ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ.

 

Τρεις φίλοι είχαν επέτειο γάμου την ίδια μέρα.
Λέει ο πρώτος:
- Εγώ πήρα στην γυναίκα μου ένα αμάξι που πιάνει τα 200 σε 10 δευτερόλεπτα!
Λέει ο δεύτερος:
- Εγώ της πήρα μια Πόρσε, που πιάνει τα 200 σε 5 δευτερόλεπτα!
Λέει και ο τρίτος:
- Εμένα πιάνει τα 200 σε 1 δευτερόλεπτο!
- Τί λες ρε! λένε οι άλλοι δύο. Δεν υπάρχει τέτοιο αμάξι!
- Ποιός μίλησε για αμάξι; Ζυγαριά της πήρα!
3 φίλοι είχαν επέτειο γάμου την ίδια μέρα. Ο 1ος άντρας: Εγώ πηρα στην γυναίκα μου 1 αμάξι ποιάνει τα 200 σε 10 δευτερόλεπτα! Λέει ο 2ος: Εγώ της πήρα μια πόρσε φτανεί τα 200 σε 5''! Ο 3ος: Εμένα φτάνει τα 200 σε 1 δευτερόλεπτο! Λένε οι άλλοι 2 στον 3ο: ναι καλά ρε μας κοροιδεύεις δεν υπάρχει τέτοιο αυτοκίνιτο. Ο 3ος : τι λέτε ρε δεν της πήρα αμάξι, ζυγαριά της πηρα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου