ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Το ελληνικό φιλότιμο-Βιντεάκι,πλην όμως στην Αγγλική γλώσσα



Ετυχαριστώ πολύ την κ.Μάγδα για την αποστολή.
Θα το ήθελα πολύ και στην Ελληνική γλώσσα.Δεν πειράζει,όμως,θα διαβαστεί από τους Αγγλομαθείς,οι οποίοι παρακαλούνται να το προωθήσουν.

Εάν υπάρχει και στα Ελληνικά ή σε υπότιτλους θα το ήθελα πολύ.
Ευχχαριστώ πολύ
ΜΟΥΝΤΖΟΥΡΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ, 

Και εγώ με την σειρά μου ευχαριστώ τον ΜΟΥΝΤΖΟΥΡΗ Σωτήριο για το αναφερόμενο VIDEO αλλά και για όλα τα άλλα  e-mail  που μου στέλνει τα οποία εγώ με την σειρά μου τα αναδημοσιεύω. 

http://www.oxidayfoundation.org/video-the-greek-secret/  (Πατήστε επάνω στην συνέχεια στον σύνδεσμο και στο τέλος στο τέλος επάνω στο σημείο που λέει Youtube


smountzouris
@gmail.com    "
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου