ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

ΠΕΡΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ - H Monokatikia

ΠΕΡΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

ΣΟΦΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ
1. Δεν έχω μιλήσει με την γυναίκα μου τους τελευταίους 18 μήνες.
Δεν θέλω να την διακόψω.

2. Ο τελευταίος καυγάς με την γυναίκα μου ήταν δικό μου λάθος.
Με ρώτησε : Τι έχει η τηλεόραση ;
Και απάντησα : Σκόνη!

3. Μια μέρα μου είπε : Έχω ηλεκτρικό μίξερ, ηλεκτρική τοστιέρα, ηλεκτρικό στίφτη κ.α. Υπάρχουν πολλές συσκευές και δεν έχω που να καθίσω.
Της αγόρασα μία ηλεκτρική καρέκλα.

4. Τις προάλλες μου λέει : Το αυτοκίνητο δεν πάει καλά γιατί έχει νερό στο καρμπυρατέρ.
Ρώτησα που είναι το αυτοκίνητο και μου απάντησε : Στη λίμνη.

H Monokatikia

Γυρνάει μια μέρα ένας πόντιος από την δουλειά του και βλέπει τη γυναικα του στο κρεβάτι με έναν άλλο.
-Τι γίνεται εδώ??!!
-Να... κάναμε party στον πάνω όροφο,μου έπεσε το παντελόνι και ήρθα να το πάρω
-Γυναικα έτσι είναι?
-Ναι αγάπη μου έτσι είναι.
Φεύγει ο γκόμενος τρέχοντας από το σπίτι και ο πόντιος με την γυναικα του ξαπλώνουν στο κρεβάτι και κοιμούνται. Στις 3 η ώρα το βραδυ ξυπνάει η γυναικα και βλέπει τον άνδρα της να χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο.
-τι έπαθες άνδρα μου?
-Τώρα θυμήθηκα ότι μένουμε σε μονοκατοικία!!!



gynaika-nai agaph mou etsi einai.
Feygei o araphs trexontas apo to spiti kai o pontios me thn gynaika tou ksaplwnoun sto krevati kai koimountai.
Stis 3 h wra to vradi ksipnaei h gynaika kai vlepei ton andra ths na xtiaei to kefali tou ston toixo.
Gynaika- ti epa8es andra mou?
pontios-Twra 8imi8ika oti menoume se monokatikia!!!



ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου