ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη 19 Ιουλίου 2016

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ

ΠΗΓΗ : "  http://roykoymoykoy.blogspot.gr   " 



ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ
http://www.anekdotakias.gr
    Ένας γκέι φαντάρος κάνει σκοπιά στο στρατόπεδο. Εκεί που κάθεται αμέριμνος μες στην καλή χαρά περνάει ο στρατηγός!
Αχ καλέ, ένα μανάρι!!! λέει ο φαντάρος.
    Εκνευρίζεται ο στρατηγός, βάζει φωνή και του λέει:
Πως λέγεσαι, ψάρακα? Παρουσιάσου!!!!
    Αφού παρουσιάζεται ο φαντάρος, γυρίζει ο στρατηγός, δείχνοντας το ένα εκ των τριών αστέρων που έχει στο γαλόνι και του φωνάζει:
- Τι είναι αυτό, ψάρακα??Ένα αστεράκι, λέει με νάζι ο φαντάρος.
- Κι αυτό τι είναι ψάρακα?? λέει δείχνοντας με νεύρα το δεύτερο αστέρι.
Aλλο ένα αστεράκι, λέει με το ίδιο νάζι ο φαντάρος.
- Και αυτό τι είναι, ψάρακα???? δείχνοντας το τρίτο αστέρι και τρομερά εκνευρισμένος πια…
Ένα τρίτο αστεράκι!!! (στον κόσμο του αυτός…)
- Και πως πρέπει να με φωνάζεις, ψάρακα?????Ουρανέ μου….????
**********************************************************
    Είναι σε ένα αεροπλάνο μια ομάδα αλεξιπτωτιστών και ετοιμάζονται για άσκηση. Τους λέει λοιπόν ο λοχίας:
- Μόλις δείτε το πράσινο φωτάκι να ανάβει θα πηδήξετε.    Πετάγετε ένας από αυτούς και λέει:
- Κι αν δεν ανάψει?- Θα ανάψει, του απαντά με σιγουριά ο λοχίας.
- Κι αν δεν ανάψει?- Θα ανάψει, του ξαναλέει.
- Ναι μα αν δεν ανάψει?- Σκάσε, θα ανάψει. Μόλις πηδήξετε θα μετρήσετε μέχρι το 10 και θα τραβήξετε το αλεξίπτωτο.
    Πετάγεται ξανά ο ίδιος και λέει:
- Κι αν δεν ανοίξει?- Θα ανοίξει, του λέει ο λοχίας.
- Κι αν δεν ανοίξει?- Θα ανοίξει.
- Ναι κι αν δεν ανοίξει.- Αν δεν ανοίξει, του λέει, θα τραβήξετε το εφεδρικό.
- Κι αν δεν ανοίξει και το εφεδρικό?- Θα ανοίξει.
- Κι αν δεν ανοίξει?- Θα ανοίξει σκάσε, απαντά κατακόκκινος ο λοχίας. Μόλις φτάσετε κάτω θα σας περιμένουν τζιπάκια να σας γυρίσουν στην βάση.
- Κι αν δεν μας περιμένουν?- Θα σας περιμένουν.- Κι αν δεν μας περιμένουν.- Σκάσε, θα σας περιμένουν.    Κάποια στιγμή βγαίνει ο αρχηγός και τους φωνάζει να πηδήξουν.
- Μα δεν άναψε το πράσινο φωτάκι, λέει ο ίδιος με τις ερωτήσεις.
- Βρε άντε στο διάολο πηδά, του λέει και τον σπρώχνει. Πέφτει αυτός, μετράει μέχρι το 10, τραβάει το αλεξίπτωτο και δεν ανοίγει.
- Αμάν, λέει ο φαντάρος.
    Τραβάει το εφεδρικό, δεν ανοίγει ούτε αυτό.
- Ε, τον π**στη τον λοχία, λέει. Έχει γούστο να μην μας περιμένουν και τα τζιπάκια κάτω…!
**********************************************************
    Ο λοχίας στους στρατιώτες :
Σε λίγο θα έρθει ο λοχαγός . Προσοχή στραβάδια ! Αν σας ρωτήσει : » πόσων χρόνων είστε » θα πείτε 22 , » πόσα χρόνια υπηρετείτε » θα πείτε 2 , » ποιο φαγητό σας αρέσει , τα φασόλια ή το κρέας » θα πείτε και τα δύο .
    Έρχεται ο λοχαγός και ρωτά ένα στρατιώτη που ήταν Πόντιος :
Πόσα χρόνια υπηρετείς παιδί μου ?
- Είκοσι δύο λοχαγέ μου .- Είκοσι δύο ? Και πόσο χρονών είσαι ?
- Δύο …Δύο ? Μα δεν μου λες με περνάς για τρελό ή για ηλίθιο ?
- Και τα δύο λοχαγέ μου .
**********************************************************
    Ο Κώστας μόλις είχε πάρει το δίπλωμα αλεξιπτωτιστών.
    Η μάνα του του έλεγε να μην πετάξει ακόμα με το αλεξίπτωτο γιατί είδε όνειρο πως το αλεξίπτωτο δεν θα ανοίξει.
    Πάει την άλλη μέρα στο σχολείο ο Κώστας λέει στον φίλο του τον Γιάννη »η μητέρα μου είπε πως αν πετάξω με αλεξίπτωτο αυτό δεν θα ανοίξει» και του απαντάει και ο Γιάννης » μην φοβάσαι αυτά λένε πάντα οι μανάδες για να εμποδίσουν τα παιδιά τους».
    Πάνε την άλλη μέρα να πετάξουνε. Είχαν μπει σε ένα αεροπλάνο και περίμεναν μέχρι να τους πει ο πιλότος να πηδήξουνε.
    Λέει ο Γιάννης στον Κώστα τότε »να για να αισθάνεσαι ότι δεν κινδυνεύεις έλα να ανταλλάξουμε αλεξίπτωτα» ο Κώστας του λέει »εντάξει».
    Πηδάει ο Κώστας κάτω ανοίγει το αλεξίπτωτο. Μετά πήδηξε και ο Γιάννης. Ξαφνικά βλέπει τον Γιάννη να έρχεται με φόρα προς τα κάτω.
   Περνάει δίπλα στον Κώστα και λέει »γα*ώ το μο**ί της μάνας σου Κώσταααααααα!!!
**********************************************************
    Στο στρατόπεδο της Αυλώνας μοιραζόταν άδειες για τους φαντάρους. Ο Κώστας, ο Τάσος και ο Γιώργος πήραν άδεια για μια μέρα.
    Λέει ο ΤάσοςΜάγκες, θα πάμε στο μπου***λο για να βγάλουμε το άχτι μας.
Έγινε λένε και οι άλλοι.
    Πήγαν πρώτα σε ένα μπαράκι και πλακώθηκαν στα ουίσκι. Οι δύο δε μέθυσαν πολύ αλλά ο τρίτος έγινε τύφλα.
    Πήγαν λοιπόν στο μπο***λο και ζητούν από τη τσατσά να τους βρει τρείς ωραίες γκόμενες.
    Εντάξει απαντάει εκείνη.
    Πηγαίνει να φωνάξει τις που**νες αλλά ήταν μόνο δύο. Κάθισε και σκέφτηκε ότι αφού ο ένας είναι μεθυσμένος να του βάλουνε μια κούκλα και ίσως να μην καταλάβει τίποτα. Έφτασε η ώρα και γά**σαν όλοι τους. Την άλλη μέρα συζητούσαν για τις γκόμενες και το νυχτερινό όργιο.
    Ο Κώστας λέει: Καλά εγώ είχα μια ξανθιά σαν βασίλισσα και κάναμε τα πάντα.
    Ο ΤάσοςΣιγά τ αυγά, η δικιά μου ήταν μαύρη αράχνη και μου έκανε κάτι κόλπα που με τρελάνανε.
    Ο ΓιώργοςΤι λέτε ρε μα**κες? Εγώ μόνο δεν γά**σα δηλαδή?
    - Γιατί ρε? ρωτάνε απορημένοι οι φίλοι του.
    Ο ΓιώργοςΞέρω εγώ? Μάλλον πρέπει ρε παιδιά η δικιά μου να ήταν μάγισσα!
    - Μάγισσα? Τι μάγισσα ρε?
    - Ναι ρε! Φανταστείτε ότι όταν ξαπλώσαμε δε μίλησε καθόλου, αλλά μόλις της τον έβαλα έκανε ένα
φφφφφφσσσσσσσσσσσττττττττττττττ και έφυγε από το παράθυρο πετώντας.
**********************************************************
    Κύριε υπουργέ Αμυνας,
 επιτρέψτε μου να σας εκθέσω το πρόβλημά μου και να σας ζητήσω να τακτοποιήσετε το θέμα μου.
    Περιμένω να μου »έρθει το χαρτί» για να παρουσιαστώ στο στρατό.
    Είμαι 24 χρονών και έχω παντρευτεί μια χήρα 44 χρονών, η οποία έχει μια κόρη 25 χρονών, την οποία παντρεύτηκε ο πατέρας μου. Επομένως ο πατέρας μου, αφού παντρεύτηκε την κόρη μου, είναι γαμπρός μου.
    Επιπλέον η κόρη μου, αφού είναι σύζυγος του πατέρα μου, έγινε και μητριά μου.
    Η γυναίκα μου κι εγώ αποκτήσαμε τον περασμένο Ιανουάριο ένα γιο. Κατά συνέπεια εκείνος, είναι αδερφός της συζύγου του πατέρα μου και κουνιάδος του πατέρα μου. Είναι όμως και θείος μου, αφού είναι αδερφός της μητριάς μου. Άρα ο γιός μου είναι θείος μου.
    Η σύζυγος του πατέρα μου απέκτησε τα Χριστούγεννα ένα γιο, ο οποίος είναι ταυτόχρονα αδερφός μου, αφού είναι γιος του πατέρα μου, και εγγονός μου, αφού είναι γιος της κόρης της γυναίκας μου.
    Τότε εγώ είμαι αδερφός του εγγονού μου και, επειδή ο σύζυγος της μητέρας κάποιου είναι πατέρας του, αυτό έχει ως αποτέλεσμα εγώ να είμαι πατέρας της κόρης της γυναίκας μου και αδερφός του γιου της. Επομένως είμαι ο παππούς μου.
    Δεδομένου αυτού, σας παρακαλώ να με απαλλάξετε, αφού ο νόμος απαγορεύει πατέρας, γιος και εγγονός να υπηρετούν ταυτόχρονα στον στρατό.
ΚΑΙ Η…. ΓΝΩΣΤΗ ‘’ΣΑΛΤΣΑ’’ ΓΙΑ ΝΟΣΤΙΜΙΑ 

!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου