ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Δύο τρελλοί, Ο Εβραίος και η λύρα, ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ, Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ!.,Ο ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ


Δύο τρελλοί

Δύο τρελλοί θέλουν να αποδράσουν απο το τρελλοκομείο. Τα δωμάτια τους είναι στο 2ο όροφο για αυτό σκέφτηκαν το εξής:
- 1ος: Θα σου ανάψω το φανάρι, θα περπατήσεις πάνω στις ακτίνες, θα κατεβείς κάτω και θα σου ρίξω το φανάρι για να κάνουμε το ίδιο και έτσι να κατεβώ και εγώ.
2ος-Ναί, ρε(υποτιμητικα)και αν το σβήσεις και πέσω κάτω?..



Ο Εβραίος και η λύρα

Ένας Εβραίος πήγε με τον γιό του που κατάπιε μια λίρα στο νοσοκομείο. 
-Δεν είναι τίποτα είπε ο γιατρός, αφήστε τον εδώ τρεις μέρες και το νόμισμα 
θα βγει, 
-Είστε σίγουρος γιατρέ; -Πολύ σίγουρος. -Ε τότε δώστε μου μια προκαταβολή

ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ

Το αγοράκι έσπρωχνε με πολύ κόπο στον ανήφορο ένα βαρύ καρότσι. Η δουλειά ήταν πολύ κοπιαστική, για αυτό κάποιος περαστικός το λυπήθηκε και το βοήθησε να το ανεβάσει το καρότσι μέχρι το τέρμα της ανηφοριάς. Εκεί σταμάτησε αγανακτισμένος και λέει στο παιδί:
- Δεν λες στα αφεντικά σου ότι είναι ντροπή να σε βάζουν να κάνεις τέτοιες δουλειές;
- Τους το είπα, κύριε..
- Λοιπόν;
- Μου είπαν, τράβα μικρέ και θα βρεθεί κάποιο κορόιδο να σε βοηθήσει.

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ!.

Δυο τύποι ψαρεύουν στην προκυμαία. Ο ένας δεν πιάνει τίποτα.
Ο άλλος κάθε λίγο και λιγάκι πιάνει κι από ένα ψάρι σχεδόν 1 μέτρο, το βγάζει από το αγκίστρι και το ξαναρίχνει στη θάλασσα.
Μετά από ώρες λέει ο πρώτος:
- Ρε φίλε σε βλέπω τόση ώρα να πιάνεις τόσο μεγάλα ψάρια, αλλά γιατί τα ξαναπετάς στη θάλασσα;
- Εγώ φίλε μου είμαι πολύ πλούσιος, πάω στις ταβέρνες και τρώω τα καλύτερα ψάρια, αλλά ψαρεύω γιατί μου αρέσει η διαδικασία. Να σηκώνομαι πρωί, να παίρνω τα σύνεργα, να βάζω τα αγκίστρια στην πετονιά, να δολώνω τα αγκίστρια, να περιμένω μέχρι να τσιμπήσει το ψάρι, αυτή είναι απόλαυση για μένα.
- Και δε μου τα δίνεις εμένα τα ψάρια, που είμαι πολύ φτωχός και έχω και 7 παιδιά να θρέψω;
- Καλά και αφού είσαι φτωχός, γιατί έκανες τόσα παιδιά;
- Δεν το 'θελα ρε φίλε, αλλά μου άρεσε η διαδικασία!

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΚΡΥΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΦΥΛΑΧΤΕΙΤΕ!

Ήταν μια μέρα ένα αγόρι που βοήθησε έναν γέρο να διασχίσει το δρόμο. Αυτός, για να τον ευχαριστήσει του έδωσε έναν φάκελο που είχε μέσα ένα γράμμα και του λέει να μην το ανοίξει ποτέ να το διαβάσει ο ίδιος, αλλά να το δώσει σε άλλους να το διαβάσουν.
Πηγαίνει λοιπόν σπίτι του και δίνει το γράμμα αυτό στην μητέρα του. Αυτή το διαβάζει και αμέσως, θυμωμένη, διώχνει το γιο της από το σπίτι και ορκίζεται να μην τον ξαναδεί ποτέ.
Στενοχωρημένος αυτός πηγαίνει στον κολλητό του και του λέει τι έγινε. Του δίνει μετά το γράμμα να το διαβάσει, το διαβάζει αυτός και αμέσως τον βρίζει, τον πλακώνει στο ξύλο και φεύγει.
Έτσι το αγόρι αυτό μεγάλωσε παντρεύτηκε και έκανε οικογένεια. Μια μέρα δίνει το γράμμα αυτό στη γυναίκα του, το διαβάζει αυτή και τον χωρίζει, παίρνει τα παιδιά τους και πάνε να ζήσουν σε άλλη πόλη.
Αυτός λοιπόν είχε χάσει εντελώς το ηθικό του. Στο τέλος αποφασίζει να διαβάσει και ο ίδιος το γράμμα, και έτσι καθώς περπατάει στον δρόμο διαβάζει το γράμμα. Όμως σε μια διάβαση πεζών δεν προσέχει και περνάει το δρόμο με κόκκινο, με αποτέλεσμα να τον πατήσει ένα αυτοκίνητο και να βρει ακαριαίο θάνατο.
- Ποιό είναι το ηθικό δίδαγμα αυτής της ιστορίας;
- Να μην περνάμε το δρόμο με κόκκινο...!

  • Bluetooth........!!!!
    Κάποτε ήταν μια ξανθιά και όταν πήγε στον οδοντίατρο του ζήτησε να της κάνει τα δόντια της μπλε..!! Ο γ...
  • Το Τανκ
    Γιατί μια ξανθιά όταν τελειώσει το λύκειο μαθαίνει να οδηγεί τανκ;Για να μπει στο Πολυτεχνείο.
  • Πτώση
    Ήταν μια ξανθιά και μια μελαχρινή, ταξίδευαν με το αεροπλάνο. Κάποια στιγμή έπεσαν από το αεροπλάνο. Ποια θα φτ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου