ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Ο ΚΒΑΝΤΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ. ΠΟΙΗΜΑ

ΠΗΓΗ : Votegreece.gr

κβαντικός υπολογιστής
Ο ΚΒΑΝΤΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Άλλη η δική μου επιθυμία
άλλη η του υπολογιστή
εγώ ταχύτητα του ζητάω πιο πολλή
κι’ αυτό το τέρας στυλώνει τα πόδια
και με καθυστερεί

Δυό-τρεις εντολές ταυτοχρόνως
μπερδεύεται και του φέρνουν τρόμο
και αρχίζει τα παραπατήματα
και τότε εγώ …βλαστήματα
Άλλο πάλι μπλέξιμο με τα κλειδιά
έτσι μου έρχεται να προσλάβω κλειδαρά
συχνά μου γράφει: απόδειξε ότι «είσαι εσύ»
άνοιξε στα στραβά σου κυρία Google να με δεις
αφού στενά με παρακολουθείς
«Κυάμων απέχετε» είπε ο Πυθαγόρας
και ο δικός μου έφαγε πολλά «κουκιά»(cookies)
γιατί τα θεώρησε οπώρας
κόκκινη κάρτα η Google μου μου βάνει
και βάλθηκε να με τρελάνει
εσύ μην χολοσκάς όλα ο χρόνος θα τα γιάνει .
Μη μας παριστάνεις την παρθένα
με ύποπτο λογισμικό τα ΑΡΤ’ς πασπαλισμένα
ο «μεγάλος αδελφός» μας παρακολουθεί καμουφλαρισμένα
ακόμη και ποιος πέρδεται τι σε ενδιαφέρει εσένα;
Τούτος ο υπολογιστής μας κλέβει
την αρπαχτή αύξησε και μας μακελεύει
όπλα στους δόλιους έδωσε και στην πανουργία
την εγρήγορση χαλάρωσε των λαών λόγω αγνοίας
άνοιξε την ψαλίδα υπέρ των ισχυρών και της ολιγαρχίας
Καιρός να φτιάξουμε τον Κβαντικό υπολογιστή
την ταχύτητα να ξεπεράσει του φωτός
λιγότερο αδικία και πιο πολλή ελευθερία
να φέρει στους λαούς
να εισδύσουμε βαθιά σε νέους κόσμους διαστημικούς
να τρέχει σαν τα νετρίνα και να τα υπερβεί
έτσι θα σταματήσω να τον βρίζω
όταν αυτός κωλυσιεργεί
*Αμφικτύων
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών amphiktyon.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου