ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 25 Μαρτίου 2017

10 καλύτερες ατάκες ζευγαριών

10) Αυτός: Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί φοράς σουτιέν! Δεν έχεις τίποτα να βάλεις μέσα!
Αυτή: Και εσύ φοράς παντελόνι...έτσι δεν είναι; 
9) Αυτή: Τί θες να πεις με το να έρχεσαι σπίτι μισομεθυσμένος; 
Αυτός: Δεν φταίω εγώ...ξέμεινα από λεφτά! 
8) Αυτός: Από την πρώτη στιγμή που σε είδα ήθελα να σου κάνω έρωτα σαν απελπισμένος. 
Αυτή: Εεε λοιπόν, τα κατάφερες!. 

7) Αυτός: Δύο εκατοστά περισσότερο και θα ήμουν βασιλιάς! 
Αυτή: Δύο εκατοστά λιγότερο και θα ήσουν βασίλισσα! 
6) Σε τοίχο γυναικείων τουαλετών: «Ο άντρας μου με ακολουθεί παντού» 
Γραμμένο ακριβώς από κάτω: «Δεν την ακολουθώ!!!!»
5) Αυτός: Τί θα έλεγες να αλλάξουμε ρόλους απόψε; 
Αυτή: Καλή ιδέα...εσύ θα είσαι στη σιδερώστρα και εγώ θα κάθομαι στον καναπέ και θα κλάνω! 
4) Παπάς: δε νομίζω ότι θα βρεις άλλον άντρα σαν τον μακαρίτη τον σύζυγο σου. 
Αυτή: Σιγά μην τον κοιτάξω κιόλας! 
3) Αυτός: Τί τα έκανες όλα αυτά τα λεφτά που σου έδωσα για την Λαϊκή; 
Αυτή: Γύρνα από την άλλη και κοίτα στον καθρέφτη να δεις τί τα έκανα, παχύσαρκο γουρούνι! 
2) Αυτός: Απόψε πάμε έξω να διασκεδάσουμε λίγο. 
Αυτή: ΟΚ, αλλά αν γυρίσεις σπίτι πριν από εμένα άσε το φως του διαδρόμου ανοιχτό. 
1) Αυτός: Γιατί δε μου το λες όταν έχεις οργασμό; 
Αυτή: Θα στο έλεγα αλλά δεν ήσουν ποτέ παρών!


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου