
- Όχι. Είχαμε το τραμπολίνο για τα παιδιά και βγαίνει ο πατέρας μου έξω με την καραμπίνα Μπαμ!! Μπαμ!!Μπαμ!! Γαμώ το κέρατο σου θα μου διαλύσεις όλο το σπίτι!!!!!!!!!!



ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου