ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Η παρθενομπιμπίτσα, Οι κότες, Εσωτερική φωνή, Δύο κοκόρια μάλωναν...

Πάει η Παρθενομπιμπίτσα σε ένα πάρτι και η μαμά της λέει:

Εντάξει πήγαινε αλλά κάθε 5 λεπτά θέλω να με παίρνεις τηλέφωνο.

Εντάξει λέει η παρθενομπιμπίτσα και μόλις φτάνει παίρνει τηλέφωνο στη μαμά της και λέει:
«Έλα μαμά η παρθενομπιμπιτσα είμαι, μόλις έφτασα


Εντάξει, λέει και η μαμά, αλλά κάθε 5 λεπτά να με παίρνεις τηλέφωνο. 

Μετά από 5 λεπτά παίρνει τηλέφωνο και λέει:
«Έλα μαμά η παρθενομπιμπιτσα είμαι, ο Γιώργος με πήγε στο δωμάτιο του

Εντάξει, λέει η μαμά, αλλά κάθε 5 λεπτά θα με παίρνεις τηλέφωνο.

Μετά από 5 λεπτά παίρνει τηλέφωνο και λέει:
«Έλα μαμά η παρθενομπιμπίτσα είμαι, ο Γιώργος μου έβγαλε τα ρούχα

Εντάξει, λέει η μαμά αλλά κάθε 5 λεπτά θα με παίρνεις τηλέφωνο.

Παίρνει τηλέφωνο μετά από 5 ΩΡΕΣ και λέει:

«Έλα μαμά η μπιμπιίτσα είμαι!»


  • Οι κότες
    Δύο κότες συζητούν. - Ξέρεις χρυσή μου, κάνω κάτι αυγά σαν αχλάδια σε μέγεθος, τα παίρνει το αφεντικό μ...
  • Εσωτερική φωνή
    Αντρα μου, λέει η σύζυγος με θυμωμένο ύφος, μια εσωτερική φωνή μου λέει ότι τώρα τελευταία το χεις ρίξ...
  • Δύο κοκόρια μάλωναν...
    Σε ένα κοτέτσι μεγαλώνουν δυο κόκορες. Ο ένας είναι αδύνατος και δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στις υποχρεώσεις τ...
ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr   " 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου