Πώς
ένα ποντίκι «κόστισε» στη British Airways σχεδόν 290.000 ευρώ!
Ενα ποντικάκι που θέλησε να ταξιδέψει από το
Λονδίνο στο Σαν Φρανσίσκο έφερε τεράστια προβλήματα στους επιβάτες, αλλά και
έναν... τσουχτερό λογαριασμό στην αεροπορική εταιρεία
Πώς γίνεται ένα… ποντίκι να καθυστερήσει μια πτήση
για περισσότερες από τέσσερις ώρες;
Το πρωί της Τετάρτης η πτήση BA285 της British
Airways επρόκειτο να απογειωθεί ακριβώς στις 10:40 από το αεροδρόμιο του
Χίθροου στο Λονδίνο για να ταξιδέψει στο Σαν Φρανσίσκο.
Οι επιβάτες βρίσκονταν στη θέση τους, τα πάντα ήταν
έτοιμα για την απογείωση μέχρι που τα σχέδια άλλαξαν, καθώς ένα ποντίκι που… επιβιβάστηκε χωρίς κανείς να
το πάρει είδηση, κράτησε το αεροπλάνο καθηλωμένο για αρκετή ώρα.
Είναι γνωστό ότι τα ποντίκια ροκανίζουν σχεδόν ό,τι
βρουν, θα μπορούσε λοιπόν να είχε προκαλέσει ζημιά σε οποιοδήποτε καλώδιο -σκέφτηκαν δικαίως οι
τεχνικοί- και να δημιουργηθεί κάποια επιπλοκή κατά την πτήση. Ετσι το αεροπλάνο (Boeing
777) έπρεπε να περάσει από λεπτομερή έλεγχο για να πάρει το «πράσινο φως» και
να πραγματοποιήσει το ταξίδι του.
Τα επακόλουθα δεν ήταν μόνο η καθυστέρηση και η
γκρίνια των επιβατών, που αναγκάστηκαν
να περιμένουν τέσσερις ώρες και 16 λεπτά συνολικά μέχρι να
απογειωθούν!
Η εταιρεία πλήρωσε έναν αρκετά τσουχτερό
λογαριασμό, καθώς όφειλε να προσφέρει έστω ένα γεύμα στους 200 επιβάτες ώσπου
να βρεθεί άλλο αεροσκάφος.
Και το κόστος της καθυστέρησης δεν τελειώνει εδώ:
Αφού το αεροπλάνο δεν κατάφερε να φτάσει στον προορισμό την προβλεπόμενη ώρα,
οι επιβάτες θα πρέπει να λάβουν περίπου
600 ευρώ αποζημίωση έκαστος, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες της
ΕΕ.
Αν συνυπολογιστούν και οι επιβάτες που περίμεναν
για το ίδιο αεροπλάνο στην Καλιφόρνια, τότε το ποσό αγγίζει τις 240.000 ευρώ!
Σαν να μην έφτανε αυτό, όσοι έχασαν τις
ανταποκρίσεις των πτήσεών τους, τόσο στο Σαν Φρανσίσκο όσο και στο Χίθροου,
έπρεπε να διανυκτερεύσουν κάπου. Ετσι, το συνολικό κόστος, μαζί με την
επισκευή, ξεπερνά τις 290.000 ευρώ (250.000 στερλίνες σύμφωνα
με τον βρετανικό Independent).
Ενας από τους εκπροσώπους της εταιρείας δήλωσε με
χιούμορ ότι αναγνωρίζουν πως με τις τιμές και τις υπηρεσίες που προσφέρουν
είναι αναμενόμενο όλοι να θέλουν να πετάξουν με τη British
Airways, ωστόσο «στη συγκεκριμένη περίπτωση υπήρχε ένας μικρόσωμος
πελάτης που έπρεπε να σταλεί πίσω στην πύλη επιβίβασης».
«Πλέον οι επιβάτες μας
ταξιδεύουν για την Καλιφόρνια και λυπούμαστε πολύ για την καθυστέρηση», δήλωσε.
Ωστόσο εκείνοι που περίμεναν στο αεροδρόμιο του Σαν
Φρανσίσκο ενημερώθηκαν απλώς ότι «η πτήση
τους έχει καθυστερήσει», χωρίς να μάθουν για τον… μικροσκοπικό
ενοχλητικό επιβάτη.

Αντιδράσεις:
|
Αποστολή με
μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείουBlogThis!Μοιραστείτε το στο TwitterΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ
ΠΗΓΗ : "http://roykoymoykoy.blogspot.gr "
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου