ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

ΣΠΟΥΡΓΙΤΙΑ, Η ΠΕΘΕΡΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΚΑΙ ΓΑΥΓΙΖΕΙ, Τι να κάνω αντρούλη μου;;;, Αλογο νέας τεχνολογίας!, Ο καλύτερος οδηγός

    

 

ΠΗΓΗ :   " Asteiakia.gr   " 

ΣΠΟΥΡΓΙΤΙΑ

Μπαμπάς: Ξέρω ότι είμαι πολύ ελαστικός μαζί σου, αλλά το κάνω επειδή νιώθω φοβερές τύψεις απέναντι σου.
Μικρός : Γιατί;
Μπαμπάς: Γιατί δεν μεγαλώνεις σωστά και φταίω εγώ για αυτό... Είμαι αδύναμος χαρακτήρας και έκανα λάθη στη ζωή μου που τώρα τα πληρώνεις εσύ. Εγώ φταίω που μας παράτησε η μητέρα σου, εγώ φταίω που εσύ ζεις σε διαλυμένη οικογένεια, εγώ φταίω για όλα τα ψυχολογικά τραύματα που μπορεί να σου δημιουργήσει αυτό...
Μικρός : Δεν φταις εσύ μπαμπά... για όλα φταίει αυτή η ηλίθια που έκανε παιδί!
Μπαμπάς: Μη μιλάς έτσι για τη μητέρα σου!
Μικρός : Για τη δική σου μητέρα μιλάω...
 

Η ΠΕΘΕΡΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΚΑΙ ΓΑΥΓΙΖΕΙ

Η πεθερά σου είναι έξω στην αυλή και γαυγίζει. 
Ο σκύλος σου είναι έξω στην αυλή και γαυγίζει. 
Ποιον αφήνεις να μπει μέσα στο σπίτι; 
Το σκύλο. Θα σταματήσει να γαυγίζει μόλις μπει μέσα!
 
  • Ο Τοτός και τα μολύβια
    Η δασκάλα λέει στον Τοτό: - Τοτέ κλείνε μου την φράση "δεν έχω μολύβι". - Μάλιστα κυρία. Δεν έχω μολύβ...
  • Τι να κάνω αντρούλη μου;;;
    - Τι να κάνω αντρούλη μου για να ομορφύνει το σπίτι μας; - Να πας στη μάνα σου!
  • Ο καλύτερος οδηγός
    Η αστυνομία είχε πάρει απόφαση όποιος οδηγεί σύμφωνα με τους κανονισμούς θα κέρδιζε 500.000 δρχ. Μετά ...
  • Αλογο νέας τεχνολογίας!
    Ένα πρωί μπαίνει ένα άλογο μέσα σε έναν φούρνο. Τα παίξε ο φούρναρης !Του λέει λοιπόν το άλογο:"Δύο φ...
  • Δεν έχει ιδέα
    Μια γυναίκα πάει σε ένα μαγαζί με όπλα και ζητάει να αγοράσει ένα περίστροφο λέγοντας στον υπάλληλο ότι το θέλε...
  • Περί αγγέλων...
    - Μαμά, μαμά! Τι είναι ο άγγελος; - Ένας πεζός που δεν πρόλαβε να ανέβει στο πεζοδρόμιο μικρούλη μου!...
 
 
  • Αν έχεις τύχη....
    Στην άκρη της λίμνης, ο άντρας βλέπει μια γυναίκα να πνίγεται και, μη ξέροντας κολύμπι ο ίδιος, βάζει τις φωνές...
  • Το αυγό
    Ένας πατέρας προσπαθεί να ταΐσει τον γιόκα του... - Έλα Γιαννάκη, φάε το αυγό σου να μεγαλώσουν τα ποδαράκια σου.- ...
  • Η Μαρία και η κυρία της
    - Μαρία, σε είδα χτες το βράδυ στο περιβόλι να σε φιλά κάποιος. Ήταν ο θυρωρός ή ο καμαριέρης; - Ποια ώρα με εί...
  • Πεθαμένοι και...σκόνη
    - Μαμά, μαμά! Εσύ δε μου είπες ότι όποιος πεθαίνει μετά γίνεται σκόνη; - Ναι, παιδί μου. - Μαμά, φοβάμαι. - Γιατ...
  • Η έκτρωση
    Μια φορά, ήταν μια έγκυος δεκαοχτάρα, και ήθελε να κάνει έκτρωση στο παιδί της, γιατί δεν ήξερε τι να...
  • Τρίχες
    Μια ξανθιά ρωτάει μια άλλη.-Έχεις ξανθό γκόμενο;Όχι γιατί;-Γιατί βρήκα μια μελαχρινή τρίχα επάνω σου.!!!...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου